Geadopteerd en...

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
PeterUmroh
Gebruiker
spacer line

Is het dan mogelijk een dubbele nationaliteit aan te vragen? Ik heb alle geboortepapieren nog etc..

Heb al even rondgekeken, maar kon deze specifieke vraag niet vinden.

Bedankt..

PT.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Volgens mij is dat onmogelijk wat IndonesiŽ betreft, er is hier of daar al wat over geschreven dacht ik.

charles
Gebruiker
spacer line

Hi Malam.
misschien een domme vraag,wordt de Indoneise geraadpleegd bij aan vraag van nationaliteits verandering?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik kan alleen maar uit eigen ervaring spreken, op het moment dat mijn vrouw de Nederlandse Nationaliteit kreeg, was haar Indonesische nationaliteit vervallen.
IndonesiŽ accepteerd geen twee nationaliteiten.
Groet Malam

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

vergeet niet dat Indonesie en Nederland contracten met elkaar hebben afgesloten betreft de controle over gegevens die te maken hebben met uitkeringen uit Nederland.
daarom kan Nederland hun sociale uitkeringen uit betalen.
En het verbaast mij niet dat op elkaar afgestemd hebben wie een Nederlands paspoort bezit in Indonesie, en in Nederland Indonesische mensen paspoorten bezit
Pak Sid heeft ze allebij ja uitzonderingen op de regels heb je altijd.
Dat heeft te maken met misschien wel??????.
Pak Sid mag het zelf zeggen????? Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink Emoticon: Blush Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Pak Sid heeft alleen 1 passaporto , en dat is de Indonesische .

De 1ste vraag( PeterUmroh) is niet duidelijk gesteld.
Is het voor hem zelf ? , voor zijn kind ?, en ook de leeftijd(en) zijn niet vermeld.
Als het voor zijn kind was , is het afkomstig uit perkawinan campuran ?
Zo ya , dan is de antwoord waarschijnlijk ya.
Door de werking v.d nieuwe wet UU Kewarganegaran no 12 thn 2006.
Of het met terug werkende kracht is (voor kinderen geboren voor Aug. 2006) ) , moet men voor de zekerheid vragen aan de ambassade .Ik denk van wel.
Is het kind al meerderjarig , dan is het niet mogelijk meer , hij moet al gekozen hebben. Emoticon: Party! ,

De 2de vraag(Charles) is ook niet duidelijk.(voor mij dan Emoticon: Smile )
Ik zou zeggen wat wordt hier geraadpleegd , wie is de aanvrager , en met welke nationaliteit.

Staat allemaal beschreven in de UU Kewarganegaraan no 12 thn 2006.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

O o o o om
Nogmaals, tracht nu eens UU Kewarganegaraan no 12 thn 2006 op google in te tikken.
Niemand begrijpt een pepernoot van uw afkortingen.
Zelfs ik niet en ik ben knap Emoticon: Yes!
Groetjes Malam

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Nee toch.
Bij mij lukt het wel.
Mss een andere Google ? Emoticon: Smile
Tot 3x toe , sudah dicek dan ricek

PeterUmroh
Gebruiker
spacer line

Maaf, ik had even de woordjes IK BEN ... aan de titel moeten toevoegen..

Bij deze, ik ben dus geadopteerd, 24 jaar, en vroeg me af of dit mogelijk was of niet.. Een vriend van mij wees me hierop, hij heeft zelf ook 2 paspoorten alhoewel hij afkomstig is uit Tanzania, wat weer een heel ander soort eiereten is natuurlijk ..

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Als je over Indon. nationaliteit heb als 2de nat zal het niet gaan zoals Malam ook al geschreven heeft.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,389,110 pageviews Een website van indahnesia.com