Trein, vliegtuig, bus of taxi

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sanderb
Gebruiker
spacer line

Beste,

Heb veel op het forum gelezen over vervoer. Echter eea is al verouderd. Wij gaan een maand reizen op java en bali. Voor welk vervoersmiddel kunnen we het beste kiezen.
Heb gelezen dat in de trein de muizen en ratten over je benen rennen. Klopt dit? ook als je eerste klasse reist? Daarnaast schijnen chaufeurs in bussen te rijden als gekken. Vliegtuig wordt in zijn algemeenheid af te raden. Bijft een prive chaufeur dan over???

graag jullie mening en hulp

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Sander,

Ik ben een treinenmens (maar werk dan ook bij ProRail...) als je voor de trein kan kiezen dan zou ik dat doen. Het gaat niet al te hard maar je bent tenminste niet afhankelijk van een plaatselijke Schumacher (zeer waarschijnlijk dat deze je pad kruist tijdens een reis Java en Bali) Bovendien als je overdag reist kom je door de mooiste landschappen.
Vliegtuig kan ook maar je mist het landschap en over de veiligheid laat ik mij niet uit want er is geen enkel vervoermiddel in Indonesie veilig howel ik denk dat je nog de meeste kans op een ongeluk hebt als je over de weg gaat. Ik ben nog nooit muizen en ratten tegengekomen in de trein (wel kakkerlakken overigens) maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.
Privechauffer? Tja ieder zijn ding maar ik hou er van om onder de mensen te zijn dus dat is erg persoonlijk. Bij dat laatste ben je uiteraard wel vrij in waar en wanneer je stopt maar het is dan ook veel duurder dan bijvoorbeeld de trein.
Overigens niet e.e.a. is verouderd, ALLES is verouderd, bussen. boten, treinen, auto's, vliegtuigen.

Ik ga voor de trein...
(en ik denk dat er minder muizen en ratten 1e klas reizen)

Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,397,837 pageviews Een website van indahnesia.com