Maar effe stoppen.

Subforum Andere praat 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik kom inmiddels 15 jaar in IndonesiŽ, pak weg 2 maal per jaar daar geweest.
Niet alleen in Sukabumi, ik ben iets verder geweest, maar zeker met de basis Sukabumi.
De afgelopen maanden heb ik de ervaring dat alles wat er geschreven wordt steeds commentaar op alles is wat er geschreven wordt.
Goed is fout en fout is goed, de stemming wordt ook steeds vijandelijker, foutjes in schrijftaal worden een item en iemand die zich in IndonesiŽ thuis voelt wordt tot op het bot afgebrand.
Meningen van gebruikers worden niet meer gerespecteerd en we gaan steeds harder en persoonlijker in tegen iemand die een bepaalde mening heeft.
Het vriendelijke is eraf en ik heb nu effe mijn zakken vol, er zijn nu een stuk of vier notiore tegenstanders van IndonesiŽ die daar wonen actief op dit forum en een stuk of vier vakantiegangers die redelijk positief zijn.
Als ik negatieve berichtgeving wil lezen dan bezoek ik wel de site van die zelfvoldane dombo in het Solonaise die schrijft als een ongeleid projectiel die niet weet wat hij wil.
Ik heb helemaal geen behoefte dit hier ook te lezen, ik heb helemaal geen behoefte aan inhoudloos geschop, zeker niet van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Ik ga nu dus effe antwoordloos toe kijken, op deze site met een aantal mensen die IndonesiŽ haten als de pest en op die site van die andere idioot die weer naar die teringhitte is teruggegaan terwijl dat ie het zo in het Amsterdamse naar zijn zin had. Emoticon: Laugh out loud
Overigens leuk om het commemtaar van deze zelfbenoemde deskundige te lezen die de blauwe dot niet kan missen, hij voldoet precies aan mijn verwachtingen als ik wat schrijf.
Ook voor hem jampie, ik kijk het maar even aan, moet ie weer saaie foto's gaan maken en Om Sid op de huid gaan zitten hahahaha, meer kan hij niet met zijn beperkte verstand.
Ik heb het effe gehad. Emoticon: Bye bye

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Seh seh , je moet OmSid niet gaan betrekken.
Strakjes krijgt hij weer aanleiding om ellenlange reacties te leveren. Emoticon: Smile

Je laat je toch niet ontmoedigen ?
Gewoon mee sjeiken zoals OmeSid dat doet .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Malam je hebt tendele gelijk,dit fenomeen blijf je altijd houden op een forum,lekker anoniem iemand kleineren,je zou wat minder op topics moeten reageren,alleen die echt werkelijk interesant zijn.
Meestal diegene die het hards van de toren blazen .zijn in werkelijkheid in het leven allemaal loosers of die het net niet gemaakt hebben of nog zoekende zijn.
Even laten blijken hun frustraties bot vieren op andermans goed bedoelde intenties jammer maar helaas ,soms ontkom je er niet aan door mee te gaan in deze zinloze discusies blijf toch lekker....maar met mate
BREEZE

sing ken ken bli....

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Sorry Om Sid,
Ja ik laat mij ontmoedigen.
Die zogenaamde expert in Solo, kan ik nog wel mee omgaan, die heeft zijn zwakte al laten zien om alleen maar te kunnen schrijven zonder dat iemand kan antwoorden, dan ben je pas echt zwak.
Maar op Indah zie ik allerlei postings waar ik echt niets mee kan van mensen die daar wonen, dan zoek ik maar liever de weg van de minste weerstand.
Sorry weet u trouwens wie buiten u en ik bij het klavertje vier horen van die Soloknakker die IndonesiŽ had afgezworen en toch weer terug is gegaan?

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Ik weet van niks Emoticon: Wink
Ga gewoon mijn eigen weg volgen .

Indonesiers hebben een gezegde :

1.Anjing menggonggong kafilah berlalu.
De karavaan vervolgt gewoon haar weg ondanks blaffende honden.

2.Tong Kosong nyaring bunyinya.
Een lege vat klinkt het hardst.

Kan ik hier niet meer meepraten ( gemuilkorfd , te veel komentaren , schrijfverbod door de moderator etc) dan kan ik altijd mijn eigen website openen.
www.si-dia.nl een Indonesische site met informatie over de Sejarah , de Economie , de Sociale en de Politieke gebeurtenissen in Indosenia.
Iedereen is welkom , zolang ze zich gedragen en anderen niet beledigen.
Een verhaaltje per dag kan ik wel schrijven . Heb toch een grote duim en behoorlijke fantasie.
Ik zoek nog Indonesisch vrienden (in Amerika) die de engelse deel kan verzorgen en ook Indonesische vrienden die de Bahasa Indonesia gedeelte willen verzorgen.

Moet toch een "gedegen"onderzoek doen , het starten van een site is makkellijk , kwestie een webdesigner inhuren , het hosten kost een paar centjes per maand.
Anders wordt het een Komeet site , veel vuurwerk , maar snel verdwijnen.
Mss ga ik in de leer bij die meneer in YogYa.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-10-2007 17:41 Malam wrote:
Sorry Om Sid,
Ja ik laat mij ontmoedigen.
Die zogenaamde expert in Solo, kan ik nog wel mee omgaan, die heeft zijn zwakte al laten zien om alleen maar te kunnen schrijven zonder dat iemand kan antwoorden, dan ben je pas echt zwak.
Maar op Indah zie ik allerlei postings waar ik echt niets mee kan van mensen die daar wonen, dan zoek ik maar liever de weg van de minste weerstand.
Sorry weet u trouwens wie buiten u en ik bij het klavertje vier horen van die Soloknakker die IndonesiŽ had afgezworen en toch weer terug is gegaan?

Sorry hoor Malam maar ben je nou dom of doe je nou dom Emoticon: Yes! , gewoon wegstrepen en wie er overblijft hoort bij het klavertje vier.
Wist je trouwens dat een klavertje vier geluk brengt Emoticon: Confused

Enne ???????? Hoe is het met je tuinkabouter, goed overgekomen en al weer volledig gewend aan het Hollandse ritme of nog een enorme jetlag + last van pelan-pelan Emoticon: Yawn dit ff off topic Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Breez het wordt met de dag harder, ik ga zeker geen goede discussie uit de weg, maar het wordt steeds persoonlijker.
En inderdaad wordt het steeds meer een discussie tussen enkele mensen en die komt in iedere topic opnieuw terug, geloof, Indonesische mensen, korrupsie enz. enz.
Ik ga graag naar IndonesiŽ, ik woon er niet, ik wil er niet wonen, maar wordt continue geconfronteerd wat een pokkezooi IndonesiŽ is, terwijl ik alleen maar 2 maanden daar heen ga en het verdomd goed naar mijn zin heb.
Als ik een positieve ervaring heb dan wordt dat hier keihard onderuit gehaald.
Onder het mom van corrupsie en geloof, natuurlijk weet ik na 15 jaar IndonesiŽ niets, dubbel niets.
In Solonaise zit er ťťn die heel trots vertelde dat hij in iedere uithoek van de archipel is geweest en dat hij de wijsheid in pacht heeft, als de Meester dus spreekt en beslist dan mogen de 4 hyena's die nog meedoen alleen maar yayayayayaya meester zeggen.
Ook hier zitten een aantal van dit soort figuren.
Als ik zie dat de mentaliteit van IndonesiŽ zo slecht is en wij weten het want wij wonen daar, en dat dit bij iedere posting weer onder de neus wordt gewreven en dat mensen die het wel leuk vinden enkele weken daar te zijn worden afgezeken, zoals die andere mislukkelling uitdraagt.
Kan ik me beter effe laten zakken en het aankijken.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 21-10-2007 18:07 4yoke4 wrote:

...

Enne ???????? Hoe is het met je tuinkabouter, goed overgekomen en al weer volledig gewend aan het Hollandse ritme of nog een enorme jetlag + last van pelan-pelan Emoticon: Yawn dit ff off topic Emoticon: Bye bye

Yoke nog effe voor haar zorgen, ze heeft nog jetlag.
Maaaaaaaar ik doe nog wel veel maar met mijn kaboutertje is het anders.
Mijn huis is weer een huis, toen ze er niet was net een hotelkamer Emoticon: Wink
Oh meid je hebt geen idee hoe blij ik ben dat ze weer thuis is en gelukkig nog wederzijds ook.

Groet Malam

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-10-2007 18:20 Malam wrote:

...

Yoke nog effe voor haar zorgen, ze heeft nog jetlag.
Maaaaaaaar ik doe nog wel veel maar met mijn kaboutertje is het anders.
Mijn huis is weer een huis, toen ze er niet was net een hotelkamer Emoticon: Wink
Oh meid je hebt geen idee hoe blij ik ben dat ze weer thuis is en gelukkig nog wederzijds ook.

Groet Malam

Malam,
Het mooiste van weggaan is het weer thuiskomen!!!!!!!!!!!!!!! doe haar maar de groeten en bemoeder haar maar een beetje, ga maar ff lekker vadertje en moedertje spelen. Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush
Malu Yoke,
Trouwens het enige waar ze behoefte aan heeft is slapen.
Maar heeeeeeeeeeel raar mijn huis leeft en ademt weer, groetjes van Pop.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-10-2007 18:14 Malam wrote:
Breez het wordt met de dag harder, ik ga zeker geen goede discussie uit de weg, maar het wordt steeds persoonlijker.
En inderdaad wordt het steeds meer een discussie tussen enkele mensen en die komt in iedere topic opnieuw terug, geloof, Indonesische mensen, korrupsie enz. enz.
Ik ga graag naar IndonesiŽ, ik woon er niet, ik wil er niet wonen, maar wordt continue geconfronteerd wat een pokkezooi IndonesiŽ is, terwijl ik alleen maar 2 maanden daar heen ga en het verdomd goed naar mijn zin heb.
Als ik een positieve ervaring heb dan wordt dat hier keihard onderuit gehaald.
Onder het mom van corrupsie en geloof, natuurlijk weet ik na 15 jaar IndonesiŽ niets, dubbel niets.
In Solonaise zit er ťťn die heel trots vertelde dat hij in iedere uithoek van de archipel is geweest en dat hij de wijsheid in pacht heeft, als de Meester dus spreekt en beslist dan mogen de 4 hyenas die nog meedoen alleen maar yayayayayaya meester zeggen.
Ook hier zitten een aantal van dit soort figuren.
Als ik zie dat de mentaliteit van IndonesiŽ zo slecht is en wij weten het want wij wonen daar, en dat dit bij iedere posting weer onder de neus wordt gewreven en dat mensen die het wel leuk vinden enkele weken daar te zijn worden afgezeken, zoals die andere mislukkelling uitdraagt.
Kan ik me beter effe laten zakken en het aankijken.

Wind je niet zo op is niet goed voor je hart en bloeddruk.
Ik ga er ook niet wonen, tenminste niet er heen emigreren, maar ga er met plezier op vakantie heen, laat ik ook maar zo, want soms is het leuk en soms beginnen dingen je te ergeren en dan is het tijd om vanaf Java ff een poosje naar Bali te gaan op "vakantie" lekker tussen de andere toeristen vertoeven, heeft ook zijn charme. Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ok Yoke,
Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen, vakantie en ontspannen.
Ik wil niet op iedere posting geconfronteerd te worden wat voor een pleuriszooi het daar kan zijn.
Dat weet ik inmiddels ook wel.
Wij zoeken het goede uit, misschien wel egoistisch, maar daar profiteren wel een aantal mensen van mee.
Ik ga morgen de lapis legit naar Merapi opsturen, dat had ik beloofd.
Groet Malam

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-10-2007 18:43 Malam wrote:
Ok Yoke,
Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen, vakantie en ontspannen.
Ik wil niet op iedere posting geconfronteerd te worden wat voor een pleuriszooi het daar kan zijn.
Dat weet ik inmiddels ook wel.
Wij zoeken het goede uit, misschien wel egoistisch, maar daar profiteren wel een aantal mensen van mee.
Ik ga morgen de lapis legit naar Merapi opsturen, dat had ik beloofd.
Groet Malam

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Ik ga morgen de lapis legit naar Merapi opsturen, dat had ik beloofd.Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.

Zal ze lekker vinden.
Heb haar al een tijdje niet gezien op het forum, doe maar de groeten Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik geloof dat ze het ook een beetje had gehad.
Alhoewel dat weet je nooit bij Merapi.
En haar dochter had een gebroken poot. Emoticon: Wink
Ik weet haar adres nog van de Garuda dus komt goed. Emoticon: Nice
Beloofd is beloofd.
Groetjes Malam

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

ik snap op zich wel wat je bedoeld malam. als ik het hier niet meer naar mijn zin had was ik hier allang weg geweest maar ik vind zelf indonesie nog steeds een fantastisch land en ik maak hier nog steeds fantastische dingen mee. het is hier helemaal niet allemaal dieven en leugenaars, hoe vaak mensen wel niet god weet hoe ver achter me aan zijn komen rennen hier omdat ik bijvoorbeeld 5000rp had laten liggen. of bijvoorbeld als er iets gebeurt, een auto ongeluk om maar wat te noemen, van alle kanten komen gelijk mensen aan rennen, en niet om te kijken zoals in nederland meestal maar die mensen komen met glazen thee, pleisters, water, wat ze maar kunnen doen. ik ben nog steeds net zo verliefd op dit land als ik in het begin was, iedere keer terug in nederland wil ik al binnen een paar dagen terug. ik schrijf niet zo gek vaak op dit forum en als ik schrijf zit ik misschien ook wel eens te kankeren en als ik een van diegenen ben waar jij aanstoot aan hebt genomen wil ik daar sorry voor zeggen malam, is allemaal niet zo bedoeld. ik zie ook een hoop rottigheid hier die me echt pijn doet en dan kan ik soms (misschien wat ongecontroleerd) venijnig over schrijven... ik ga binnen kort naar holland, ga daar mensen van het illiane fonds ontmoten en als ik terug kom wil ik een beetje aan de slag daarvoor op vrijwillige basis, is met gehandicapte kids, echt nog geen idee wat maar ik wil gewoon echt iets doen hier... ik ben in al die tijd nog steeds niet naar sukabumi geweest (schaam schaam) wel heel veel andere plekken en ben al tijden nieuwsgierig naar hoe het daar is (ben een nogal verstokte pangandaran ganger heb daar veel vrienden).
ik hoop dat je hier blijft hangen op dit forum malam!!!
ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar die figuur in solo, waar schrijft die?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ga nu dus effe antwoordloos toe kijken, op deze site met een aantal mensen die IndonesiŽ haten als de pest en op die site van die andere idioot die weer naar die teringhitte is teruggegaan terwijl dat ie het zo in het Amsterdamse naar zijn zin had.

Malam ergens heb je nu last van een dipje.
Ik kan mij best dat gevoel van je proberen te begrijpen.
Maar anders is het mijn gevoel dat jij het laat afweten.
Ik krijg heel vaak geen respons op mijn schrijven, en ja mijn verhalen verheulen nou eenmaal, dat het niet een goed context geschreven woord is.
Maar ik trek er mij niets van aan.
Het vogeltje is zoals het gebekt is.
Soms moet je wel lachen, soms is het verdrietig te zien hoe het gaat.
Vooral van die geleerde professioneel die weten het toch altijd beter.
Maar je moet je niet inlaten voor die gene die hier niet meer mag komen door dat het toch een ander soort mens is wat wij niet goed kunnen analyseren.
Is het humor of is het een levensgenieter van de onder de gordel zijn gelijk te bemachtigen
Je hebt altijd in de geschiedenis apart soort mensheid die niet in het normale leven
Geloof mij ieder heeft zo zijn afwijkingen.
Niemand is, en hoef normaal te zijn, want wie ken de spelregels van het leven werkelijk goed.
Hadden we eigenlijk hier een niet uitgesproken mening hier over om hem zijn te laten zoals het is.
Je laat je toch min of meer beÔnvloeden, door dat gepeupel.
Gooi zijn site van de computer, en laat hij zijn eigen feestje hebben.
Geloof me dat hij het lees nu al terwijl hij zijn internet nog niet goed voor elkaar heeft.
Hij zal er op jou reactie nog veel plezier aan beleven.
Maar je moet er niet meer naar kijkenÖ
Jammer dat je nu ook nog zeg dat je aan de zijlijn blijft mee kijken.
Dan is het helemaal koren op de molen, om je nog verder de grond in te boren.
Maar goed het is je keuze, en die recht heb je.
Heel veel uitingen van je, kom je wel dicht bij mijn mening terecht.
En soms denk ik wel eens ja waar blijft hiÖ..
Maar het is een vrijheid van mening uitingen, en dat moet gerespecteerd worden.
Dat je niet altijd antwoord krijg op je schrijven overkom mij regelmatig.
Dus dat je gelijk hebt dat je een vraag stelt, en je krijg een ontwijkend antwoord.
Of ze negeren je vraag is in narent op een discussie als hier.
Zij de Sobats die in IndonesiŽ wonen, en ze zijn daar, maar geven geen duidelijkheid omtrent dat ze in dat vervloekte maar OOOOHHHHH zo mooi land leven, is vaak een gewetens vraag, waarop je geen antwoord op krijg.
En vooral niet van die gene die schelden op die mensen die het ook verdoemd te zijn, daarmee omgaan moeten omdat ze daar door toedoen zijn gemangeld in dat Land.
Ook voor mij ligt dat gevoelig, want ik ben zoals velen daar terecht gekomen door toeval, kennis krijgen aan een relatie die uit IndonesiŽ kom.
Het zelfde geld, had het een Egyptische kunnen geworden zijn, en dan vloek je ook op dat klootjes volkje, die daar leven als ratten in een woestijn.
Maar goed het is een Indische geworden, en dan is het schipperen, met je eigenwaarde, en die van henÖÖÖÖ Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

ik ben in al die tijd nog steeds niet naar sukabumi geweest (schaam schaam) wel heel veel andere plekken en ben al tijden nieuwsgierig naar hoe het daar is (ben een nogal verstokte pangandaran ganger heb daar veel vrienden).

Madrotter............... wat is een naam.....

Ja wij zijn ook nooit in Sukabumi geweest, maar ja, ik woon van mijn geboorte al in Holland maar ik ben ook niet overal geweest in dit kikkerlandje.
Dat kan toch, is heel normaal.
Mijn vriendin komt uit Bandung Ranga Goong, ken Bandung wel goed maar mijn geheugen is een zeef.
Die bar ik dacht dat u daar over vermelden kwam ik vroeger nog al eens, Noordzee waar dat water langs de ramen stroomt, en de Amsterdams bar , Brakka
Maar de laatste 10 jaren niet meer heb er niets te zoeken daar omdat wij nu een huisje in Chimahi hebben.
En wij daar van uit naar vele plaatsen gaan zoals ik ook een Pandangdaran liefhebber ben.
Even langs dat schiereiland even uit waaien.
Maar ook niet meer de laatste 4 jaren er niet meer bent geweest.
Ha daar graag een huisje gekocht maar heb het niet gedaan omdat mijn vriendin een huis liet verbouwen voor haar zoon.
Dat leek mij wel, en heb toen daar grond bijgekocht zoals dat daar gaat op naam van die zoon.
En heb er een huis er achter geplaats met verschillende kamers om logeís kunnen onder brengen.
Want ja mijn vriendin heeft ook familie in Jakarta, en die gingen dan altijd naar een Hotel, en dat vond, en vind ik maar niets, als ze niet in je huis kunnen overnachten.
Dat was het wel zo, en ik ben het met vele die daar verblijven, en daarover een mening hebben heel normaal,
Hoe kankeren wij hier in Nederland niet over allerlei ditjes en datjesÖ.
Velen hebben daardoor een goed kijk op IndonesiŽ, maar zoals velen je kan er niets aan veranderen het gaat zoals het daar gaat, en dan is het echt schipperen.
Zoals de hitte nu er plaats vind, mopperen ze ook de hele dag, waar blijft die moeson, een beetje regen zou best goed zijnÖÖÖÖÖ
Verders heb ik zelf ook de mening toe gedaan, wat allen hier het meeste vind dat armoede daar verschrikkelijk verkeerd is, maar dat klein beetje wat wij bijdragen is een druppel op die gloeiende plaat
En de mensen daar behandelen, zoals je zelf ook behandeld wild worden is een goed strevenÖÖÖÖ Emoticon: Very funny Emoticon: Smile Emoticon: Wink

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

ehrrrr, madrotter...ik zit hier al tijden in de muziek, iedereen noemde me hier dj rotterdam, maar dat is zo'n belachelijke naam, kan je net zo goed dj purmerend heten ofzo... vandaar die naam en gezien ik voornamelijk in de hip hop kant zit is t ook wel ok naam. althans zo voel ik dat zelf...
nordsea bestaat nog altijd maar tijdens een beetje maffe avond vorig jaar waren de eigenaren het ineens zat dat raam met dat water en hebben ze die dr spontaan uit gekegeld, dus nu kun je vanaf de straat naar binnen kijken.... ijn goeie maatjes van me de eigenaren, toffe luitjes. 's maandags is t vaak wel gezellig, heel stil maar dan zijn er meestal wel zooitje hollandse gasten...
amsterdam cafe is echt beetje terurige boel daar zit haast geen mens maar wel drukke bar ernaast, de rumput....

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-10-2007 22:15 madrotter wrote:
ehrrrr, madrotter...ik zit hier al tijden in de muziek, iedereen noemde me hier dj rotterdam, maar dat is zon belachelijke naam, kan je net zo goed dj purmerend heten ofzo... vandaar die naam en gezien ik voornamelijk in de hip hop kant zit is t ook wel ok naam. althans zo voel ik dat zelf...
nordsea bestaat nog altijd maar tijdens een beetje maffe avond vorig jaar waren de eigenaren het ineens zat dat raam met dat water en hebben ze die dr spontaan uit gekegeld, dus nu kun je vanaf de straat naar binnen kijken.... ijn goeie maatjes van me de eigenaren, toffe luitjes. s maandags is t vaak wel gezellig, heel stil maar dan zijn er meestal wel zooitje hollandse gasten...
amsterdam cafe is echt beetje terurige boel daar zit haast geen mens maar wel drukke bar ernaast, de rumput....

Dat is dus leuk om te horen, hoe iemand aan zijn nickname komt . Dit topic van Malam waarin hij zijn mond wil houden komt nu toch lekker op gang en wie schrijft er het meest terug die Rotterdammer uit de haven, schade inhalen denk ik. Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

De eigenaren van nu weet ik niet, ik heb wel eens gesproken jaren geleden, dacht ik de eigenaren van Nordzee uit plaatsje Huizen bij Hilversum kwam hij toen vandaan......
Zit die er nog?? Emoticon: Confused Emoticon: Shiny

Nou Malam kom op het is jou topic.
Of toch heeft Poppy je nu veel aandacht nodig, ja dat kan hoor .
Want op Zondag is er niets op TV dus, kan je best eens tussen door op internet gaan zitten kijken............. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Worship

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Voor mij hoeft het dus ook niet meer, wat die zogenaamde expert in Solo meent te kunnen schrijven gaat mij dus te ver.
Heeft iemand behoefte om dit te lezen kijk dan eens op:
http://home.hccnet.nl/parpulo/
Groetjes,
Jan

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Aanvulling:
Wat Malam schrijft over de sfeer op dit forum ervaar ik precies zo.
Jan

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Vreemd maar waar .
Als ik wil lachen , roddelverhalen wil lezen ga ik wel naar een bepaalde site kijken.
Doe ik geregeld.
Soms zie ik ook mijn naam vermeld , wordt uitgebreid verteld wat ik in andere site' s schrijf. Mijn O.H verhaaltjes wordt zelfs gebruikt om een site " vol" te schrijven.
Ik schrijf ook omong kosong verhalen in verschillende site .
Ondanks dat ik een grote O.H-er ben is mijn principe altijd dezelfde Bisa dicek Mas .

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

topic verplaatst naar 'Andere praat'. Emoticon: Smile

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Ik ben het helemaal met je eens Malam, Ik was al wat rustiger de laatste tijd, maar na een aantal reacties op een niet lang geleden door mij geplaatst topic heb ik er ook een punt achter gezet.
Af en toe een reactie of wat hulp geven doe ik nog wel, maar verder ook niet meer voorlopig.

Greetz

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,365,389 pageviews Een website van indahnesia.com