Bintang bier

Subforum Gezocht & Aangeboden 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hadden ze Duvel ja? Moest hier eens kijken in het lokale cafe.. daar hebben ze volgens mij ook wel wat import.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Vorige week nog wel maar verschiet niet van de prijs Emoticon: Sadley , als ik me nie vergis iets van 65.000 per flesje.... hmmmm dan toch maar een lekker bintangetje Emoticon: Clown

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Voor dat geld laat ik hem ook staan inderdaad. Emoticon: Red face

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 12-08-2009 15:07 siebjans wrote:
Vorige week nog wel maar verschiet niet van de prijs Emoticon: Sadley , als ik me nie vergis iets van 65.000 per flesje.... hmmmm dan toch maar een lekker bintangetje Emoticon: Clown

Oh, da's helemaal niks vergeleken met een slobberwijntje dat begint Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 300.000.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,934 pageviews Een website van indahnesia.com