hotel indonesia op de jl thamrin in jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
34 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
fdwsayang
Gebruiker
spacer line

kan iemand mij het e-mailadres of faxnummer/telefoonnummer geven van dit hotel? Ik heb uren zitten googlen, echter geen resultaat. De naam zou zijn veranderd in hotel indonesia-kempinski. Echter een mailtje naar Kempinski in nederland, vertelde mij dat de kempinski groep geen hotel meer heeft in jakarta.

Hello mister

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Algemene Indonesië-praat'

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Dat ze niet te bereiken zijn is niet gek, het hotel is sinds april 2004 gesloten in verband met een verbouwing. Voor zover ik weet is het nog niet opnieuw opengesteld tot op heden.

miroslav
Gebruiker
spacer line

Het klopt ,ik ben zelf pas 3 weken terug uit Jakarta het hotel is nog verre van af veel gesloopt en overal stijgers omheen.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Hotel Indonesia bestaat niet meer ! Is tezamen met een naburig hotel gesloopt, inmiddels is men op deze plek bezig met een complex hetende Grand Indonesia Centre,inhoudende een enorm groot hotel (Kempinski), een app. gebouw en (uiteraard) shoppingmall's.
Er is in het verleden nogal veel publiciteit rond dit gebeuren geweest omdat de werknemers van Hotel Indonesia min of meer plotseling zijn ontslagen en ik heb begrepen dat zelfs pers.leden die tientallen jaren daar gewerkt hebben met een karig bedrag de laan zijn uitgestuurt. Dit alles heeft mede de afbouw vertraagt maar het schijnt dat toch alles nog dit jaar moet worden opgeleverd.
Dus wellicht kan je volgend jaar daar logeren.
Rob

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

het was toch eigenlijk de bedoeling dat het hotel gerenoveerd zou worden? Kan ook alleen maar weer in Indonesie...halverwege de renovatie erachter komen dat het toch niet handig is om het gebouw te renoveren en het dan maar gelijk te slopen... Emoticon: Nooo

Gracias. Sama sama

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Ya , het zal nog een tijdje duren voordat het klaar is .
Ben 2 dagen geleden langs geweest om naar SOGO te gaan in Plaza Indonesia (schuin t.o Hotel Indonesia) , wat bleek SOGO is al 2 maanden gesloten .
Een aanvulling , heb vorig jaar Senayan City aangeprezen als de nieuwste en luxeueze mall(volgens reclame) maar het is niet waar , het is klein en nog niet helemaal gevuld .Taman Anggrek is nog steeds de beste.
Salam dari Parijs of Java.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

mathias
Gebruiker
spacer line

een groot gedeelte wordt zeker gerenoveerd en niet gesloopt. er wordt enorm veel omheen gebouwd dat wel. HI is een gezichtsbepalend monument voor Jl. Thamrin...

fdwsayang
Gebruiker
spacer line

On 03-06-2007 14:09 miroslav wrote:
Het klopt ,ik ben zelf pas 3 weken terug uit Jakarta het hotel is nog verre van af veel gesloopt en overal stijgers omheen.

dank voor je antwoord. ik weet niet of ik dit nu goed doe. Ik merk het wel

Hello mister

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Bouwput Hotel Indonesia en waarschijnlijk de hoge gebouw was de oude hotel Wisata geweest.
Of ze bij elkaar horen weet ik niet , ook hoe hoog het wordt.
Gezien vanuit de 16de verdieping van hotelkamer Mandarin Oriental.

De grote gebouw op het achtergrond is de gemoderniseerde Pasar Tanah Abang (de traditionele pasar) , aan de recxhterkant beneden is Plaza Indonesia(Sogo) met Grand Hyatt Hotel.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,880 pageviews Een website van indahnesia.com