Koffie drinken in de kampung, deel 1

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Koffie drinken in de kampung, deel 1

Hoewel het duidelijk geen zaterdag was maar een dinsdag, had ik toch weer de kriebels en besloot ik een motortocht te gaan maken. Waar deze me zou brengen? In ieder geval naar Purworejo. Tot mijn verbazing en schaamte was ik er nog niet eerder geweest, dus ik had een doel gesteld. Ik moest daar in ieder geval naar toe zodat ik ook kon zeggen dat ik er geweest was. Verder geen plannen gemaakt zoals gewoonlijk. Het liep al tegen tienen in de ochtend, dus het was al redelijk aan de late kant voor een lange tocht, dus wellicht zou ik na Purworejo al stilletjes aan terug moeten. Afhankelijk van wat ik onderweg zou tegenkomen natuurlijk. Gezien de afstand en de weg die er naartoe liep zou het ongeveer een anderhalf uur duren. Schatte ik.

Lees verder , klik op de titel

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,324 pageviews Een website van indahnesia.com