Bokito, een echte Hollandse aanpak

Subforum Andere praat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Een slimme verzekeraar heeft gisteren speciale ""Bokito-brilletjes"" uitgedeeld aan de bewonderaars van Bokito.Met speciale wegkijkglaasjes, zodat de gorilla niet kan zien dat hij wordt aangestaard.Zo wordt het dier nog gekker gemaakt.
Kan het nog gekker???
Uiteraard ben ik begaan met de mevrouw die flink te grazen is genomen door de aap[.
Maar het moet mij even van het hart:als je 3 a 4 keer per week een bijna 200kg wegende aap gaat bewonderen, en je noemt hem nog steeds in het ziekenhuis""hij blijft mijn schatje"', dan zou ik deze mevrouw liever willen adviseren:ga 3 keer per week langs een goede psychiater, misschien komt ze dan van haar idioterie af.

Deze dieren horen niet in een dierentuin, maar in de vrije natuur..

inezintveld
Gebruiker
User icon of inezintveld
spacer line

On 28-05-2007 20:24 merapi wrote:
Een slimme verzekeraar heeft gisteren speciale ""Bokito-brilletjes"" uitgedeeld aan de bewonderaars van Bokito.Met speciale wegkijkglaasjes, zodat de gorilla niet kan zien dat hij wordt aangestaard.Zo wordt het dier nog gekker gemaakt.
Kan het nog gekker???

Deze dieren horen niet in een dierentuin, maar in de vrije natuur..

Tja, zat het beest maar in de natuur.
Valt nog mee dat ze niet "gekker" worden van al die starende mensen voor hun kooi.
Ondanks al het speelgoed in de dierentuin is het altijd triest deze apen in een kooi te zien.

Weer terug van een trekvakantie in andere landen.
Inez

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Andere praat'

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kan het nog gekker???
Uiteraard ben ik begaan met de mevrouw die flink te grazen is genomen door de aap[.
Maar het moet mij even van het hart:als je 3 a 4 keer per week een bijna 200kg wegende aap gaat bewonderen, en je noemt hem nog steeds in het ziekenhuis""hij blijft mijn schatje", dan zou ik deze mevrouw liever willen adviseren:ga 3 keer per week langs een goede psychiater, misschien komt ze dan van haar idioterie af.

Deze dame vond het al een schatje toen hij als kleuter van 4 maanden in de dierentuin van Berlijn zat, kan je nagaan hoe lang ze deze zilverrug heeft gestalkt, zij had zo'n goed kontakt met hem, zei ze.
Hij lachte naar haar zie je het voor je, hij liet dus zijn tanden zien.
Inmiddels heeft geeft deze dame geen interviews meer, was het mediacircus inmiddels zat, tja ze zal inmiddels begrepen hebben dat het merendeel van de Nederlandse bevolking haar zo gek als een deur vinden.
Als je 4 keer per week naar zo'n trots dier gaat kijken en bovendien denk dat je kontakt hebt, dan helpt een goede psychiater ook niet meer.
Ik stel voor Bokito los te laten en deze dame naakt in zijn kooi te zetten, dan kan ze leuke kontakten maken met bezoekers.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

het blijkt dat er onder de mens ook het dierlijk instinct zit??
Bewust of onbewust het is vreemd, je behoord tot die groep die je vrijwillig hebt op gezocht zo is er door vele onder ons normaal dat men in die kudde groep behoort die PinkPop bezoeken.
gewoon voor de muziek, of voor de gezelligheid??
Wie dat kan analyseren mag het zeggen. Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Frustrated

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Malam toch,
ik had juist met Bokito een ander voorstel:
Hem los te laten op het Haagse Binnenhof of de Marrokaanse probleemwijken, genoeg suffende ambtenaren weg te maaien in het Haagje
Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry en de Hofvijver is vlakbij ,die sprong redt ie wel

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

ja om Ziel, Pink Pop heb ik niks mee, kuddedier of niet:je moet helemaal niets

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 29-05-2007 22:18 merapi wrote:
Malam toch,
ik had juist met Bokito een ander voorstel:
Hem los te laten op het Haagse Binnenhof of de Marrokaanse probleemwijken, genoeg suffende ambtenaren weg te maaien in het Haagje
Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry en de Hofvijver is vlakbij ,die sprong redt ie wel

Zo'n soort Bokito hebben we al in de tweede kamer zitten. Alleen heet hij daar Wilders.
Wil dat de politie voortaan gericht schiet op relschoppers.
Jij denkt ook dat alles met grof geweld is op te lossen Merapi. Emoticon: Bye bye

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 29-05-2007 19:17 zieleffe wrote:
het blijkt dat er onder de mens ook het dierlijk instinct zit??
Bewust of onbewust het is vreemd, je behoord tot die groep die je vrijwillig hebt op gezocht zo is er door vele onder ons normaal dat men in die kudde groep behoort die PinkPop bezoeken.
gewoon voor de muziek, of voor de gezelligheid??
Wie dat kan analyseren mag het zeggen. Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Frustrated

Om alleen met z'n tweetjes op zo'n groot festival terrein naar de muziek te luisteren lijkt me ook niet erg gezellig Zieleffe. Emoticon: Bye bye

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nee Sapol,
natuurlijk denk in niet alles met grof geweld op te lossen!
waar is je humorknobbel gebleven?

ucup2
Gebruiker
User icon of ucup2
spacer line

Wat is er tegen om met z'n allen naar Pinkpop te kijken, en sorry ik mis effe de vergelijking tussen een Gorilla en Pinkpop Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

• Een slimme verzekeraar heeft gisteren speciale ""Bokito-brilletjes"" uitgedeeld aan de bewonderaars van Bokito.Met speciale wegkijkglaasjes, zodat de gorilla niet kan zien dat hij wordt aangestaard.
  • Zo wordt het dier nog gekker gemaakt.
    Kan het nog gekker???
  • Uiteraard ben ik begaan met de mevrouw die flink te grazen is genomen door de aap.
  • Maar het moet mij even van het hart:als je 3 a 4 keer per week een bijna 200kg wegende aap gaat bewonderen, en je noemt hem nog steeds in het ziekenhuis "hij blijft mijn schatje", dan zou ik deze mevrouw liever willen adviseren:ga 3 keer per week langs een goede psychiater, misschien komt ze dan van haar idioterie af.

• Deze dieren horen niet in een dierentuin, maar in de vrije natuur..

• Emoticon: Wink Emoticon: Wink Merapi het was een 'mislukt ontwikkelingsproject' oorspronkelijk was het de bedoeling dat hij ons, mensen, in onze eigen mensentuin aanstaarde; maar man had zich laten 'overmannen' door superieure menselijke gevoelens ....... het was een vergissing ..... hťlaas ten koste van die mep(v)rouw (INDOn. phon. spelling) .....

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Ja Anis, exact.
    Er staat een leger biologen klaar, om het gedrag van dit soort apen te verklaren, maar volgens mij weet een autochtone Indonesier veel meer over dieren in het wild, dan een stelletje kamergeleerden uit Nederland, die apen kennen uit boekjes of van de dierentuin.
    Deze aap vertoonde gewoon afweer gedrag van menselijke domheid, heel gezond voor een pracht dier dat gekooid is en stoorde zich niet aan superieure menselijke gevoelens.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,554,177 pageviews Een website van indahnesia.com