beste strandplek bali

Subforum Bali, het godeneiland 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sanderb
Gebruiker
spacer line

Beste,

Wij zijn op zoek naar een goede strandplek. Houten hutjes aan het strand. Duiken in de buurt. Wat is hiervoor de beste plek. Is zo groot.

Alvast bedankt!

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

padangbai?
goedkope bungalowtjes aan het strand, lekkere seafood, goede duikmogelijkheden

sanderb
Gebruiker
spacer line

Beste,

Alvast dank voor je reactie. Welke bungalows raad je daar aan? Daarnaast nog een vraag. Ken je nusa temomgan? Hoe is dit vergeleken met padangbai?

groet,

sander

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

ik verbleef onlangs in padangbai beach inn, en had er een bungalow voor 50.000 rp, met ontbijt, heel rustig in een mooie tuin, vlakbij het strand...
links en rechts waren er nog verschillende hotels, in alle prijsklassen
hier het volledige lijstje: http://www.itisnet.com/english(...)adangbai/e-h-pad.htm
en sorry hoor, ik ken geen 'nusa temomgan' dus kan ik niet vergelijken

sanderb
Gebruiker
spacer line

dank voor al je tips, ziet er goed uit!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,498 pageviews Een website van indahnesia.com