Waar zijn voor een goedkoop ticket naar Medan, Sumatra?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
brittart
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Over 2 weken willen wij vertrekken naar Sumatra, Vliegen naar Medan.
Alle tickets die wij op internet tegenkomen zijn erg prijzig!
Heeft iemand hier ervaring mee..dus waar of hoe je het voordelingste uit bent voor een ticket?

Vriendelijke groet, Britt

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Hi Britt,

Probeer Air Asia, vlg. mij vliegen die vanuit Singapore of Kuala Lumpur, nieuwe planes, en goedkoop. Ik denk dat je ook online kunt boeken.

Succes en selamat jalan.

ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

josari
Gebruiker
spacer line

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Hiermee schiet je weinig op, Airasia is idd. goedkoop,maar de prijs zit in de intercontinentale route's en die zijn domweg momenteel niet goedkoop.Ik meende dat Sing. Airl. een aanbieding had maar die zal ook wel inm. volgeboekt zijn. Je kan het evt. proberen via Duitsland (via ebookers.du) maar dan zit je nog steeds met het vervoer van nl naar brd vv.
Suk6 Rob

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In het hoogseizoen vertrekken en nog geen tickets hebben? Ja, dan zul je wel de hoofdprijs betalen ja, geloof ik zonder meer.

Kijk voor een aanbieding naar Bangkok, en vlieg vanuit daar naar Kuala Lumpur en dan naar Indonesie. Kost wat tijd, maar is wellicht goedkoper dan rechtstreeks naar KL/Singapore/Jakarta.

Volgende keer gewoon op tijd boeken he!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,911 pageviews Een website van indahnesia.com