vissen op bali

Subforum Bali, het godeneiland 
32 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
theo2003
Gebruiker
spacer line

hallo, tijdens aanstaande vakantie op bali wil ik graag vissen.
ik wil zelf een hengeltje meenemen in de koffer, is het toegestaan om vanaf het strand te vissen en weet iemand of er ook vangstmogelijkheden zijn.

andere opties voor vissen hoor ik ook graag.

theo

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Ik heb nog nooit iemand vanaf het strand zien vissen, wel vanaf pieren of vanuit boten alsmede door in het water te staan ! In Sanur (Jl. Sindhu Beach) heb je de Oranjebar met de nederlandse eigenaar ROGER. Deze is een fervent visser en verhuurt ook zeehengels, ik zou zo zeggen ga hem eens vragen.
Vis ze Rob

daft_punk
Gebruiker
spacer line

ik zelf heb een paar maand in lovina gezeten en daar heel mooi kunnen vissen. je moet dan wel het water op. is mogelijk met een traditionele boot maar er zijn ook wat luxere boten te huur met kapitein.

als je in het goede seisoen zit kan je met dikke tonijnen terug komen of zwaardvissen.

mai mai is een zekerheidje!!

succes,
Daan

theo2003
Gebruiker
spacer line

hoi rob en daan,
ik zal eens gaan informeren bij de oranje bar als ik op bali ben.

Daan, weet je toevallig ook nog wat de prijs hier ongeveer voor was.

doei theo

daft_punk
Gebruiker
spacer line

uhhm ik de benziene kosten betaald voor de visser en heb met hem afgesproken dat we de vangst zouden delen. is wel een erg goede deal geweest denk ik maar ik heb hem ook een avondje veel bintang laten drinken
Emoticon: Puh!

ik probeer even een foto bij te voegen:

daft_punk
Gebruiker
spacer line

lukt niet die foto
weet iemand hoe dat moet?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Naar deze web site gaan http://www.tinypic.com/
Dan de foto uploaden& images bladeren openen en die fot zoeken in de map waar die foto,s staan.
daarna kopieren die handel tussen de lijnen van [img] ...... [img]

[IMG]http://i13.tinypic.com/4kulaw4.gif[/IMG

]deze nu als voorbeeld weg gehaald

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,896 pageviews Een website van indahnesia.com