afwijzing gekregen

Subforum Het visumgebeuren 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb net met verbijstering de posts doorgelezen. Dat ik niet meteen gereageerd heb is omdat mijn vriend uit Indonesie net 2 dagen geleden is aangekomen op Schiphol en daar mijn volle aandacht bij nodig had/heb.

Het gebeurt vaker juist bij mensen die getrouwd zijn dat het toeristenvisum wordt afgewezen vanwege het zg. vestigingsgevaar. Ik vind het nogal kort door de bocht om te stellen dat iemand zonder baan of huis de kans niet krijgt om voor een tijd naar Nederland te gaan. Jeroen? En dat dan vrijwel zeker is dat de belastingbetaler zijn portemonnee binnenkort mag trekken? Hoe kom je erbij? Waarom zijn er toch zoveel mensen die denken dat iedereen altijd maar in Nederland wil blijven? Die zijn er best wel maar het is niet zo dat dat de gewoonte is. De meeste mensen gaan na afloop van het verblijf gewoon weer terug naar hun eigen land. Overigens Jeroen, besef je eigenlijk wel in welke luxe jij je bevindt om gewoon zonder al te veel moeite naar Indonesie te verhuizen? En dat EU-onderdanen en omstreken naar bijna elk land in de wereld kunnen gaan zonder al te veel moeite? Kun je dan op zijn minst een kort verblijf omgekeerd voor een Indonesier in Nederland niet gunnen zonder meteen uit te gaan van zaken die eerder uitzondering dan regel zijn? De aanvraag voor mijn vriend zag er mbt de terugkeergarantie ook niet zo rooskleurig uit maar het is ons toch gelukt. En ik denk overigens niet dat ik of andere belastingbetalers nu "binnenkort de portemonnee moet trekken" Willem gaat samen met mij op 8 november terug naar Indonesie. En ook als hij dat niet zou doen dan komen alle overheidsinstanties, indien nodig, bij mij uit. Daar moet je nl. als sponsor voor tekenen. Ik vind het triest dat hieromtrent zoveel onwetenheid is maar destemeer (voor)oordelen en veronderstellingen zijn.

Dan even voor Jan. Ik kan mij niet voorstellen dat er verwarring tussen MVV en toeristenvisum is. Allereerst moet voor de MVV eerst een succesvolle taaltoets overlegd worden. verder kost een toeristenvisum Ä 60,00 en de kosten voor MVV zijn Ä 830,00 (te betalen in Nederland)
Wat je nu kan doen is inderdaad bezwaar aantekenen binnen 4 weken na ontvangst van de afwijzing. Je kunt dit zelf doen maar je kan hiervoor ook een advokaat inschakelen. In de meeste gevallen wordt het visum dan alsnog afgegeven. Even zo goed nl. dat je vrouw misschien niet kan bewijzen dat ze na afloop van het verblijf inderdaad weer terug gaat naar Indonesie is het omgekeerd ook zo dat de ambassade niet kan bewijzen dat ze niet teruggaat. E.e.a. is nl. alleen op basis van vermoedens.
Dat van die 30 juta wordt tegenwoordig idd gevraagd maar is voor indonesische begrippen natuurlijk een absurd bedrag en dit heeft dan weer te maken met de voldoende middelen die beschikbaar moeten zijn voor het verblijf maar zou ook kunnen worden uitgelegd als reden van terugkeer.
Dat van die vertalingen begrijp ik ook niet eerlijkgezegd. Je vrouw moet een aantal documenten overleggen zoals paspoort, kartu keluarga, akte kelahiran etc. maar deze laatste hoeven niet vertaald te worden vanuit het indonesisch.

Verder vind ik niet dat je hier over al dan niet dom kunt spreken omdat mensen getrouwd zijn. Het is toch van de gekke dat het daarvan zou moeten afhangen. Ik heb het in een andere post al eens aangehaald. Voor een toeristenvisum moet je dus je best om je relatie te verzwijgen en voor de MVV-aanvraag je best om deze aan te tonen. Mensen worden op die manier wel erg "vindingrijk" gemaakt.

Jan als ik je ergens mee kan helpen dan stuur me maar een pb. Samen weten we meer.

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

U hebt helemaal gelijk met wat je schrijft.
JA dat ik het dom noemde is dat er van uit hun tradities te veel wordt gehandeld.
En dat kan tegen je keren zie je wel omdat ze hier als je getrouwd bent een moeilijke toeristen visum , kan verkrijgen.
Ja doordat je zoveel moet doen om je vriend(din)hier naar toe te halen Kijk maar bij de IND je moet zo al 23 pagina's downloaden en invullen samen met die documenten(wel of niet vertaald?) over je status ja dan kom je al in een vrije val terecht omdat de aanvraag door de IND moet worden goedgekeurd en dan kan je partner daarna ook nog een MVV aan moeten vragen.
Zo gaat er wel enkel maanden over heen 4 tot 8 weken schrijft de IND.
En dan kom pas de partner in Indonesie weer aan bod.
En dat kan ook wat weken tot maanden duren.
Dit wordt, is het gerucht, ook niet trouwen is daar een gerucht geworden.
Wij volgen dit nu omdat het zo actuele is, houden wij het nu allemaal in de gaten, wat er leeft onder die mensen, want er zijn vrouwen daar om een MVV aan te vragen. Emoticon: Emoticon: Red face Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 23-09-2007 12:02 Anne Mieke wrote:
En dat EU-onderdanen en omstreken naar bijna elk land in de wereld kunnen gaan zonder al te veel moeite?
====
Kun je dan op zijn minst een kort verblijf omgekeerd voor een Indonesier in Nederland niet gunnen zonder meteen uit te gaan van zaken die eerder uitzondering dan regel zijn?

Per defenitie is Indonesia een arm land (gemiddelde inkomen) in de ogen van de rijke Nederland .
En waarschijnlijk hebben ze in het verleden veel problemen gehad met de mensen uit de "arme"landen.
Dus dat is te begrijpen dat Nederland "vertdachte" gevallen buiten de deur houdt.
==
Dat ben ik eens , vandaar dat ik ook een voorstander ben van wederkerigheidsprincipe.
Een Indonesische vriendin uit Amerika wilde ons gaan bezoeken.
Ze vond als een Amerikaanse ingezetene(met Indonesische paspoort , met goede baan en amerikaanse echtgenoot) echt vreemd toen ze ook een uitnodiging van Nederland moet overleggen. Vond ze vreemd , maar ya regels zijn regels en als Indonesische staatsburger ben je gelijk verdacht als je naar Nederland wil komen.
Het is (diskriminerende) formaliteit zo werd ook ervaren door ons.
Gezien haar achtergrond en de sponsors kreeg ze ook gelijk haar visum , maar toch is het niet leuk .

Dat heb ik voor de invoering van Schengen akkoord ook meegemaakt.
Wil toen naar Frankrijk , moet ook allerlei poes pas overleggen, werkgevers verklaring , ziekenfonds , loonstrookje.
Terwijl ik in Nederland woon , een moord baan heb , dubbele gezininkomen heb , een grote arbeidersvilla met een hoge hypotheek (binding).
Zo te zien is /was Nederland niet de enige land die zulke dingen doet.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Zo te zien is /was Nederland niet de enige land die zulke dingen doet.

Om Sid
Als u NU naar Engeland gaat, zul u eerst een visum moeten aanvragen voor een bezoek, althans dat u eerder ergens hebt geschreven dat u een Indische paspoort hebt.
Dat komt dat Engeland niet die Shengenverdrag heeft ondertekend
Dat is het vervelende er van, want wij hoeven dat niet, dus ook hier is weer eens duidelijk aangegeven hoe ingewikkeld het ligt.
Wie discrimineert het meest???
Daarom heeft mijn vriendin haar Indische paspoort afgestaan voor een Nederlandse.
Overal waar wij kwamen werd haar paspoort toen , gecontroleerd.
Zo zorgelijk, en zo slecht heeft die paspoort in vele landen zijn visuele bezorgtheid.
Dat wilt zeggen dat ze je niet vertrouwen.....
En dat geeft, een erggelijke gevoel van discriminatie, ik stoorde mij er vrezelijk aan. Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Het is logisch dat ik een visum moet vragen voor engeland , en het is ook logisch dat ik in engeland binnen kan komen als toerist .

En als ik niet binnen mag komen is ook green ramp , ik kan bijna overal komen met mijn Indonesische paspoort.
Het feit dat ik ergens geweigerd kan worden is nog geen reden om mijn paspoort in te ruilen . Zelfs na tig jaren verblijf in Nederland geeft het inruilen van mijn paspoort voor de Nederlandse (Leeuw )geen meerwaarde voor mij.
Met de Garuda kan ik overal gaan vliegen .(niet de airlines Emoticon: Smile , nog niet)

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Om Sid
Als wij nu samen reizen, en u moet elke keer er uit gehaald worden omdat u een Indonesische paspoort hebt, hoe moet ik mij dan voelen.
Om Sid u bent een ego tripper, want je naaste, je vrouw zal het maar steeds mee moeten maken, dat zij zo kan doorlopen met een Nederlandse paspoort.
Nou ik heb daar genoeg van meegemaakt.
Zo'n discriminatie heeft mij erg aan mijn gevoelens getrokken, en maakte mij kwaad..
Kan u zich verplaatsen aan iemand die dat moet aan zien het zijn gevoelens als je van iemand houd je naaste, en die wordt elke keer er uit gelicht, ook omdat zij een andere kleur heef, maar het erger daarvan was die gezichten van die mensen die elke keer die paspoort nakeek.
Nou die kon ik wel achter de bali trekken, ik heb mij enorm ingehouden, want ik zou ze zo bij hun strot pakken.

Verders ik zie dat twee mensen heel veel van elkaar houden.
Maar ze mogen niet bijelkaar komen, omdat de regering dat verbied.
Kan u dat zich voor stellen.
Nou ik wel.
Ik heb dat ook meegemaakt als jonge man.
Ik werd verliefd op een Japanesche en ben toen bij haar achter gebleven.
Zij heeft mij er door drongen om toch maar weer terug te gaan aanboord van de schip waarop ik voer.
Het was dat de Kapitein op mij gewacht had, want anders was ik gedrost, zo noemen ze dat op scheepvaart.
Maar goed ik was genoteerd, en het was afgelopen voor mij ik kreeg geen reis meer naar Azie.
Kon allen naar de Keribiťn, en naar Afrikaanse landen.
Omdat ik was geregistreerd dat ik achter wilde blijven in Japan.
Toen kon je niet zo maar een vrouw over laten komen naar Nederland omdat je zo'n vliegtuigticket niet kon betalen.
Begrijp u nou wat gevoelens zijn, en wat er met een mens met zijn gevoelens tot alles in staat zijn!!!!.

heb van maatschappij moeten veranderen,ben toen naar de K.N.S.M gaan varen.
heb daar ook wel mooie heel mooie vrouwtjes tegen gekomen , maar dat is een ander verhaal.
dat kan je pas beoordelen als je zelf zeeman bent geweest.
Begrijp u nou wat gevoelens zijn, en wat er met een mens met zijn gevoelens tot alles in staat zijn!!!!
Ik hoop dat u nu begrijp hoe de gevoelens van Nederlanders zijn, als ze zien dat je partner gediscrimineerd wordt.
Het is geen superior gevoelens als man maar als gelijkende, vrouw, en man zijn in mijn ogen gelijkÖÖ Emoticon: Bye bye Emoticon: Frustrated Emoticon: Smile Emoticon: Very funny Emoticon: Blush

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 21-09-2007 21:26 Richy wrote:

...

U geeft waarschijnlijk al zelf het antwoord op uw vraag. Uw dame is financieel onafhankelijk in Indonesie. Mocht er tevens een groot leeftijdsverschil zijn dan kan dit voor de ambassade genoeg reden zijn om een (touristen)visum aanvraag niet toe te wijzen.

Dat begrijp ik niet , dame is financieel onafhankelijk in Indonesia.
Is zij dan rijk ? Heeft ze een vermogen ? Een grote erfenis .? Dochter v.e conglomeraat ?

Juist mensen met een baan zijn financieel relatief onafhankelijk .
En mensen zonder baan (zonder vermogen)zijn juist afhankelijk , van de familie , van de partner.
Dat ze geen binding meer zou hebben met indonesia is flauwe kul , haar vrienden , familie , zelfs haar taal en paspoort is indonesisch .
Als dat geen binding zouden zijn ?

De enige reden is restrictief beleid van de I.N.D(regering).
Of het terecht is of niet , kan men gewoon uitvechten , desnoods tot de Hoge Raad.
En zeker als men bezwaar zouden maken in het geval van eventuele leeftijdsverschil. Maar dat zullen ze nooit zeggen.
De probleem is dat je in de toekomst problemen kan krijgen als je een MVV vraagt.
Maar je kan altijd procederen , als gezinshereniging geweigerd gaat worden.

andre
Gebruiker
spacer line

On 24-09-2007 08:17 sidia wrote:
Dat begrijp ik niet , dame is financieel onafhankelijk in Indonesia.
Is zij dan rijk ? Heeft ze een vermogen ? Een grote erfenis .? Dochter v.e conglomeraat ?

Wat Richy denk ik bedoelt, is dat ze financieel onafhankelijk is van IndonesiŽ. Vandaar ook de sugestie om een "groot" bedrag over te maken naar een rekening in IndonesiŽ, zodat je altijd terug moet om dat geld op te halen.

De andere bindingen die jij aangeeft zijn niet aan te tonen, of hebben te weinig waarde t.o.v. een verblijf in de EU.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

De constructie om een klein bedragje (tijdelijk) te parkeren is zo oud als de weg naar Rome.
Dat wordt zo vaak gedaan , dus dat weten de locale staf van de Ned.Ambassade in Jakarta ook.Het is publiek geheim.
Zodra het doel bereikt is , wordt de rekening weer leeg gehaald , en je hoeft niet eens persoonlijk op te halen.

Mijn stelling is als je je gelijk wil halen moet je bereid zijn om te procederen .
Dat het lijdensweg kan zijn is bijvoorbaat duidelijk.
Als buitenlander weet ik precies hoe de I.N.D te werk gaat.(waarschijnlijk ook bij de Visadienst ).Toen al , laatstaan nu .Verdonk en wilders effect.
Als het kan , gelijk afwijzen . Ontmoedigingsbeleid zeg ik dan.
Ik heb ook tot de Raad van State moeten wenden voor mijn verblijfvergunning(studie).
Voldoet aan alle vereisten , en toch een paar keren geweigerd.
Moet zelf persoonlijk pleiten bij een Commisie vreemdelingen zaken , met een rechter , maatschappelijkwerkster , tolkvertaler.En nog een paar andere goedbetaalde dames en heren.
Heb persoonlijk met mijn eigen oren gehoord welke argumenten ze gebruikt hebben , .
Zij werd gevraagd om oordeel te geven over mijn studie personeelswerker. Heb de advies van de maatschappelijkwerkster van de tafel geveegd.
Na afloop heb ik me rot gelachen , denk te winnen.
Resultaat is weer noppes.Moet weer terug naar de staatssecretaris .
Weer beroep. Uiteindelijk naar de Raad van State.
Kreeg advies van de vreemdelingendienst om niet te doen.En toch ingediend.
Uiteindelijk brf van de Staatsssecr. of ik mijn beroep wil intrekken , ik krijg de alsnog de vergunning.
Mijn advokaat (een docent van mij) adviseerde om terug te trekken , zoiets van gun ze geen gezichtverlies.
En ik kon zelfs de Nederlandse nationaliteit krijgen (min of meer aangeboden).
Uiteraard heb ik vriendelijk bedankt . Terima Kasih banyak , tidak usah ya .
35 jaar later ben ik nog steeds buitenlander. Emoticon: Party!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-09-2007 09:14 sidia wrote:

Mijn stelling is als je je gelijk wil halen moet je bereid zijn om te procederen .

Is dat dan niet triest? Ik zou het eerder geldklopperij en werkverschaffing dan ontmoedigingsbeleid noemen want inmiddels is hieruit een forse handel ontstaan. Mensen worden onzeker van een afwijzing en proberen dan niet zelf in bezwaar te gaan maar mbv een advokaat in vrijwel alle gevallen betaald door de sponsor om alsnog je gelijk te halen want nogmaals er zijn op het moment van aanvraag geen feiten alleen vermoedens.
Wat ik er vooral triest aan vind dat een "beschaafd" land als Nederland hieraan meedoet dus wat dat betreft zijn we geen haar beter dan de vele corrupte landen. Ik vind dit ook een vorm van corruptie en machtsvertoon en van wie de langste adem heeft. En over portemonnee gesproken..... dat laatste vooral via de portemonnee van de uitnodigende partij. De stress en de onmach nog daargelaten.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Anne Mieke hier ben ik het helemaal mee eens.
Verdomme mag je zelf kiezen wie je als partner wil!!
Ook al heb je niet je volledige inkomen, maar wel genoeg als een doorsnee gezin met en uitkering, moet je toch een ieder hier kunnen laten over komen wanneer de samenleving, het zelfde zou zijn aan alle die hier zijn gekomen, en er aan mee betalen, dat is nu eenmaal inherent aan ons sociale systeem.
Als je zo al ziet wat betaald wordt aan allerlij andere gebeurtenissen, nou dan kan die partner vrouw/man er ook wel bij.
Tenslotte consumeert zij/hij toch ook, zit toch niet op een droogje zonder eten of drinken.
Ik denk dat de middenstand er blij mee zijn............. Emoticon: Sadley Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 22-09-2007 02:09 Richy wrote:

...

Een ambassade kan zich beroepen op het feit dat ze de persoon in kwestie geen visum uitgeven om hem/ haar te beschermen. Het zal bijv. niet de eerste keer zijn dat iemand in de illegaliteit verdwijnt. U met uw goede bedoelingen bent dan "slachtoffer" van al diegene die het ervoor voor u verpest hebben.

U dient zich verder beter op de hoogte te houden van de geldende procedures en regels. Een MVV vraag je niet zomaar aan bij de ambassade. Hiervoor dienen speciale formulieren worden aangevraagd. Tevens dient bij de ambassade op voorhand een bedrag van 830 euro te worden betaald. Indien u een MVV aanvraagt kunt u dit beter via het Nederlandse (advies) traject doen.

Richy deze posting is niets mis mee, je geeft een behoorlijke kijk op de realiteit.
Klaar dus, maar waarom ergens anders als een jakhals zo`n enge mening. geven????
Ben je een man met twee gezichten?????
Zo iemand die van aangezicht tot aangezicht lief is en achteraf gaat stinken?
Groetjes Malam

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 25-09-2007 22:59 Malam wrote:

...

Klaar dus, maar waarom ergens anders als een jakhals zo`n enge mening. geven????
Ben je een man met twee gezichten?????
Zo iemand die van aangezicht tot aangezicht lief is en achteraf gaat stinken?

ken effe nie volgen .

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

35 jaar later ben ik nog steeds buitenlander.

Om Sid, ff wat anders, krijg je als buitenlander ook AOW ?
Ik neem aan dat er premie ingehouden wordt op Uw inkomen, voor zover U nog zou werken.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-09-2007 23:31 sidia wrote:

...

ken effe nie volgen .

niet zo dom doen Om Sid, zelfs tante begrijpt het. Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 25-09-2007 23:59 4yoke4 wrote:

...

niet zo dom doen Om Sid, zelfs tante begrijpt het. Emoticon: Party!

Ikke niet dom doen , ikke nederlans niet goet begrijpen.

Tierlijk , strakjes als ik met pansiun gaat ken ik AOW kreigen , plus bedreifpansion Emoticon: Party! . Heb ik voor gewerk en gespaard.
Moet mss in den propinsi gaan wonen , Yogya schijnt leuk te zijn , en murah.
Of in Solo ken ook , ik ken daar iemand.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Of in Solo ken ook , ik ken daar iemand

Nou als ik het begrijp dan woont hi nu om de hoek bij u in Amsterdam Emoticon: Party! Emoticon: Party!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Over wie heb je het ? Emoticon: Confused Emoticon: Wink
Ik heb het over mijn eigen familie .
Trouwens Solo is ook groot , er wonen daar 447 buitenlanders ,waarvan 25 man met de status Kitap.(stand van een paar maand geleden).De rest hebben de Kitas status
Of daar illegale buitenlanders zijn weet ik niet.
Als het moet kan ik mss aan de gegevens komen.

We gaan hier niet roddelen , we hebben hier geen Roddelrubriek. Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ik denk dat ik een klein verhaaltje(omong koson) gaat schrijven over Solo .
Er is verschil tussen Solo Stad en Kabupaten Solo .

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.ombudsman.nl/nieuws(...)t_ambtsberichten.asp
De IND heeft al een verklaring afgegeven en zien niet in, dat ze verkeerde dingen doen.
Kritiek ombudsman op asielprocedure

De immigratiedienst IND vraagt bij twijfel over het verhaal van een asielzoeker aan het ministerie van Buitenlandse Zaken een Individueel Ambtsbericht op te stellen. Daarin wordt, onder meer met hulp van de Nederlandse ambassade in dat land, de persoonlijke situatie van de asielzoeker onderzocht. Buitenlandse Zaken maakt ook Algemene Ambtsberichten. Die gaan over de situatie in een land of bepaald gebied.

http://www.elsevier.nl/nieuws/(...)nr/137647/index.html
Daarom het is weer eens duidelijk aangetoond, dat hier de ambtenaar met hun vooringenomenheid, de boel zit te verzieken in onze samenleving..... Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Eerie

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.telegraaf.nl/binnen(...)reniging_.html?p=2,1
Hier over kan ik mij boos over maken ja de goede moeten nu het onderspit delfen door die rukkers uit die twee landen.
Moet je nu die mensen nog geloven na gelang al het negatieve die ze over hun uitroepen.
Alle informaties die nu naar buiten komen heeft het, wat wij in al in die kroegen en borrelpraat wisten.
Nu de kinderbijslag nog aanpakken, en terug laten betalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom moeten mensen nog betalen aan alimentaties die hen toch ook opgelegd zou kunnen worden.
Hier in zijn de mensen uit Indonesie de dupe van geworden, want daardoor zijn onze regels strenger, zodat iemand die net niet voldoet aan het inkomen en of huis is daarvan de dupe geworden....
En mag zijn hem of haar partner daardoor niet naar Holland laten komen....... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated Emoticon: Shut up!

Voor naifelingen: zij die altijd het vertrouwen van een mens voor op stelt het volgende .
Het vertrouwen moet je eerst verdienen, daarna mag je het permitteren, om je dan tot het volk, te wenden,en er bij te horen

jantje62
Gebruiker
spacer line

Dit wist ik , en anderen, al jaren.
Ik probeer nu op een eerlijke manier mijn vrouw hier naar Nederland te laten komen, ik heb geen strafblad, en dat wordt dan geweigerd Emoticon: Confused
Ik ga volgende week maar eens personlijk naar de Visadienst want ik word hier een beetje Emoticon: Frustrated van.

De topictarter

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

jantje62

Ik probeer nu op een eerlijke manier mijn vrouw hier naar Nederland te laten komen, ik heb geen strafblad, en dat wordt dan geweigerd
Ik ga volgende week maar eens personlijk naar de Visadienst want ik word hier een beetje van.

De topictarter
Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 28-09-2007 16:59

• Jan niet doen, niet jezelf gŤk laten maken ...... voor het geval dat je denk dat dit altijd bij niet-westerse alochtonen voorkomt ....
  • moet je eens in De Pers , van 13 september 2007 - op de voorpagina, het schrijnend verhaal lezen van een Amerikaanse docente in W'ingen, aan de landbouwuni, ( city of scienses ) die al zolang in Nederland is, zodat ze zelfs perfect Nederlands spreekt, maar met een Amerikaans accent ....... en van de bureaucratische regels hinder ondervindt, omdat ze moet kunnen bewijzen dat ze het ABN machtig is ...... ze doet zelf 'vertaalwerk' en schijnt in het 'Engels' Engelstalige groepen op de Landb. Uni rond te leiden .......
  • ze beschrijft in het interview ůůk de 'onzinnige' vragen, bij het 'inburgeringsexamen', zoals: " .... hoort een koelkast in de tuin Emoticon: Confused Emoticon: Confused ..... ja of nee .....

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

jantje62
    Gebruiker
    spacer line

Ik ben al een beetje gek aan het worden zo langzamerhand, voldoe aan alles, volgens mij, en dan van die berichten.
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis, hartklachten door deze pericelen .

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

http://www.home.nl/nieuws/binn(...)and/artikel/00328632
    Ook herkennen ze eindelijk al die onzin om dat er zo veel mensen nu duidelijk de dupe worden.
    laten wij in iedergeval ons zoals Anis al zij ,niet gek maken, maar wees wel op je hoede, dat er op het einde van een aanvraag wel even de gevolgen van die beperkte gedoe even je laten relativeren.
    Maar met zijn allen kunnen wij protesteren bij de instantie .
    http://www.home.nl/nieuws/binn(...)and/artikel/00328632
    http://www.ind.nl/NL/algemeen/(...)svergunning%2Easp%3F
    http://www.justitie.nl/onderwe(...)action=0#tellafriend
    http://www.tweedekamer.nl/cont(...)ct/contact/index.jsp
    Nou ik heb al mijn verontwaardiging laten blijken over de gehele gang van zaken.
    Het is aan u om er een algehele ergenis je laten blijken van deze ongelofelijke idiote regels....
    Vooral aan de tweede kamer commissie is het allerbelangrijkste.... Emoticon: Red face Emoticon: Sadley Emoticon: Shut up!

Anne Mieke
    Gebruiker
    User icon of Anne Mieke
    spacer line

On 28-09-2007 17:48 jantje62 wrote:
    Ik ben al een beetje gek aan het worden zo langzamerhand, voldoe aan alles, volgens mij, en dan van die berichten.
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis, hartklachten door deze pericelen .

Jan,

Wat heb je intussen gedaan om het alsnog voor elkaar te krijgen?

gr
    Anne Mieke

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,232 pageviews Een website van indahnesia.com