Garuda TV via digitale decoder

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Eddepet
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Nu mijn vrouw hier in Nederland zit, wil ik haar graag laten genieten van Garuda TV.
Heb daarvoor gisteren een digitale decoder aangeschaft.
Echter als ik naar Garuda TV ga, krijg ik de melding dat er verschillende storingen zijn en dat er aan gewerkt wordt.
Als ik via www.garudatv.nl kijk dan krijg ik een niets zeggende pagina te zien.

Hebben jullie ervaring met Garuda TV, hoelang is deze storing er al en waar kan ik eventueel een TVgids op het internet vinden?

Ik woon in Noord Holland en maak gebruik van MULTIKABEL.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Edwin Verweij

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Ik lees dat er problemen zijn en dat is toch echt wat anders dan storingen, als je dit kombineert met een niet-werkende website dan kan ik niet anders konkluderen dan dat die zender gewoon uit de lucht is. Dus voorlopig je vrouw maar laten kijken naar indon. zenders via streaming-video.
Suk6 Rob

teripang
Gebruiker
User icon of teripang
spacer line

via upc is gauda tv goed te bekijken

claytown
Gebruiker
User icon of claytown
spacer line

Liputan6, ochtend, middag en avond TV zijn nu goed te bekijken op uw PC.

Ze hebben zinskort de band breedte opgewaardeerd.

De tv is ook beeld vullend op uw scherm te zien.

Dus nu eindelijk Indonesische TV op uw PC (en gratis).

Om te kijken kunt u gebruik maken van de ďIndonesische Radio - TV en Nieuws ToolbarĒ.

www.semarang.nl/online-asia-radio-tv-nl.html

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Inderdaad kan men nu Garuda TV kijken via de DECODER alleen krijg ik steeds een melding dat er tijdelijke problemen zijn en dat zij binnekort met een nieuw programma komen. Mijn vraag is echter hoelang dat nog gaat duren.

De tip van Liputan6, zal ik doorgeven aan mijn vrouw.

Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Edwin Verweij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,288,683 pageviews Een website van indahnesia.com