Koninginnedag in Yogya

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Voor iedere Nederlander die zich momenteel in Yogyakarta e.o. bevindt,

In navolging van voorgaande jaren heeft de Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden te Jakarta de middelen beschikbaar gesteld voor de viering van een Koninginnedag-receptie te Yogyakarta ten behoeve van de Nederlandse gemeenschap in Yogyakarta en Centraal-Java.

De datum van de viering te Yogyakarta voor dit jaar is vastgesteld op zaterdag d.d. 28 April a.s. Deze datum is gekozen vanwege het feit dat er op deze receptie een officiŽle afgevaardigde van de ambassade aanwezig dient te zijn die zich hiervoor uitsluitend vrij kan maken voor of na 30 April (Koninginnedag-receptie te Jakarta).

Afgezant van de ambassade zal ook dit jaar wederom zijn: dhr. Teunis Kamper, plaatsvervangend Chef de Poste Jakarta.

Plaats van viering: Hotel Tulips, Jl. Tirtodipuran 42, Mantrijeron, Yogyakarta 55143 (zijstraat van Jl. Parangtritis, verlengde westelijk van Jl. Prawirotaman)

Datum/tijd: 28 April 2007; 19.00 t/m 21.00 uur.

Kleding: casual, maar gepast.

U bent van harte welkom, inclusief uw partner en eventuele kinderen.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Gaan ze daar dan ook allemaal koekhappen? Emoticon: Worship

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Nou, ik zal het op mijn bord noteren, als er wat tijd is, kom ik wel eventjes kijken Emoticon: Party!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

J. laat si Y. ook een poto reportase maken.
Kunnen we ook meegenieten hoe onze medelanders de verjaardag van de Queen gaat vieren.

alvast bedankt. Emoticon: Party!

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou ja, Indonesie is toch vrij sinds 17-8-45!!
waarom dan deze herdenking; 350jaar onderdrukking, is dit niet genoeg geweest?
Nog even, en het standbeeld van Coen staat er weer, en wordt Djakarta weer Betawi....
Maar even terzijde: er werd vaak gedacht: na enkele generaties weet niemand meer van Ned.Indie,
Vergeet dit maar:deze mooie cultuur breidt zich alleen maar uit, gelukkig! Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Het is een verjaardagfeest , staat buiten politiek om .
In Amsterdam ga ik ook voluit meevieren , vertrek al vroeg in de ochtend , jalan2 , kijken kijken niet kopen , soms ook naar goede spullen zoeken (oude boeken).
Het is gewoon feest. Emoticon: Party! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice
Vorig jaar heb ik een paar oude krengen gekocht , oude boeken van multatuli , van de jaren 20 , Liefde en dood op Bali (Vicky Baum) , In het land van de kannibalen ,boekje over de overtocht van de Koeli Kontraktanten uit Java naar Suriname.
En nog vele andere oude boeken (2 boodschappentas vol).
Dat wordt echt sjouwen naar de auto.Even de buit Emoticon: Blush naar de auto brengen , je gaat niet de hele dag sjouwen. Emoticon: Smile
Maar ben dik tevreden. En zeker omdat het een kwartje per stuk kost (0,25 euri) . Voor 10 euro mag ik de andere boeken (een groot doos) meenemen.
Niet gedaan , veeeeel te zwaar.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Om Sid, ben ook totaal verslingerd aan oude boeken over Ned.Indie, en en die ouwe krengen zijn juist het leukst om te lezen!
In de loop der jaren alles opgedoken Emoticon: Bye bye alraven,du Perron,Daum,Nieuwenhuys,Baum,Brandt,Noto Soeroeto, te veel om op te noemen.
Niets voor niks zegt mn dochter als ze hier is:""nog even en dat moet ik zeker op het balkon slapen"
groetjes , om Sid Emoticon: Bye bye

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

In Hellevoetsluis krijgt koninginnedag aanstaande een indisch tintje,van 15.30-16.30 treed ex-Blue Diamond Riem de Wolff op op het winkelcentrum Struytse Hoeck Emoticon: Shiny

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

wablief?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,128 pageviews Een website van indahnesia.com