Daar is ze dan; de Indonesische Playboy

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Daar is ze dan; de Indonesische Playboy

Hoewel ik er al verscheidene keren naar gevraagd ben, had ik op heden nog een eigen exemplaar van de Indonesische versie van het welbekende mannenblad in handen gehad. Tot op vandaag, want ik kwam toevallig en gloednieuw exemplaar tegen, half verscholen achter welbekende namen als FHM, Cosmo en Maxim. Direct plukte ik het donker gekleurde en met gouden letters bedrukte juweeltje van de bovenste plank. De in schitterend dik glossy papier uitgevoerde kaft nog eens afgedekt met en dun plastic hoesje, want Playboy kijken is eerst 50.000 Rupiah lappen, gratis is niet voor Playboy kijkers weggelegd, pak dan maar een blad wat zich meer gematigd opstelt en liever eenzelfde schone dame afbeeld met een witte jilbab over haar lange zwarte haren.

Lees verder , klik op de titel

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ayo...Newsbot heb je ook wat voorbeelden ? in het kader van versnaperingen Emoticon: Yummie! ( U mag ook een new Topic openen voor deze ) Emoticon: Wink

Live life to the max.......

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

de bovenste plaat je mag niet!!!!!!

Poppetje gezien!, kastje dicht?? Emoticon: Shut up!
Maar deze mag wel!!!!!!!

Martin bedoel je zo iets dat je verwachte Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,397,985 pageviews Een website van indahnesia.com