visum binnen 5 dagen mogelijk in amsterdam?

Subforum Het visumgebeuren 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
andrewloomeyer
Gebruiker
spacer line

hallo allemaal!
Zit momenteel in indonesie,maar ga waarschijlijk 8 juli terug naar nederland voor 1 week!.
Wil 15 juli weer terug naar indonesie,is het nog steeds mogelijk in amsterdam,een visum te krijgen binnen 5 dagen????.
Ik dacht misschien vanwege hoogseizoen is het te druk,en dus niet mogelijk een visum binnen 5 dagen te krijgen!!!????.
Wie heeft een antwoord op mijn vraag??.
Hoop op een snelle reactie.

ps .kan natuurlijk ook een visum kopen in singapore,maar ben in het bezit van een extra ticket terug naar nederland,dus leek het mij leuk om even een weekje in nederland te kijken,vandaar.
andrew. :

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dat kan gewoon hoor, neem alleen wel 150 euro extra mee (dus 180 euro voor een toeristenvisum en 190 voor een sociaal visum van 60 dagen. Emoticon: Smile

Alles kan... geen probleem.. Emoticon: Puh!

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Alles kan inderdaad, zolang je daar maar extra voor betaald.

- Let us live simply so that others may simply live -

andrewloomeyer
Gebruiker
spacer line

dank je wel voor jullie reactie.
Nu ga ik in iedergeval niet met een onzeker gevoel terug naar nederland.
KOst een visum binnen 4 dagen 180 euro!!??,wauw wat een hoop geld!!.
groeten andrew.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dat kost veel geld, jep. Anderen moeten namelijk langer wachten omdat jij voor gaat, en daarvoor moet je betalen. Normaal duurt het 3 weken, reken maar uit. Emoticon: Wink

havana45
Gebruiker
spacer line

Hallo lieve mensen,ga even naar "visumdienst amsterdam"en je zult lezen dat er in Ams geen visa meer wordt uitgegeven.(onder het item "nieuws" Emoticon: Wink

carlijn
Gebruiker
spacer line

beste andrew ,
volgens mij is het niet mogelijk een visa binnen 5 dagen in amsterdam te regelen. Ik heb dit vorige week geprobeerd en ook extra geld geboden. De vrouw achter het loket vertelde dat ik echt naar den haag moest. je kan in amsterdam volgens haar alleen de nromale visa regelen...
hoop toch dat het jou lukt,
groetjes carlijn

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Hmm dit is vreemd, ik heb vandaag nog mijn visum opgehaald en dat was niet een gewoon toeristen visum en toen ik dat 10 dagen geleden aanvroeg waren er veel mensen voor mij die dus door extra te betalen binnen een paar dagen hun visum hadden, dit alles was in Amsterdam. Aangezien de rij mensen die er vanochtend weer stond voor een visum, lijkt het mij niet dat dit bureau geen visums meer uitgeeft.
Dus volgens mij niets aan de hand als ik het vandaag zo zag.
Groetjes,
Hilmar.

- Let us live simply so that others may simply live -

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,784,966 pageviews Een website van indahnesia.com