Van harte welkom ivm met mijn verjaardag

Subforum Andere praat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Lieve forumleden, 20 juli vier ik mijn verjaardag, word 55.
Ik weet dan we niet allemaal in de buurt wonen, maar bij deze Selat datang voor allen!
Vanaf 17.00 welkom in Den Haag en genieten van een Indisch buffet, elkaar ontmoeten etc Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Je woont echt te ver weg om te komen, maar ik wens je wel een fijne dag toe Emoticon: Party! Salam dari Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Maakt niet uit hoor Yoke, ik weet hoe ver Groningen is.
Als Eva haar vader gaat bezoeken[woont in Westerlee-moest eerst de atlas 5 keer omdraaien voordat ik wist waar dat lag, bijna niet te zien.]
Dan haalt hij haar op in Scheemda, maar dan nog is het een halve dag reizen, ze moet uit Leiden komen. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Merapi, 20 Juli is een hele bijzondere dag.
Ik zelf zal niet aanwezig zijn maar zal wel aan jou denken.
20 Juli zal ik in Indonesie zijn om ook van de 20ste een bijzondere dag te maken.
Ik wens jou een hele fijn dag toe.

Groetjes,

Edwin Verweij

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Edwin Verweij now single but not after 20-07-2007

ook al vast van harte gefeliciteerd en een lang en gelukkig huwelijk toegewenst.
Heeft er niks mee te maken maar ik lig die dag bij de kaakchirurg op tafel, brrrrr. Emoticon: Yawn

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Yoke, dan wens ik jou die dag ook heel veel sterkte.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Jeetje Yoke, wat moet er gebeuren?
kun je dezelfde dag naar huis?

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Edwin,
Ook ik wens je een hele fijne dag en een enorm goed huwelijk, veel liefde en wijsheid voor elkaar!
en respect!
Ik zal op de 20ste een kaarsje bij de melati branden om jullie alle Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye geluk toe te wensen
Liefs Merapi/Wilma

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 01-07-2007 21:07 merapi wrote:
Jeetje Yoke, wat moet er gebeuren?
kun je dezelfde dag naar huis?

Ja hoor je kan mij feliciteren, kan na een uurtje of zo weer naar huis, er is een stift-kies afgebroken in de kaak dus moet de wortel eruit gesneden Emoticon: Sadley worden.
Geen pretje dus en later, na genezing, moet er nog een brug geplaatst worden, kost een paar centen maar dan kan ik weer kauwen.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Nog een kunst heup en een kunst knie er bij of is dat nog niet het geval.
Zit bij een dansgroep en heb afgelopen maand drie mensen bezocht met een kunstheup operatie ik zeg dan vrolijk kunnen de beentjes weer van de vloer.
ook hier kom je wel door Yoke even pap eten en klaar isi ie Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Oja merapi ik kom alleen naar Den Haag als wij een visum nodig hebben.
heb Den Haag afgezworen doordat ze mij ooit een wielklem hebben bezorgd.
terwijl ik wel betaalt had kon naar fluiten ondanks reklameren daarop....
Neen alleen Tay Way omdat het zo lekker is dat eten daar.....
Veel plezier en een leuke verjaardag Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Smile Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Om Ziel, wel een leuk verhaal voor Yoke! haha
Yoke, het valt mee, je wordt goed verdoofd[heb dit ook gehad] en het ging razendsnel.
Je kan last hebben van napijn, meestal is een paracetamolletje voldoende, maar de arts weet alles uit te leggen.
Nah Om niet zo negatief over Den Haag, wielklemmen heb je in al die grote steden, we hebben hier de meest lekkere Indische restaurantjes.
Heb al een lijstje gemaakt:
-sate kambing
- nasi bungkus
-nasi kuning
-rudjak
-rendang
-pepesan
-sayurs-rempejek
-lontong
-soto ayam
-bijgerechten:krupuk, serundeng, atjar ketimoen
Zou dit genoeg zijn en meer de vraag is het goed?

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Merapi, Wilma,

Dank je wel. Maar laten wij niet vergeten dat deze topic over jou ging en niet over mij en mijn toekomste vrouw.
Anders had ik zelf wel een topic geopend Emoticon: Smile

henky
Gebruiker
spacer line

Alvast hartelijk gefeliciteerd Merapi. Het ziet er allemaal lekker uit die gerechten. Ook ik ben een noorderling en tegen die tijd ook nog met vakantie dus ik kan niets van dat lekkers beroeren. Ik heb wel jaren in Den Haag gewoond en denk nog wel eens met heimwee naar de weduwe van Indie terug. Ik mis met name die Ind. restaurantjes en
de zee. Je kon altijd heerlijk eten bij restaurant Soeboer aan de Brouwersgracht. Die mevrouw maakte ook vaak eten klaar voor ambassadepersoneel. Wie kent dit restaurant nog? Misschien iets voor een topic? " Eten buiten de deur" . Wellicht lezen we na 20 juli de eetrecensie over kokkie Merapi?

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hi Henky,
restaurant Soeboer op de Brouwersgracht ken ik heel goed, met mijn ouders gingen we daar vaak eten. klein maar ozo gezellig.
Het restaurant is verplaatst naar de Chassestraat,.
Aanbeveling:
Tampat senang[ laan van Meerdevoort
-Isaku-iki, anna paulownastraat, gerechten uit Semarang
-Restaurant Bali te Scheveningen, voortreffelijk Emoticon: Puh! Emoticon: Yummie!

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Merapi mijn restaurant staat hier in Brabant
Ieder weekend krijg ik met sajur een bord nasi goreng, en dat noem ik nasi goreng Ocut.
Mijn schoonmoeder maakt dan haar nasi goreng voor mij...Aduh enak Emoticon: Yawn Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Gefeliciteerd Merapi. Ik ben helaas te ver verwijderd om even langs te komen, maar dat je maar een goede dag mag hebben. Emoticon: Yes!

Yerun

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Om Ziel, lekker toch!!
Ik zal maar: zeggen Emoticon: Yawn ost West thuis best!
De lekkerste recepten zijn de huisrecepten, overgeleverd van moeder op dochter.
Ongeacht de afkomst Emoticon: Nice

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik zal verdomme alles doen om langs te gaan bij die Haagse Blonde vlam van mij, effe mijn tomtom instellen en zoeeeeeeenen.
Nu maar hopen dat mijn baas geen andere plannen met mijn heeft hahahaha.
Ik ga het proberen Merapi, maar houd je Indische vriend van mijn lijf, zeg maar dat blond en blond niet samen gaat. Emoticon: Nooo

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 02-07-2007 06:29 Jeroen wrote:
Gefeliciteerd Merapi. Ik ben helaas te ver verwijderd om even langs te komen, maar dat je maar een goede dag mag hebben. Emoticon: Yes!

Yerun

Sjonge sjonge sjonge, wat lullig zeg.
Gewoon effe komme, 15 uur heen en 15 uur terug, wat is dat voor een vriendin.
Trouwens goud kost geen fuck in IndonesiŽ Yerun, koop ff een ring voor haar van 500 Eurie, en je maak je onsterfelijk. Emoticon: Nice

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Malam,
alsjeblieft, je bent gewoon uitgenodigd,
Natuurlijk is mijn Indische vriend bij me, gedraag je een beetje!!!!!!!!!!!!!!
En blond en lichtbruin gaat uitstekend samen.
Neem je Poppy mee?
Zie maar! Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nou, dat wordt effe verzinnen hoor, als ik met Poppy kom dan wordt het niet zoenen, maar als ik met Poppy kom, dan is het niet zoeeeeeeeeen hahahahaha.
Oh nee Emoticon: Cry er is een Emoticon: Angry
Grapje Merapi, ik ga het proberen Emoticon: Yes!

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Duurt nog wel even hoor, is nog geen 20juli!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 02-07-2007 20:28 Malam wrote:

...

Sjonge sjonge sjonge, wat lullig zeg.
Gewoon effe komme, 15 uur heen en 15 uur terug, wat is dat voor een vriendin.
Trouwens goud kost geen fuck in IndonesiŽ Yerun, koop ff een ring voor haar van 500 Eurie, en je maak je onsterfelijk. Emoticon: Nice

Als goud nu echt goedkoop was (wat het niet is, want het is gewoon de internatonale prijsnotering hier, alleen de arbeidskosten zijn lager, dus dat scheelt een paar 1000 Rupiah) had ik daar vast wel een handeltje voor opgezet (en met mij miljoenen anderen Emoticon: Wink )

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,808,696 pageviews Een website van indahnesia.com