Visum bij binnenkomst

Subforum Het visumgebeuren 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Blog Bot
spacer line

Ik hoorde vandaag van kennissen die net terug zijn van Bali, dat aldaar het verhaal gaat dat binnenkort (?????) ook Nederland geplaatst wordt op de lijst van landen die een visum kunnen aanvragen bij binnenkomst.

Zijn er meer mensen die hierover iets hebben vernomen???

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dat heb ik nog niet vernomen, maar gezien de ontwikkeling dat Nederlandse paspoorten vanaf morgen een 60 dagen toeristenvisum kunnen krijgen, zou het best kunnen.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Wanneer je dicht bij de Ambassade of een visum bureau woont lijkt het mij verstandig om de visum gewoon in NL aan te vragen.

Stel je eens voor 400 wachtenden voor u in Jakarta, kun je letterlijk wortel schieten. Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Albert,

Dat zou ik inderdaad ook doen, al was het maar dat ik een directe vlucht naar Jogja heb vanuit Jakarta. Dat haal ik niet als ik 2 uur moet wachten.. haha..

GERTjan
Gebruiker
spacer line

Weet iemand of het nu wel mogelijk is om een visum bij binnenkoms te regelen? Ik krijg geen visum van de ambassade in NL, ik heb nl een ticket Amsterdam-Perth, met stop-over in Singapore. Vanuit Singapore willen we de overtocht naar IndonesiŽ zelf regelen (boot, goedkoop ticket..).....

alvast bedankt

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

In de visumregels is geen verandering.
Is het echt een dure aangelegenheid om in Nederland alvast een ticket te kopen voor Singapore - Indonesie retour??
Dan is er gewoon geen enkel probleem.
Er zijn nu eenmaal wetten in deze wereld waar we af en toe met te maken krijgen.
Jan

pietervanriet
Gebruiker
User icon of pietervanriet
spacer line

Hi, GERTjan,
Wij hebben zojuist een reis geboekt Amsterdam - Melbourne met op de terugreis een stopover van 3 weken in Singapore (we gaan niet naar Singapore, maar naar Indonesia).
Ons reisbureau (Globe) heeft met het visumbureau in Nederland gebeld en die zeggen dat zij zonder problemen een visum voor ons kunnen regelen..
Dus het kan wel.

Groetjes,
pieter

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Pieter,
Dat visum is zeker geen probleem, maar je zal bij binnenkomst in Indonesie toch moeten kunnen aantonen dat je het land op eigen gelgenheid kunt verlaten.
Heb je het visum in je paspoort heb je 3 maanden om Indonesie binnen te komen (vanaf datum visum)
Zelf een ticket kopen in Singapore en dan een visum verzorgen houd in dat je enkele dagen in Singapore moet blijven, Singapore staat bekend dat het niet echt goedkoop is dus het prijsvoordeel is gauw verdwenen, het is natuurlijk wel mogelijk dat je iets van die stad wil zien, dat kan dan in de tussentijd.
Succes,
Jan

sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

GertJan,
Ik heb toevallig net een telefoonnummer gekregen van iemand in Singapore die visa voor Indonesia regelt. Ik zou zeggen, neem contact met hem op via belknaller of welke goedkope telefoondienst dan ook, en dan weet je wat je doen staat. Zijn naam is Dicky en telnr kantoor is: +6562933351, thuis: +6596338378.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het is wel zondag in de namiddag in Singapore, even wachten tot maandag lijkt me wel gepast Emoticon: Clown .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,654,284 pageviews Een website van indahnesia.com