Oleh-oleh vanuit Nederland?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mar TIN
Gebruiker
spacer line

Over enkele weken gaan we een maandje naar Indonesie. We zoeken onze pleegdochter van 22 op in Malang en gaan met haar naar haar ouders en familie op Flores. Wat vinden jullie (jullie weten met elkaar zoveel!!!) geschikte oleh-oleh vanuit Nederland voor een studerend meisje, zowel wat beter spul (leuk aandenken) als eetwaar? En wat voor een eenvoudige boerenfamilie die afgelegen, in een kleine kampung, op Flores woont en waar we pas na 4 dagen vanuit Malang aankomen?
Ik ben benieuwd wat voor moois en lekkers Emoticon: Yummie! jullie uit de hoed toveren.
Emoticon: Bye bye
Malam, Mar TIN

zieleffe
Gebruiker
spacer line

http://forum.indonesiepagina.n(...)ee_in_handbagage.php
Kijk eens wat ze daarover al hebben geschreven hebt u nog meer aanvullingen voor een kind van 22 jaar nodig?
Ja neem een jonge man voor haar mee, misschien kan ze later mee naar Nederland dat zou pas verbetering zijn voor haar. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Puh! Emoticon: Yawn

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
spacer line

P.S voor heel kleine kinderen van af 4 jaar zijn snoepgoed spekjes die je in puntzakken ziet een leuke ole-ole
Ook chocoladegeld euro zijn in trek.
Voor de ouderen een bodywarmer, vest of zo iets Emoticon: Laugh out loud

andre
Gebruiker
spacer line

Beste mar TIN,

Niet echt een oleh2 belanda, maar 99% zeker een leuk aandenken, is om een mooie foto van jullie met haar en haar ouders te laten uitvergroten en inlijsten.

advo999
Gebruiker
User icon of advo999
spacer line

oleh2 voor indonesiers is toch nog altijd een stapeltje rupiahs............

Het is een WONDERBAARLIJK land.....

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Mar Tin, voor de pleegdochter van 22 neem een mooi kettinkje mee met een jade hanger, in Ned goed betaalbaar.
Is ook iets persoonlijks!
wat Andre voorstelt:een foto, is ook een goed idee.
Loh om ziel, die leuke jongen komt ze vanzelf wel tegen!
voor de ouderen, ja misschien wat kleding of keukengerei

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 25-06-2007 15:29 merapi wrote:
Mar Tin, voor de pleegdochter van 22 neem een mooi kettinkje mee met een jade hanger, in Ned goed betaalbaar.
Is ook iets persoonlijks!
wat Andre voorstelt:een foto, is ook een goed idee.
Loh om ziel, die leuke jongen komt ze vanzelf wel tegen!
voor de ouderen, ja misschien wat kleding of keukengerei

Kurang...KURANG!! ...Wat zijn jullie toch vreselijk gierig. Lebih, lebih, lebih! Emoticon: Angry

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Apa mau Jantje Uang????????????????

atau ????

Dit laatste zou ik maar niet doen staat de dood straf op Emoticon: Yes! Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it

Jantje
Gebruiker
spacer line

Kijk, oom Ziel, Ik hoef natuurlijk niks. De 5 jaar dat ik hier zit maakt mij nog geen "deskundige" maar uit ervaring weet ik dat het nooit genoeg is wat de bule geeft. Bodemloze put dus. Emoticon: Shiny

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ach Jantje: je tekent precies het tuan besar beeld! en daar voldoe je uitstekend aan.
Alleen die tijd is over!
ik zou maar eens stoppen met geld geven, maar kijken naar de bevolking en leer van hen en dan weet je wat zij nodig hebben.
D Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! an kun je helpen!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,748,498 pageviews Een website van indahnesia.com