Beterschap voor de echtgenoot van Yoke

Subforum Andere praat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Beste Yoke,
Ik wens jou veel sterkte en beterschap voor je man.
Laat regelmatig wat weten, we leven met jullie mee, als Malam iets voor jullie kan betekenen, knip maar met je vingers.
Ook ik zal voor jullie bidden(zet zoden aan de dijk want ik ben niet zo'n bidmoslim)
Groet Dick.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 11-05-2007 19:31 Malam wrote:
Beste Yoke,

Ik wens jou veel sterkte en beterschap voor je man.

Laat regelmatig wat weten, we leven met jullie mee, als Malam iets voor jullie kan betekenen, knip maar met je vingers.
Ook ik zal voor jullie bidden(zet zoden aan de dijk want ik ben niet zon bidmoslim)
Groet Dick.

• " ..... ik had blijkbaar wat gemist, ik weet niet wat .... ; in ieder geval mijn medeleven ˇˇk, tante Yo ..... dit personage, die alleen voor zichzelf praat ...... als˛f hij alleen is op dit 'porum' ....."

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Martin-Solo.
    Gebruiker
    User icon of Martin-Solo.
    spacer line

Hoi Yoke,

Ik vaar mee met Malam, en wens jullie sterkte en beterschap !! en als alles achter de rug is.............! lekker naar Bali saampjes !

Eduard.

Live life to the max.......

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 11-05-2007 20:03 AnisJ wrote:

...

• " ..... ik had blijkbaar wat gemist, ik weet niet wat .... ; in ieder geval mijn medeleven ˇˇk, tante Yo ..... dit personage, die alleen voor zichzelf praat ...... als˛f hij alleen is op dit porum ....."

• AnisJ, de echtgenoot van Yoke is opgenomen in het ziekenhuis, details laat ik weg, maar het is heftig.
    Je weet van niets maar je bent een kanjer om haar het beste te wensen.
    Groet Dick.

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Hoi Jongens, ik heb Yoke een leuke ecard gestuurd, want ze heeft het echt niet makkelijk nu!
    Zoals Malam zegt, het is ernstig, maar we blijven haar steunen!

Lieve Yoke, bij deze van alle sobats heel veel sterkte en kracht.
    We zijn in gedachte bij allemaal bij je!
    Veel liefs

Jeroen
    Beheerder
    User icon of Jeroen
    spacer line

Ik had het ook nog niet gelezen, maar in ieder geval sterkte Yoke Emoticon: Yes!

Ibu Inge
    Gebruiker
    spacer line

Lieve Yoke, ook ik wens jou heel veel sterkte en kracht en ben in gedachten bij jou en je man.
    Liefs
    Inge

dangdude03
    Gebruiker
    User icon of dangdude03
    spacer line

Van Harte Beterschap Emoticon: Bye bye

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

Yoke en Husband

Alle sterke en beterschap toegewenst in de komende tijd. Moge de sterren goed staan in deze tijd.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Eddepet
    Gebruiker
    spacer line

Yoke,

Ik wens jou en je echtgenoot heel veel sterkte....

Met vriendelijke groet,

Edwin Verweij

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

Lief dat jullie allemaal met mij meeleven.
    Na een kritieke dag gisteren is de toestand nu stabiel en ik probeer nu een beetje tot rust te komen na een hectische week.
    Bedankt allemaal, en ook bedankt voor de E-Card die Merapi heeft gezonden.
    Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Yoke denk aan je zelf wie heeft er wat aan, als je er zelf onder door gaat?
    het leven is een, en al verrassingen, je kan het zelf niet bepalen maar je kan er wel mee leren omgaan.
    Dus er zijn mensen die weten hoe je eerlijk, en oprecht je nu voelt.
    Zelf maken wij nu ook mee dat een tante van mijn vriendin is opgeven wegen kanker ze is mager haar stem is niet meer wat ze vroeger was.
    Mijn schoonmoeder, haar Zus heeft niet lang meer te leven, maar de dood is niet het ergste, dat haar zus gevraagd heeft daar bij haar te blijven
    Ik heb de instantie van ISD gebeld, en ze geven aan dat het geen probleem is om daar langer te blijven dan wat de wet voorschrijft.
    Maar het is echt Indische mentaliteit ze begrijpen het niet, en zijn zo bang dat ze niet meer naar Holland mag terug keren. Emoticon: Laugh out loud
    Ik doe er alles er aan om hen te overtuigen, dat het geen probleem is, blijf daar maar , en als alles achter de rug is dan kan je zo weer naar Holland komen.
    KLM, en alles al opgebeld om de ticket te verlengen, maar wie ben ik om hen nog verder te overtuigen. ik denk dat die Indische mentaliteit het gevolg is van veel wantrouwen die in Indonesie grote gevolgen heeft. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Laugh out loud Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Om Ziel dit is niet echt de topic, waar u dit soort dingen kan plaatsen, met het starten van deze topic, had ik duidelijk voor ogen, om Yoke een hart onder de riem te steken en bovendien dat Yoke ons op de hoogte zou houden hoe de situatie is.
    Laten we het daarbij houden.

Ik heb wel veel vragen ten aanzien van uw verhaal, ik weet alleen niet in welke topic ik dit moet vragen.
    Met visa langer blijven?
    Nederlands paspoort of Indonesisch?
    Kan dat?
    Welke stappen heeft u ondernomen. enz. enz.
    Gaarne zou ik het ÚÚn en ander van u willen weten in de juiste topic.
    Niet hier.
    Deze topic is een informatietopic voor Yoke, want we zijn allemaal bezorgd.

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

Malam, ff een kort antwoordje, lief dat jullie ALLEN aan ons denken, de toestand is nog steeds zorgelijk, zal niet in details treden maar als je lever niet meer goed funcioneert dat is er een hoop ontregelt in je lichaam.
    groetjes Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Potverdrie Yoke klinkt niet best, laten we hopen dat jou knul zijn vecht en levenslust gauw terug krijgt, buitengewoon belangrijk.
    Veel beterschap en sterkte, mijn gedachten dwalen vaak af naar jullie, daar hebben jullie weinig aan, maar meer heb ik helaas niet te bieden.
    Groet Malam

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Yoke hoe is het met uw echtgenoot???
    Ik hoop iets beter.
    Groet Malam

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

Malam,
    lief dat je nog even informeert.
    Het gaat langzamerhand wat beter maar na 2 weken ziekenhuis weten we nog niet hoe lang dit gaat duren, de reis is geannuleerd.
    Emoticon: Bye bye

TinieVriens
    Gebruiker
    spacer line

Yoke,
    Ik sluit me bij Malam aan met de vraag hoe het met u echtgenoot is.
    Ik ben maar een leek op dit forum, maar ik vind dat mee leven met andere mensen hun zorgen een beetje kan verlichten. U staat er niet alleen voor.
    Ook ik denk met u mee en wil ook iets doen als dat mogelijk is, ik kan Reiki sturen als er toestemming voor is. Misschien dat ik dan een beetje verlichting kan brengen.

Beterschap en sterkte toegewenst. Emoticon: Bye bye

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

Stuur me alles maar toe wat helpt, heb ook een vriendin die me reiki stuurt, positieve energie dus, die bidden wil mag bidden, alle beetjes bij elkaar moeten toch zorgen dat hij weer op de been komt al duurt het lang en je hebt maar 1 lever en als die het laat afweten dan mag je hopen dat alles weer goed komt.
    Alvast bedankt
    Yoke

TinieVriens
    Gebruiker
    spacer line

Beste Yoke,

We gaan er vanuit dat alles goed komt. Als wij met zijn allen voor hem zorgen moet het lukken en kunnen jullie over enige tijd weer naar de ander kant van de evenaar.

Groetjes Tinie

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Lieve Yoke, sluit me volledig aan bij Tinie, zal kracht sturen!
    Liefs Wilma/Merapi

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Maar weer effe deze oude topic opgehaald.
    Want die Yoke is best een aardig wijf(Hollands dus geen kabouter) maar ze verdomd het om regelmatig te vertellen hoe het met haar hubby gaat.
    Bij deze dus Yoke, hoe istie???????
    Zijn onze gebeden verhoord? Gaat het wat beter met je vechtgenoot?
    Je kan nu wel doen of er niets aan de hand is, maar er zijn wel een aantal forumgebruikers die met je meeleven en zich zorgen maken.
    Groet Malam

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 20-06-2007 13:17 Malam wrote:
    Maar weer effe deze oude topic opgehaald.
    Want die Yoke is best een aardig wijf(Hollands dus geen kabouter) maar ze verdomd het om regelmatig te vertellen hoe het met haar hubby gaat.
    Bij deze dus Yoke, hoe istie???????
    Zijn onze gebeden verhoord? Gaat het wat beter met je vechtgenoot?
    Je kan nu wel doen of er niets aan de hand is, maar er zijn wel een aantal forumgebruikers die met je meeleven en zich zorgen maken.
    Groet Malam

Nou vooruit met de geit Malam maar ik geef liever niet zoveel privÚ prijs hier, soms een beetje.

Het gaat de goede kant uit na bijna 7 weken ziekenhuis, de abcessen in de
    lever zijn kleiner geworden en zo langzamerhand wordt er steeds meer apparatuur afgekoppeld. Dinsdag was er weer een scan van de lever en de galgangen die daarin zitten en de uitslag is daarvan nog niet bekend, daar zit mogelijk de oorzaak van deze hele ellende. Vorig jaar ging het ook even niet goed maar toen was er geen ziekenhuis opname. Het is allemaal begonnen 7 jaar geleden met een tumor in de alvleesklier en een grote operatie, nu (pas) beginnen daarvan de complicaties te komen. Het is de eerste tijd een kritieke periode geweest maar we kunnen de zonnige kant weer tegemoet zien. Nu nog afwachten wat de scan te bieden heeft, goede of slechte tijden.

We zouden volgende week Maandag met de kinderen naar Indonesie gaan, mijn zoon had gezegd, nu pa nog goed is wordt het tijd om zijn geboortegrond op te zoeken en ook aan de kleinkinderen te laten zien. Vanaf het begin van de opname is het dus al duidelijk geweest dat we moesten annuleren en voorlopig is het ook niet verantwoord om over enige tijd opnieuw te boeken, we wachten maar af.
    Alle mensen die mij gesteund hebben, positieve energie hebben gestuurd, engeltjes hebben losgelaten of gebeden, bedankt hiervoor uit de grond van mijn hart
    Terima kasih banyak luitjes!!!!!!!! Emoticon: Yes!

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Heel veel sterkte Yoke, maar sterk ben je al; dat blijkt uit alles!
    lieve groet Merapi/Wilma Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Beste Yoke,
    In iedergeval iets positiever, nu maar hopen dat de uitslag van de scan ook meevalt, of dat ze de bron van de ellende gevonden hebben.
    Wens hem maar veel beterschap.
    Groet Malam

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,974,006 pageviews Een website van indahnesia.com