Wie weet leuke hutjes aan het strand op Lombok

Subforum Hotels in Indonesië 
106 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
balilover
Gebruiker
spacer line

Ik ga in december naar Bali en dan wil ik ook graag twee a drie dagen naar lombok.Het liefst wil ik dan in een hutje aan het strand slapen. Ik heb ook een mail gestuurd naar Pondok Pantai maar helaas krijg ik geen reactie...Weet iemand of deze hutjes aan het strand nog bestaan?
Tips zijn harstikke welkom.

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Een bevriend koppel stel zit met chalets en hutjes op het strand van ťťn van de Gili eilanden, een erg mooi resort outback indo zal ik maar zeggen. Je kunt als je wil de dames benaderen. Ik moet alleen even hun gegevens erbij halen!

Sepp

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

balilover
Gebruiker
spacer line

harstikke bedankt Sepp ziet er kei goed uit! Heb inmiddels ook contact gehad met Pondok Pantai en ook daar kunnen we terecht...maar we willen sowieso ook naar de Gili s....Thanks dus

Balilover

hasse
Gebruiker
spacer line

Heb twee jaar geleden ruim een week gelogeerd in de hutjes bij Pondok Pantai. Erge leuke mensen, ver weg van het toerisme. Heerlijk rustig dus. Wens je veel plezier in je hangmatje.

balilover
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je info hasse...ga nu reserveren voor in ieder geval Pondok Pantai
zie me al nu al in mijn hangmatje liggen...thanks Emoticon: Wink

winda
Gebruiker
spacer line

Lombok

We gaan (mijn Nederlandse man en ik-een indisch) in decemebr naar Jakarta voor familie bezoek. Daarna gaan we richting Lombok, Bali. Heb de website van karmakayak bekeken en vond heel leuk. Kan ik via deze forum ook het adress van Pondok Pantai krijgen? alvast bedankt, winda

balilover
Gebruiker
spacer line

Hoi Winda...op de site staat het adres www.pondok-pantai.com
je kan gewoon mailen...je krijgt vrij snel een reactie terug
succes

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Probeer ook the beach house kijk naar hun beoordelingen van gasten cijfer 8.3 even googlen ook de moeite waard iets verder uit het centrum als je echt een bounty voor je zelf wilt hebben desa dunia beda
BRREEEZE

sing ken ken bli....

indobruno
Gebruiker
spacer line

De hutjes van Pondok Pantai op Lombok zijn nog steeds open,
de eigenaars zijn echter in Belgie, maar de staff kan iedereen opvangen.

e-mail pondok_pantaiEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

groetjes
indobruno

balilover
Gebruiker
spacer line

Baal wel enorm dat een aantal boottochten gestopt zijn met varen naar LOMBOK door het afnemen van het tourisme.Geen draagvleugelboot meer te bekennen.Bountycruises ook gestopt.Wie weet een goed alternatief om niet een hele dag op de boot te zitten?
Of wie heeft ervaring met het vliegen naar Lombok?
groetjesss

hasse
Gebruiker
spacer line

Inderdaad is er niet veel toerisme meer op Lombok. De redenen daarvan zal ik je besparen. Wat betreft het vliegen vanaf Denpasar naar Lombok zijn er meerdere vluchten per dag. Vorige maand betaalde ik ongeveer 375.000 rupiah voor een enkele vlucht.

indobruno
Gebruiker
spacer line

Inderdaad, niet veel toerisme meer te Lombok.
Twee Belgiscge vrienden hadden ooit het idee in 2002 hun pensioen veilig te stellen door Pondok Pantai te starten, maar zijn nu terug met hun beide Lombokse echtgenotes in het gure Belgie aan het werk, zo zie je maar...

jenne
Gebruiker
spacer line

Hallo ik heb een aantal jaren geleden alweer geslapen in een pondok.
De naam was Pondok Siti Hawa en het zat op de weg van de ferry van Bali richting Sengigi de weg heet sengigi road
Is echt een topper dit als het er nog is tenminste

Veel succes en veel plezier

Stoneriver
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ben je nog in Pandok Pantai aangekomen? Ik heb zojuist geboekt, (2 bima houses) voor mijn gezin. Heb je per toeval nog (hopelijk) leuke tips voor me?
Ben erg benieuwd hoe het was!!
Gr Inge

Stoneriver
Gebruiker
spacer line

On 22-10-2007 15:35 balilover wrote:
Ik ga in december naar Bali en dan wil ik ook graag twee a drie dagen naar lombok.Het liefst wil ik dan in een hutje aan het strand slapen. Ik heb ook een mail gestuurd naar Pondok Pantai maar helaas krijg ik geen reactie...Weet iemand of deze hutjes aan het strand nog bestaan?
Tips zijn harstikke welkom.

Hallo,

Ben je nog in Pandok Pantai aangekomen? Ik heb zojuist geboekt, (2 bima houses) voor mijn gezin. Heb je per toeval nog (hopelijk) leuke tips voor me?
Ben erg benieuwd hoe het was!!
Gr Inge

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,713,568 pageviews Een website van indahnesia.com