invliegen a'dam-medan uitvliegen denpasar-a'dam??

Subforum Het visumgebeuren 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bassi
Gebruiker
spacer line

Ik heb hier een vraagje.
Mijn vrouw d'r zus gaat trouwen op bali begin juli mogelijk.
Ik wilde tickets boeken van naar medan en dan ongeveer 4 weken later via denpassar weer naar amsterdam.
We vliegen van medan dan naar jakarta was de bedoeling en dan met de bus naar bali. en als mogelijk van bali weer naar amsterdam.
Mijn vraag is:
Geeft dit problemen met visa in indonesie, omdat invliegen (luchthaven)niet hetzelfde is als uitvliegen (andere luchthaven)
Mijn vrouw heeft een Indonesisch paspoort en ik en de kleine een NL paspoort. Mijn vrouw zeg dat de aankomsthaven hetzelfde moet zijn als de vertrek(lucht)haven.
Wie heeft hier ervaring mee??

josari
Gebruiker
spacer line

Hoi Bassi,

Ik weet niet waar Diana dat heeft gelezen/gehoord.
Volgens mij mag dat toch geen probleem zijn.
Denk maar eens aan al die touristen die de Java-Bali rondreis doen.
Die komen aan in Jakarta en vertrekken weer van Denpasar

Groeten Jos

bassi
Gebruiker
spacer line

Een georganiseerde reis is never een probleem, het gaat hier om individueel reizen feitelijk, zonder via een reisorganistie.
wij willen mogelijk eerst een paar dagen bij familie zijn en vliegen op medan en samen met hun naar jakarta vliegen, daarna naar bali.
Bij een visa on arrival moet dus een adres ingegeven worden waar men verblijft, bij terugvlucht word er echter een ander eiland aangegeven, weet dus niet of ze moeilijk gaan doen, daarom mijn vraag hier, hotel e.d. op bali willen we pas regelen of word geregeld als we daar al zijn aangekomen mogelijk

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik denk niet dat het een probleem is. Wij komen soms ook aan in Jakarta en vertrekken van Bali, nooit geen problemen gehad, vroeger niet en met het VOA ook niet.
Je geeft gewoon het adres op waar je het eerste bent, dat kan familie of een hotel o.i.d zijn. Bij vertrek lever je het deel van het kaartje in wat je gekregen hebt om te bewaren, betaald je luchthaven tax en vertrekt ,er wordt alleen maar gekeken of je op tijd het land weer uit gaat.
Een fijn feest toegewenst en een fijne vakantie,
groet Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

jenny s
Gebruiker
spacer line

Alleen voor een SOSBUD visum moeten aankomst- en vertrekpunt gelijk zijn (omdat je niet reist maar een sociaal of cultureel bezoek aflegt Emoticon: Confused ). Voor een toursiten visum maakt het niet uit.

Jenny

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi Jenny,
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar in ieder geval ook bij een sosbud kan aankomst- en vertrekpunt verschillend zijn. Ik heb jaren met een sosbud door Ind.gereisd, sterker nog het is al voldoende als je op het debaraktieformulier zet bij de desbetreff. vraag "various hotels". Goede reis
Rob

jenny s
Gebruiker
spacer line

Hoi Rob,

Ik had heel erg veel problemen bij de ambassade in den Haag omdat ik niet dezelfde in- en uitreis plek had. Uiteindelijk moest ik een brief schrijven aan het hoofd van de immigratie met een speciaal verzoek om goedkeuring. Maar blijkbaar heb ik gewoon pech gehad dan!

Groet,

Jenny

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Jenny,

Dat ze zo doen op de ambassade is uiterst vervelend, echter is het een beetje mensen pesten volgens mij, want ik ben het afgelopen jaar 3 keer (toevallig) met een sosbud de ene plek in gekomen en de andere plek uit te gaan.

Mijn visums heb ik aangevraagd in Kuala Lumpur, geen vragen verder, gewoon formuliertjes inleveren en afgeven. Tevens is het zo dat ze ee boekingsbewijsje vragen, maar ook daar zou je gewoon een 'andere' pagina kunnen afdrukken dan je geboekt hebt. Ik noem maar iets Emoticon: Wink

Yerun

Ho Lee Fuk

jenny s
Gebruiker
spacer line

Mijn ervaring is ook dat dingen makkelijker gaan in KL en BKK. En eigenlijk mag ik van geluk spreken, want de mensen die voor mij in de rij stonden zijn onverrichter zaken naar huis gestuurd Emoticon: Confused

Maar soms heb je geen keus en moet je wel naar den Haag....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,534 pageviews Een website van indahnesia.com