Sad news.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Iedereen namens mijn vrouw Edith nogmaals bedankt voor jullie felicitaties met de baby onlangs.Alleen is gisteren plots haar vader overleden.Gelukkig heeft hij nog net ons huwelijk en geboorte van Jordy mogen meepikken al was het met het laatste op afstand.Wij zijn bezig met het verwerken van ons verlies. Emoticon: Sadley

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

och arme.. sterkte en mijn medeleven.

Troost je met de gedachte dat je reeds een nieuw leven teruggekregen hebt.

Yerun

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Mijn medeleven voor jullie verlies.
Veel sterkte.

Hilmar.

- Let us live simply so that others may simply live -

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Van ons ook.Veel sterkte:
Dankbare herinneringen blijven liefdevol leven.
Umberto
www.sidhiastu.nl Emoticon: Eerie

Marjan
Gebruiker
spacer line

Heel veel sterkte met dit verlies

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Namens Edith allemaal veel dank voor jullie reacties,het gaat weer wat beter met haar Emoticon: Bye bye

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Met oprechte deelname. Sterkte met de verwerking van het verlies van jullie dierbare vader.

Sepp

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ook bedankt Sepp,waarschijnlijk komt moeders dit jaar nog op bezoek hier en anders gaan we zelf zo spoedig mogelijk weer naar Jakarta,nogmaals dank voor jullie medeleven.

janss557
Gebruiker
spacer line

Ik hoop dat er weer heel snel rust en vrede zal zijn in jullie leven. Alle sterkte toegewenst!

Ik ken je niet maar ik leef wel mee.

Lieve groet!

Hub Janssen

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ook veel dank ...ergens zijn we hier een grote familie...dank je wel voor de blijk van meeleven,is grote steun voor haar. Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,994 pageviews Een website van indahnesia.com