|
|
|
|
|
|
|
|
Begin de details te vergeten
|
|
|
|
Zit ons niet lekker te maken met dit bericht .
Dit zijn zitplaatsen voor Bisnisman, en niet voor Joepie met de Pet....
Welte rusten, en droom lekker.............
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
KLM loopt zoals altijd 10tallen jaren achter met entertainment op carriers als Singapore en Emirates. En ze vliegen nog altijd met een stokoude 747 naar Jakarta. En de stewardessen functioneren ook nog eens zwaar onder niveau. Vermijden dus.
|
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Ziel, beter lezen. Er staat wel degelijk dat het ook in de economy class van de boeing 777 en de Airbus wordt geinstalleerd.
Kiwi, ben ik niet helemaal met je eens. De vliegtuigen van KLM vliegen nu eenmaal al jaren en er vindt niet veel vernieuwing plaats van de vloot. Wet van de remmende voorsprong vwb nieuwe technologieen, maar resulteert wel in recordcijfers voor KLM/AIR FRANCE, en dat is ook wel leuk. Operaitons van Emirates wordt nog steeds gedekt door olie dollars en daaruit vloeiende investeringen en de airport en de airliner. Emirates moet nog bewijzen dat ze financieel op eigen benen kunnen staan.
En val de nederlandse meisjes niet zo af aub
|
|
|
|
|
|
Ik heb nog nooit met de Klm gevlogen enne wil het ook niet weten !....terwijl ik het al weet ...service slecht, hollandse bak vreten, ticket-prijs veel te duur voor wat ze presteren, jah mijn zul je niet aan board zien bij de klm ! of ze moeten een prijs onder de 400,- euri hebben..dan wil ik nog wel wat afzien...wellicht doet een slaap-pilletje wonderen dan.
Verder jammer dat de Hr. Bos geen vrienden maakt voor nl-burgers ! mijn volgende ticket wordt geboekt in belgie (20 min van thuis)
|
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
On 13-10-2007 23:20 Martin-Solo. wrote: Ik heb nog nooit met de Klm gevlogen enne wil het ook niet weten !....terwijl ik het al weet ...service slecht, hollandse bak vreten, ticket-prijs veel te duur voor wat ze presteren, jah mijn zul je niet aan board zien bij de klm ! of ze moeten een prijs onder de 400,- euri hebben..dan wil ik nog wel wat afzien...wellicht doet een slaap-pilletje wonderen dan.
|
Sorry Martin,
Mijn Pop vliegt nu met KLM, dat was de allergoedkoopste, net 800 eurie.
Het voordeel was dat ze rechtstreeks vliegt, dus geen overstap.
We kunnen natuurlijk gaan zeiken over het eten of de service, maar voor ons is één ding belangrijk, zo min mogelijk gesodemieter onderweg en zo snel mogelijk daar zijn, we kunnen wel gaan etteren over het eten, maar het eten is zo wie zo kut met dt, met welke maatschappij dan ook, het is en blijft fastfood.
De 15 uur in het vliegtuig, moet je maar nemen, als je dus de keuze hebt uit een vlucht van 1000 euro of 800 euro dan zullen wij de de vlucht van 800 pakken, goede service of niet.
Het is allemaal even slecht of goed, bepalend is de prijs., of ben ik de enige die er zo over denkt.
|
|
|
|
|
Malam, ik denk ook zo
|
|
|
|
|
|
|
Mijn Pop vliegt nu met KLM, dat was de aller- goedkoopste, net 800 eurie.
|
Ja Malam het klopt oké dat het toen 800 euro was.
Maar nu het volgende:, er overleed een fam. lid, zondag, avond het bericht ontvangen.
KLM op internet gekeken, er moest betaald worden iets boven de 1100 €
Ze konden pas mee de woensdag daarop .
Gebeld de volgende dag bevestigd wat wij op internet al wisten.
Maar toen heb ik nog andere maatschappijnen bekeken op internet.
Aangezien mijn Engels niet goed is, ben ik bij D reizen terecht gekomen, heb een e-mail verzonden op maandag de dag daarop, en konden boeken bij Malaysia Airlines prijs pp 684€ +Tax 197,76€+Klaarlegkosten 6€ + Administratie kosten 9,50€ + verz. verplicht 3€+ omboek verz. verplicht 6€= totaal pp 900,26€= 2 personen 1800,52 €
Ze konden de volgende dag mee, en was woensdag op de begrafenis.
Alles dank zei Dreizen.
Dus het kan best zijn dat je de goedkoopste wil maar er zijn ook uitzonderingen zoals dit geval was.
Scheelde op 2 tickets iets meer dan 400€.
En dat is ondanks een dag eerde een geweldige prestatie.
Daar moest KLM eens over nadenken.
Dat doen ze niet omdat er een verkeerd baggerman (Manager) er zit, die totaal het niets kan schelen wat de consument er over vind.
Gezien die klachten over een onsje meer.
Dat hebben wij gehad met die ticket van de dochter van mijn vriendin die was gekomen met de KLM moest ook toen zo geregeld worden, waarop zij bij de KLM uit kwamen.
Op de terug weg werden ze geconfronteerd met een kilo te zwaar EEN KILO TE ZWAAR............ ze konden het uitpakken het was kaas, en die mocht ook niet zo meegenomen worden in handback.....
Schiphol en de hele zantakraam is waardeloos.
Nou heb ik geen vergelijking waren onder zoek gedaan, kan ik ook niet, dus weet niet hoe het gaat op Zaventhem Brussel.
Maar dat zal niet lang meer duren zoals Martin ook schreef, voor mij dan ook dichter bij is.
Ik las op de andere site dat ze daar een andere oplossing kende via Eindhoven naar Londen Hetrou en daar van rechtstreek naar de binnen landen van Indonesië.....????
Richy zou het hier kunnen uit leggen, als hij dat nog wil???
Ondanks dat wij zeiken over een onsje meer en wat het eten met zich mee brengt dat zijn bij zaken, maar de hoofdzaak is goedkoop en snel.......
|
|
|
|
|
|
Ja ik kom er toch er weer op terug.
Het is geen duidelijke beeld, maar hier geef de verschillende maatschappijen hun been ruimte aan.
Van 71 t.e.m 85 cm, de klm hanteeerd 79 cm.
niemand reageerd op zo belangrijker vervoer middel.
ja je kan via een boot maar dan ben je 2'a3 /4 weken onderweg.
|
|
|
|
|
|
KLM breidt vloot uit voor circa EUR 0,5 miljard
(Novum/Betten) - KLM breidt haar vloot uit met twee Boeing 777-300ERs, twee Airbus A330-200s en 3 Boeing 737-700s. Dit meldt de luchtvaartmaatschappij donderdag in een persbericht. De totale investering bedraagt ongeveer EUR 0,5 miljard, zo zei president-directeur Peter Hartman van KLM tijdens een persbijeenkomst.
De nieuwe vliegtuigen moeten in 2010 en 2011 in gebruik worden genomen. Het betreft deels een vervanging van oude toestellen, maar deels ook een uitbreiding.
Inclusief deze nieuwe bestellingen heeft KLM nu 6 Boeing 777-300ERs, 12 A330-200s en 13 Boeing 737-700s.
|
Ik dacht dat de KLM ook nog in zijn vloot Boeing 747-400 hadden, die zijn hier niet vermeld, die vliegen toch ook al meer dan 20 jaren met dat toestel.
Het vreemde komt nu een winst groei van 1,15 miljard, dat hebben ze bij elkaar gestolen via brandstof toeslagen.
Nog meer vliegen met de KLM, wordt Air France groter van.
Goede winstcijfers Air France-KLM
Toegevoegd op: 22-11-2007 09:30:53 NOS Nieuws
Air France-KLM heeft het afgelopen half jaar de nettowinst verdubbeld, tot 1,15 miljard euro. Dat komt doordat er vaker wordt gevlogen. Verder hield het bedrijf de brandstofkosten in de hand.
|
Verder hield het bedrijf de brandstofkosten in de hand..
Nogmaals, dit is toch tegen streidig de brandstof in de hand houden doe je dat met de mensen laten betalen via een heffing Brandstoffen toeslag?????
|
|
|
|
|
|
Voor mensen die toevalig toch Airmiles sparen (die je krijgt bij de supermarkt en bij het tanken) hier even een tip en een bewijs dat KLM helemaal niet zo duur is kijk ff op airmiles.klm.com/airmiles/.
EUR 814 all-in naar JKT en nu komt het belangrijkste: deze tickets zijn 90 dagen geldig!!!
|
|
|
|
De KLM heeft weer eens van zijn goed kanten laten zien
Na een vertraging van meer dan 5 1/2 uur konden ze mij niet zeggen waaraan dat lag.
Zelfs op Teletekst, wel vermeld, maar telefonische geen informatie.
Zelfs de KLM medewerkster had gewoon aankomst tijd.
Belachelijk voor woorden, en een slechte surfers,van de KLM
Rond half 12 i.p.v. 5.45uur aankomst.
Heb ook voor mijn schoonmoeder een hulp gevraagd, maar niets van gezien, want ze is rolstoel patiënt geworden.
Het enige goede er aan was, dat ze de rolstoel mee mocht meenemen.
Haar dochter heeft twee keer moeten lopen om haar eerst naar de koffers te brengen en toen kon ze haar hand bagage halen. Wat een slechte service.
Ja ik heb mijn beklach gedaan bij de Balie en daar waren ze ook niet zo vriendelijk.
Wat ze voor excuus hadden was eerst naar een andere vragen en toen kwam ze terug met de melding dat er vogels in de motor was terecht gekomen.
Nu geloof ik ze niet meer, dus zal proberen toch verhaal te halen……….  .
|
|
|
|
|
|
We kregen dit bericht via de e-mail van de KLM
Kan u zien wat er zoal maar aangerommeld word met eerlijke berichtgeving.
Eerst vertellen dat er een vogel in de Motor was terecht gekomen
Geachte heer ********,
U heeft dit antwoord op uw vraag gekregen, omdat op het moment dat wij de e-mail binnenkregen, de vlucht KL810 van 07 maart al vertrokken was, en bijna geland op Schiphol.
In antwoord op uw vraag over de reden van de vertraging, kan ik u vertellen dat de vlucht met ruim zes uur vertraging om 11.27 geland is op Schiphol. De vlucht was vertraagd wegens technische problemen.
Hoogachtend,
KLM Royal Dutch Airlines
|
|
|
|
|
|
|
Kijk hier heb je het al wat ik niet bevroede, maar werkelijkheid is geworden.
Ons gaat het niet om het geld, maar de arrogantie die binnen het personeel is geslopen waarin er geen aandacht meer is voor menselijkheid.
Binnen een groot organisatie zouden ze eens flink de mes in moeten zetten, en kleinere afdelingen maken waardoor er wel een overzicht is wie wat doet.
De hogere weten soms helemaal niet meer wat er op de werkvloer wordt gedaan.
Afijn lees het via deze HIER, en HIER, waar duidelijk staat waarom er claims ontstaan
Het is belachelijk dat er geen extra telefoonnummers bestaan voor een vertraging,op Internet of op je ticket te kunnen aflezen
De ervaring die we nu weer kennen, is het dat als er op teletekst bekend is gemaakt van vertragingen, dat je dan belt naar de KLM, het nummer waar je ook tickets kan bestellen, daar niet weten dat er een vertraging op gang is, en dat ze dood leuk vertelde, "er is geen vertraging", en ik haar moest overtuigen dat er een vertraging via teletekst werd vermeld.
Ik haar vroeg wat is er dan aan de hand was, dat ze dat niet wist, daar heeft ze wel naar gezocht, en nietskunnen vinden,wat er met die vliegtuig gebeurd was.
Dan noem ik dat een grote vergissing van die organisatie, en een slechte service
|
|
|
|
|
|
On 16-03-2010 11:36 zieleffe wrote: Click to see original image
Kijk hier heb je het al wat ik niet bevroede, maar werkelijkheid is geworden.
Ons gaat het niet om het geld, maar de arrogantie die binnen het personeel is geslopen waarin er geen aandacht meer is voor menselijkheid.
Binnen een groot organisatie zouden ze eens flink de mes in moeten zetten, en kleinere afdelingen maken waardoor er wel een overzicht is wie wat doet.
De hogere weten soms helemaal niet meer wat er op de werkvloer wordt gedaan.
Afijn lees het via deze HIER, en HIER, waar duidelijk staat waarom er claims ontstaan
Het is belachelijk dat er geen extra telefoonnummers bestaan voor een vertraging,op Internet of op je ticket te kunnen aflezen
De ervaring die we nu weer kennen, is het dat als er op teletekst bekend is gemaakt van vertragingen, dat je dan belt naar de KLM, het nummer waar je ook tickets kan bestellen, daar niet weten dat er een vertraging op gang is, en dat ze dood leuk vertelde, "er is geen vertraging", en ik haar moest overtuigen dat er een vertraging via teletekst werd vermeld.
Ik haar vroeg wat is er dan aan de hand was, dat ze dat niet wist, daar heeft ze wel naar gezocht, en nietskunnen vinden,wat er met die vliegtuig gebeurd was.
Dan noem ik dat een grote vergissing van die organisatie, en een slechte service
|
Sorry dat ik ff ontopic ga maar ik vind het inflight entertainment van de KLM beter dan die van SQ,MH, CX, TK etc. Dat moest ik ff kwijt.
|
|
|
|
Op 16-03-2010 13:11 schreef tidak basa basi: [quote verwijderd]
Sorry dat ik ff ontopic ga maar ik vind het inflight entertainment van de KLM beter dan die van SQ,MH, CX, TK etc. Dat moest ik ff kwijt.
|
Verklaar je nader, wat bedoel u, of wat is beter, ja als je ticket koopt via Internet gaat het goed, dat hebben wij ook gedaan.
Mijn bedoeling is niet zo de vertraging,voor het voetlicht te brengen, maar dat ze zo maar 6 uur op Kuala Lumpur zijn ondergebracht, waarin ze het maar moesten uitzoeken, en een kop koffie bij een van de Macdonald.
Zo hoor je niet met de mensen om te gaan, bij zo een lange tussen stop.
Veel mensen waren er boos over.
Vertraging op zich zelf is ook belachelijk, want ik verdenk dat de KLM zins ze via K.L tussen stop hebben, daar geen goede service station hebben, waar ze zelf invloed op hebben.
Vind het daar altijd een slechte boeltje daar op vliegveld van K.L.wanneer je daar altijd er uit moet, en ook nog in en uit checken.
|
|
|
|
|
|
On 16-03-2010 23:12 zieleffe wrote: [quote removed]
Verklaar je nader, wat bedoel u, of wat is beter, ja als je ticket koopt via Internet gaat het goed, dat hebben wij ook gedaan.
Mijn bedoeling is niet zo de vertraging,voor het voetlicht te brengen, maar dat ze zo maar 6 uur op Kuala Lumpur zijn ondergebracht, waarin ze het maar moesten uitzoeken, en een kop koffie bij een van de Macdonald.
Zo hoor je niet met de mensen om te gaan, bij zo een lange tussen stop.
Veel mensen waren er boos over.
Vertraging op zich zelf is ook belachelijk, want ik verdenk dat de KLM zins ze via K.L tussen stop hebben, daar geen goede service station hebben, waar ze zelf invloed op hebben.
Vind het daar altijd een slechte boeltje daar op vliegveld van K.L.wanneer je daar altijd er uit moet, en ook nog in en uit checken.
|
Ziel, er valt meer te halen dan alleen een bak koffie, is allemaal wettelijk geregeld. Als je zelf geen zin heb om brieven te gaan schrijven dan kan je het ook laten doen: [url][url=http://www.euclaim.nl/][/url] maar volgens mij zijn we behoorlijk offtopic...het gaat hier over het inflight entertainment syteem van KLM.
|
|
|
|
Ja je hebt gelijk heb niet goed gekeken.
Had beter een nieuwe topic kunnen plaatsen.
Maar gedane zaken nemen geen keer.
van hier uit kan alleen nog exuus plaatsen.
Nog eenmaal dit heb ik ook al geplaatst, bij Euclaim, en bij de KLM zelf.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|