|
|
|
|
|
|
" ...... oh was dat het ..... /itu saja ...."
|
|
'Ahu kura ahia, mansia nia'
|
|
|
|
On 24-04-2007 19:10 AnisJ wrote: " ...... oh was dat het ..... /itu saja ...."
|
Sprakeloos, Anis of zit je nu te broeden op een simpele tegenactie ?
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Ik heb maar een kip in huis en dat vind ik wel genoeg hoor
|
|
|
|
De meeste forummers die reageerden hadden het àl begrepen, dat deze 'topic' óók onstond n.a.v. de media & politiek .....
voor diegenen die geïnteresseerd zijn geraakt ....... wil ik op deze toch méér satirische website de aandacht vestigen .....
en een bepreking van een boek, op de radio (1), van één van de makers van deze website:
Sanderijn Cels, met als titel: "Dat hoort u mij niet zeggen"; dit boek schijnt te handelen over 'manipulerende techniek(-en)/methodiek(-en)' door politici, nationaal en inter- ......
|
|
|
|
|
|
Moeten we onderhand dit topic tot dit 'genre' rekenen ....... ?????
" ..... ik vind van wel ..... "
|
|
|
|
|
|
|
AnisJ,
Het leek je beter te zoeken in de diepste donkere krochten van het forum, je stofte dit topic af en dacht ik doe hier een reply inplaats van een lopend topic?
The point beeing?
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Oyibo,
Kan jij iets van deze posting maken??????
Ik niet, dat is Anis ten voete uit, eens in de zoveel tijd een berg onzin plaatsen waar je niets van kan brauwen.
Hij zou een dankbaar object zijn voor Sigmund Freud, te weinig tiet gehad.
Soms komt er iets zinnigs uit, blijkbaar heeft hij nu zijn zinnige periode niet
|
|
|
|
Malam,
Net zo weinig als de initieele posting die dit topic uit het stof deed komen.
Er zal ongetwijfeld een electrische verbinding in de bovenkamer geweest zijn die de vingers heeft doen bewegen naar de submit knop.
Net zoiets als een bliksem inslag
|
|
|
|
|
|
|
Van de zo'n 4 miljoen topicviewers zijn Malam en Oyibo er maar twee, m.a.w . misschien moeten de heren eens één keer nadenken dat hun mening niet alomvattend , als deze twee heren denken ...... ik kan zelf denken, dus laat ik het een ander het niet voor mij doen ......
|
|
|
|
|
|
Eh, ja en? 4 miljoen? Je laat Jeroen schrikken man.
Dat moet je niet doen  .
|
|
|
|
|
|
On 21-03-2008 12:43 AnisJ wrote: Van de zon 4 miljoen topicviewers zijn Malam en Oyibo er maar twee, m.a.w . misschien moeten de heren eens één keer nadenken dat hun mening niet alomvattend , als deze twee heren denken ...... ik kan zelf denken, dus laat ik het een ander het niet voor mij doen ......
|
Of jij zou kunnen nadenken en eens gewoon berichten te plaatsen die iedereen normaal kan lezen, dan komen er ook niet van dergelijke reacties.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
lijkt wel een slachtlijn van Stork, alleen deze hangen niet op de juiste wijze.
Dus......... geen halal hapje.
|
|
|
|
|
|
Kakelen doen ze dan niet meer.
daarom ook vreemd dat ze zo iets symbolisch kunnen weer geven.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|