Twee buren maar een wereld van verschil

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Twee buren maar een wereld van verschil

Op een willekeurige dag eind augustus is het dan zo ver. Tijd om het vliegtuig te pakken en naar een nieuwe bestemming te vertrekken. Gelukkig weet ik al wat er aan de andere kant op me wacht, dat scheelt mij persoonlijk een hele hoop stress. Ik regel het liefst alles tot in de puntjes, en dat zegt iemand die een leventje probeert op te bouwen in IndonesiŽ. Ja, ik weet het, het klinkt vreemd, maar tot op heden is me dat gedeelte eigenlijk prima afgegaan. Het knalrode vliegtuig van AirAsia zet na een uurtje of twee de wielen op de grond. De omgeving nog altijd tropisch en groen. Het is bewolkt, dat is het enige wat me opvalt. Dat wil zeggen dat ik hier tenminste kan zien wat het weer is, want dat was twee uur geleden wel anders. Jakarta heeft doorlopend een bruine deken van smog en andere dodelijke troep over zich hangen namelijk.

Lees verder , klik op de titel

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,127 pageviews Een website van indahnesia.com