duiken in februari

Subforum Bali, het godeneiland 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jokefloor
Gebruiker
spacer line

Wijwillen in februari naar Bali gaan, kan er iemand ons iets vertellen of er dan heel veel regen is en hoe het dan is om te duiken.
Joke en Floor

inezintveld
Gebruiker
User icon of inezintveld
spacer line

On 15-08-2007 18:10 jokefloor wrote:
Wijwillen in februari naar Bali gaan, kan er iemand ons iets vertellen of er dan heel veel regen is en hoe het dan is om te duiken.
Joke en Floor

Hi,

je kan het beste wat info via de duikoperators in Bali opvragen (Bidp bijvoorbeeld)
Als je rustig wil duiken kan je kiezen voor N-Bali. Veel touroperators brengen je met de boot naar N-Bali of nog erger in een hotsende bus, maar als je op N-Bali zit kan je met het openbaar vervoer (rood busje- hand opsteken-) af.
Duikstekken, secret bay, Manjangan island of vanaf het strand vanaf je logeeradres.
Als je duikinfo wil voor N-Bali, stuur me dan een mailtje.
Ik dook vorig jaar september,
zeker de moeite, je kan makkelijk 2-3 duiken/ dag maken, als je wilt.

Inez

jokefloor
Gebruiker
spacer line

hallo Inez

dank je wel voor je info. maar weet je ook of het die periode veel regent?

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
In Febr. heeft mijn zoon in Amed en omgeving gedoken en was redelijk enthousiast (verwend; was al bij Bunaken, Rubie etc.). Div. duikbedrijven daar, even Googelen. De eerste 3 maanden zit je in de regenperiode maar net als overal is ook hier het weer wat in de war. Vorig jaar heeft het dagen geregend, dit jaar redelijk weinig, dus ?!
Have fun,
Rob

jokefloor
Gebruiker
spacer line

dank je wel Rob, we gaan het eens bekijken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,946 pageviews Een website van indahnesia.com