Mijn eerste bali vakantie ervaring als indo campur

Subforum Bali, het godeneiland 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
thefabeman
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat Club Med meer iets voor jou is, BrendaBabe.
Gigantisch resort met minimaal 10 restaurants, 7 zwembaden en een pool-bar... Lekker all inclusive, veel voor weinig en geen "last" van de inwoners van het land, maar alleen maar Blanda's bij elkaar. Groot hek er omheen en jij bent in je nopjes.

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Als hebben ze die speciale kleding aan mijn ervaring is gewoon negatief ook met die kleding zijn ze heel erg vervelend hoor en daar wordt je niet vrolijk van geloof me!!!! Emoticon: Cry En natuurlijk is niet iedereen slecht maar in mijn belevenis hebben ze wel mijn vakantie voor een deel verpest zo erg dat ik r nooit meer kom maar nogmals dat is mijn belevenis en ik ga op vakantie voor de leuk, gezeligheid en zeker niet om je constant te moeten ergeren door de dingen die ik al eerder heb vermeld dat is voor mij geen vakantie hoor toen we in HOng KOng waren en we kwamen ons hotel uit wat een rust geen gezeur aan je hoofd niet zo'n stomme indo die je volgt en blijft zeuren niet het gevoel hebben dat je constant financieel een poot wordt uitgedraaid maar nogmaals dit is mijn ervaring en belevenis ik wil dat gewoon medelen op het forum om te lezen of er meerdere mensen dit hebben mee gemaakt. Toevallig kwam ik een oude bekende tegen die had allemaal excact hetzelfde allemaal mee gemaakt ............ Emoticon: Yes!
Groetjes

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

aan thefabeman: all inclusive resort he gatevrdamme dat is net een gevangenis en alleen maar belanda's om mij heen wordt ik tijdens de vakantie ook niet vrolijk van hoor!!!!! enne veel voor weinig nou mijn vakantie's naar Miami zijn tig keer duurder dan Thailand en Indonesie dus ik kijk niet qua vakantie op de cent wel als ik in de zeik wordt genomen door die verevelende indo's! Enne het is niet blanda's maar belanda ben zelf een indo campur Emoticon: Wink dus duffe resorts zoals in Turkije nee dank U waar alle belanda's verzameld zijn en vreetaanvallen hebben omdat het all inclusive is nee hoor. Mijn vakantieervaring in Miami en Thailand en Maleisie zijn top dus ik dacht nu is BAli aan de beurt ook omdat ik afstam van de indo's pfffff Emoticon: Blush Ik vind het gewoon jammer dat BAli althans de inwoners zo zijn weet je het land kan een top vakantieland worden en dan niet zoals Turkije of Spanje nee dat niet maar zoals bijv een Thailand kijk nou hoe Thailand draait qua toerisme ik las in de Bali post dat Thailand, Maleisie en Singapore nog steeds in stijgende lijn is qua toerisme en Indonesie aan het dalen dat zegt toch genoeg????? ook wat betreft de infrastructuur zoals oa vervoer : vliegtuigen ook zoiets terwijl Thailand alles prima kan qua binnenlandse vluchten ik stap in geen 100 jaar aan boord van een Indo (val)vliegtuig de kerata api is ook niet altijd te best........ ik wilde van Bali naar Flores en Djogya vliegen maar naar allerlei info over die valtuigen dacht ik ben nog niet levensmoe Emoticon: Nooo dus al die dingen bij elkaar opgeteld ben ik begewoon vet afgeknapt op Bali wil geen eens uberhaupt moeite doen om naar bijv JAva of Lombok of andere eilanden te bezoeken............. ik weet dat ik veel balifans over me heen krijg maar toch ook wel mensen die mij wel begrijpen Emoticon: Yes! zoals ik al eerder las ; DANK JULLIE WEL VOOR JULLIE BEGRIP Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

gewoon negeren.
ik kijk ze niet eens meer aan.
Ik ben zelf ook een orang campur, maar zie d'r meer westers uit en dat brengt vaak z'n nadelen mee.
Daarnaast zijn de meeste balinezen juist heel vriendelijk en de madura's (veel import uit madura enzo) juist onbeschoft.
Gelukkig loop ik er meestal met m'n matties of familie rond en vallen ze je dan helemaal niet lastig dan wel ze compleet genegeerd worden.
Gewoon geen contact zoeken dan wel op hun gelul reageren en je hebt geen last van ze

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Erwantsch
Gebruiker
spacer line

Hoi Brenda,

nogmaals jammer dat je er zo over denkt, maar dan is het beter om maar gewoon weg te blijven. Beter kwijt dan rijk.
Het enige wat ik me nog afvraag is of je behalve indo campur ook indo kesasar bent.

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Wat ben jij beijdehand ome Erwantsch is het de bedoeling dat ik hierom moet lachen of zo??????????

Ik denk dat je zelf kesasar bent...... Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 29-05-2007 10:06 Erwantsch wrote:
Hoi Brenda,

nogmaals jammer dat je er zo over denkt, maar dan is het beter om maar gewoon weg te blijven. Beter kwijt dan rijk.
Het enige wat ik me nog afvraag is of je behalve indo campur ook indo kesasar bent.

ik ben geen indo, mijn kop is groter! en daarom meer hersenen?, maar hier in zie je hoe duidelijk de indo's, en de indo frieken reageren blo on.
i.p.v er van te leren, en daar in Bali de kwaliteit verbetering opgang brengt gaan ze in de verdediging.
Hieruit kan je alleen maar van leren, en daar hebben ze nog moeite mee.
Het blijft een dom volkje voor hen die zich eigen aan gesproken voelen.
Want ik maak het dagelijks mee hoe kronkels in hun hersenpannen zitten.
En het zou zeker passen om excuus aan te bieden aan Brenda,, dan haar te veroordelen, en te bestreiden doe A.U.B niet zo dom
En proberen het aan de plaatselijke autoriteit het door te geven dat ze beter op hun toersisten industrie passen, Emoticon: Stupid en hen leren er beter mee om te gaan.
Brenda,, is niet de enige die dit ervaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused Emoticon: Stupid
P.S ik kon het toch niet laten hierop te reageren

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Brenda 'babe' yth.
  • nu van de andere kant bekeken : wat had je als posititief ervaren ......

• Ik kwam aardige Balinezen tegen op andere 'plekken' buiten Bali .....

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 15-06-2007 17:15 AnisJ wrote:
    Brenda babe yth.
  • nu van de andere kant bekeken : wat had je als posititief ervaren ......

• Ik kwam aardige Balinezen tegen op andere plekken buiten Bali .....

• Ja ik heb begrip voor de negatieve ervaringen van Brendababe, maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig of zij ook positieve ervaringen heeft gehad.

Groet Malam

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 15-06-2007 18:25 Malam wrote:

...

Ja ik heb begrip voor de negatieve ervaringen van Brendababe, maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig of zij ook positieve ervaringen heeft gehad.

Groet Malam

Wil ik ook wel eens weten Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

brendababe
    Gebruiker
    User icon of brendababe
    spacer line

De positieve ervaringen oja benniet alleen negatief hoor:
    Pluspun: Het eten en het mooie weer en het mooie landaschap!!!
    Nou toch nog iets positiefs!!! De rest is negatief sorry luitjes! Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

On 15-06-2007 21:15 brendababe wrote:
    De positieve ervaringen oja benniet alleen negatief hoor:
    Pluspun: Het eten en het mooie weer en het mooie landaschap!!!
    Nou toch nog iets positiefs!!! De rest is negatief sorry luitjes! Emoticon: Party!

Vrienden , het is toch de persoonlijke ervaringen van B Babe , dus het is gewoon zo.
    BB Als je ooit weer naar Inosenia wil gaan en een guide nodigt heb , ben ik beschikbaar Emoticon: Yes! , dan kan ik ook de andere kant van Indonesia laten zien.
    Lees ook mijn persoonlijke reiservaringen, Om Londo van Amsterdam pulang
    kampung .
    Daar heb ik ook mee te maken met bedelaars (was ook al zo , tig jaar geleden).
    Verkopers , tukang becak , taxi' s en andere aanbieders van diensten die hun diensten aanbieden .
    Heb praktich nooit last (heb wel een lelijke kop ) .
    Salam dari Tjirebon

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

http://www.youtube.com/watch?v(...)mode=related&search=
    Hier ziet u filmpje van de souveniers verkopers op Youtube Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,531 pageviews Een website van indahnesia.com