Bungalows in Anyer gezocht voor oud & nieuw 2007/2008

Subforum Hotels in Indonesië 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
esgerrits
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen!

Ik ben een beetje vroeg, maar met betrekking tot reserveringen denk ik juist op tijd. Ik ben van plan om oud en nieuw op anyer te vieren met mijn familie. Nou ben ik al een tijd aan het surfen voor bungalows op anyer, maar ik krijg maar van die 'kleine' cottages voor maximaal 6 personen. Ik ben dus op zoek naar mega-mega cottages/bungalows waar toch zo'n 10 personen in kunnen, gezien we met zo'n 20 man zullen gaan en dan kids nog niet meegerekend.

Heeft iemand aanraders? Ik heb via de website van bayubuana.com allerlei hotels gezien, ook mambruk's bungalows, but still no suxxes! Misschien weet iemand een privebungalow of iets dergelijks?

Afgezien daarvan de vraag: In hoeverre wordt er door het accomodatiepersoneel gecontroleerd met hoeveel man je in zo'n ding zit? Mijn vriendin uit Jakarta zegt zelf dat ze niks controleren en dat je gerust met 5+ man erin kan zitten... ???

Alvast bedankt!
Susana

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar het Nederlandse gedeelte van het forum. Emoticon: Smile

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-08-2007 12:31 esgerrits wrote:
Mijn vriendin uit Jakarta zegt zelf dat ze niks controleren en dat je gerust met 5+ man erin kan zitten... ???

Dat is een bekende verhaal .
En als ze dat doen , kijken de personeel soms ook naar de andere kant.
Moet natuurlijk niet met te veel personen gaan zitten.
Dus 2 bungalows huren (max 12 pers) en met zijn 20 en logeren.
Je kan ook pech hebben , dat ze toevallig gaan kontroleren , wat dan ?
Malu toch ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

esgerrits
Gebruiker
spacer line

Ja dat weet ik dus niet hahaa, ik dacht ik vraag het ff wellicht dat hier mensen met ervaringen over mee kunnen praten. Anyhow, ik heb in de tussentijd nog niks gevonden :(

lapislegit
Gebruiker
User icon of lapislegit
spacer line

Dear Susana/esgerrits,
My parents has one of Mambruk's bungalow, they rent it. It has 2 sleepingrooms, 2 bathrooms and kitchen. Each room has 2 persons bed with extra bed. Could be for 10 persons if your friends/family want to sleep in the living room with extra bed. You can use facility from resort for free such as swimming pool. Neighbour beside my parents's bungalow, rent it also (if its still available), my father could ask. For further information you can contact my father in Jakarta, his name is Mochtar, he speaks reasonably english, but if you could speak indonesian, would be easier. Phone : +62216328345, cellphone : +62811141496.
I wish you good luck.

esgerrits
Gebruiker
spacer line

Hey there Lapislegit,

Thanx for the info! I'll consider your tip and might call your father in JKT Emoticon: Smile
Thanx so much!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,397,679 pageviews Een website van indahnesia.com