chauffeur gezocht

Subforum Gezocht & Aangeboden 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
suzanne
Gebruiker
spacer line

Wij zoeken het volgend jaar juli een chauffeur. Het liefst Ned. sprekend. Of engels sprekend.
Suzanne

ketut.nl
Gebruiker
User icon of ketut.nl
spacer line

Hoi,

misschien even handig om te vertellen waar je precies die chauffeur nodig hebt.

suzanne
Gebruiker
spacer line

We hebben een chauffeur nodig in de omgeving Surabaya.
Groeten Suzanne

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Suzanne,

Voor hoelang en vanaf ongeveer
gr Jo

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

hallo Suzanne ,sinds 23 08-07 heb je niet meer gereageerd op de vraag voor hoelang je een chauffeur nodig heb.

juudje80
Gebruiker
spacer line

Hallo
september 2008 willen wij (2 personen) 3 weken naar Indonesie.
Wie kent er een goede nederlandssprekende gids/chauffeur die met ons een reis kan uitstippelen?

Groeten Judith

eira1311
Gebruiker
spacer line

Hallo Judith,

een (volgens mij) goede chauffeur die Nederlands spreekt en een route met je kan uitstippelen is juist nu in Nederland om nog beter Nederlands te leren; misschien begint hij ooit voor zichzelf een bureautje...

Hij woont tot half februari in Rotterdam is telefonisch bereikbaar en ook per mail.
Wij hebben vorig jaar in de zomer 3 weken met hem door Java getoerd en dat is ons best bevallen.
Wil je zijn telefoonnummer en of mailadres mail mij dan eerst
aroubosEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.chello.nl

groet Arie

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

Hallo Juudje; neem contact op en bel 071-4016627 en vraag naar Ruud.
vlug zijn want de bedoelde chauffeur is nu al tot Juli 2008 vol.

alieensing
Gebruiker
spacer line

graag wil ook ik nog even reageren op je verzoek voor een chauffeur. ik weet niet of je al bent voorzien. als dat niet zo is dan heb ik een hele goede chauffeur/gids voor je. hij werkt regelmatig met nederlanders, zit al meer dan 20 jaar in de toerstische branche en is uitstekend. zijn e-mailadres is: goespramEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.mail.com
doe het in het engels, deze taal beheerst hij uitstekend.
ook is het mogelijk mij hierover te benaderen. mijn e-mailadres is:a.t.schutterEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.home.nl

vr. groet,
alie schutter

suzanne
Gebruiker
spacer line

Sorry dat ik niet eerder reageerde.Dit kwam door omstandigheden.
We zoeken een chauffeur/tolk voor 3 dagen.
In de omgeving van Surabaya.
In juli/ augustus.
Alvast bedankt en allemaal fijne feestdagen.
Suzanne

alieensing
Gebruiker
spacer line

hallo suzanne,

ik heb een chauffeur/tolk voor je. je kunt hem bereiken onder zijn e-mailadres: goespramEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.mail.com
schrijf je mail (als je dat doet) in het engels, dat spreekt hij perfect en agoes woont in lawang (onder surabaya).

vr. groet en prettige kerst,
alie schutter

suzanne
Gebruiker
spacer line

dank je.
Jij ook een fijne kerst
Suzanne

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Susanne,
Wij hebben in Surabaya een nederlands sprekende gids gehad. Hij is in Surabaya geboren en weet veel over deze stad. Hij heet Mr. J.D. Senduk, Lidah Harapan Blok AA/55, Lidah Wetan, Surabaya. Tel. 0317533057. Hij weet ook veel over het verleden te vertellen. Ikzelf ben namelijk in Surabaya geboren. Zo wist hij te vertellen dat de wijk waar ik geboren was een nederlandse wijk was. Op dit moment wonen er chinezen. Ik hoop dat je iets aan dit adres hebt.
Groet, Pamela

suzanne
Gebruiker
spacer line

dank je Pamela
Groeten Suzanne

suzanne
Gebruiker
spacer line

weet je of hij ook een e mailadres heeft?
Fijne jaarwisseling
Suzanne

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Hallo Suzanne,
Hij heeft helaas geen e-mailadres.
Maar hij leest en spreekt feilloos Nederlands.
Groetjes,
Pamela

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 23-12-2007 10:02 alieensing wrote:
hallo suzanne,

ik heb een chauffeur/tolk voor je. je kunt hem bereiken onder zijn e-mailadres: goespramEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.mail.com
schrijf je mail (als je dat doet) in het engels, dat spreekt hij perfect en agoes woont in lawang (onder surabaya).

vr. groet en prettige kerst,
alie schutter

mmmmm.... in een andere topik was bapak goespram nog gids in Borneo voor de trektochten. Of heeft hij een tweeling broertje?

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Lindaselling
Gebruiker
spacer line

Wij hebben afgelopen november 5 dagen met gids Eka Setyana gereisd over Centraal en Oost Java. Hij is ook met ons in Surabaya geweest. Hij spreekt heel goed Engels en enkele woordjes Nederlands. Zijn prijzen zijn heel schappelijk. Het is echt een hele lieve, betrouwbare gids met een eigen kleine minibus met airco. Ik kan hem je echt aanraden. Je kunt je eigen route in overleg met hem bepalen.

ekasetiyanaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Groetjes Linda Speelman

budiansyah
Gebruiker
spacer line

Ik ben chauffeur en nu blijf ik in Nederland tot 19 februari, en kan U mij inhuren voor rondrijden van af java tot bali. U kunt bellen voor afspraken of mij e-mailen, 0622844108, budiansyahEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com. na 19 februari 006281802710136

suzanne
Gebruiker
spacer line

dank je Budiansyah.
Ik stuur je binnenkort een mail.
Groetjes Suzanne

budiansyah
Gebruiker
spacer line

Ok, ik u wachten suzanne voor u planing verder.
Metvriendelijk groetjes Budi

alieensing
Gebruiker
spacer line

hallo allemaal,

ik moet toch even reageren op het berichtje dat je de naam van agoes pramono al eerder bent tegengekomen. nl. als gids op kalimantan; dat klopt.
hij werkt zowel op kalimantan (heeft altijd een kantoor gehad in balikpapan in blue sky hotel) als op oost-java.
goed opgemerkt, maar het is wel waar. hij werkt al 20 jaar als gids en is erg goed.

vr. groet,
alie schutter

budiansyah
Gebruiker
spacer line

Hallo Alie,

Als vergeten niet ik ken met agoes pramono komt uit lawang (malang) en hij schoon moeders ook gids voor nederlands.

groet
budi

alieensing
Gebruiker
spacer line

hallo budi,

je hebt inderdaad. hij komt uit lawang en zijn schoonmoeder gids ook. zelf heb ik een huis in batu gehad. ik ken agoes al 10 jaar. hij is erg goed in zijn vak.
waar woon jij ? is dat ook in oost-java ?

gr. alie

p.s. waar ken je agoes van ?

budiansyah
Gebruiker
spacer line

Hallo alie,

Gelukkig voor agoes, u goed advies geven voor hem. Ik kent met hem toen ik nog chauffeur gewerken en veel paak samen werken met hij schooemoeder, dus ik ken met hem via hij schoonmoeder. en k woon in bandung (west java)

groet. budi

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,726 pageviews Een website van indahnesia.com