Huren van motor in bali

Subforum Bali, het godeneiland 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Robbie86
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ga a.s. woensdag met mijn vriendin naar bali. Ik ben voor het laatst in augustus 2002 in bali geweest. Ik heb destijds een motor gehuurd en dat is goed bevallen heb heel het eiland gezien. Nu wil ik mijn vriendin dit alles laten zien. Kan iemand mij vertellen wat de tarieven momenteel zijn?

Groeten robbert

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Moet kunnen voor 30.000rp/dag, overal in Kuta heb je plekken waar de brommers kan huren, anders loopt altijd wel iemand rond die een "vriend" heeft die brommers verhuurt. Zoek ze niet, ze vinden jou!

Wel ff checken of de remmen het goed doen, dat is het allerbelangrijkste voor je eigen veiligheid. Verder zijn de automatische brommers (scooters in NL) in opkomst in Bali naast de traditionele schakelbrommers. Ligt er maar aan wat je eigen voorkeur heeft, ik vind schakelbrommers nog steeds het leukst.

Gracias. Sama sama

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Wat ik toch nogal verwarrend vind is het door vele nederlanders gebruikt woord "brommer". Ten eerste is de gem. cc inhoud v.d in Ind. verhuurde motorfietsen 100-125 cc. dus voldoet daarom al niet aan de def. van een brommer maar tweedens het werkt vaak verwarrend omdat toeristen dan gaan denken dar ze geen MRB nodig hebben.
Overigens vind je een motor met handschakeling leuk, denk dan aan het huren van een Honda Tiger (200 cc) of een Suzuki Thunder (150 cc), de huurprijs ligt bij een paar weken ook op Rp. 30.000 p.d.
Bali blijft een ideaal eiland om te "motoren".
Veel plezier op Bali Rob(ert).

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,948 pageviews Een website van indahnesia.com