Inburgeringspakket "NaarNederland" versturen naar Java

Subforum Java 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rspelmink
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Even een adviesje nodig. Voor mijn vrouw/vriendin hebik het Inburgeringspakket "NaarNederland" gekocht. Nu moet ik het versturen naar Java, Surabaya. Wie heeft er ervaring met een snelle (en betaalbare) oplossing?

Groeten.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar subforum 'Jawa', daar moet het pakketje naar toe. Emoticon: Smile

rspelmink
Gebruiker
spacer line

ook goed. als ik maar wat tips krijg... Emoticon: Confused

josari
Gebruiker
spacer line

Kijk eens op de sites van UPS of Skynet.
Je kunt daar vooraf al berekenen wat de kosten zijn

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Mijn zoon heeft het vorige maand verzonden gewoon naar postkantoor een pakketje maken in een gepaste doos die je daar kan kopen.
En als je het gewicht weet dan kan je lezen wat het kost.
Dus gewoon op het Postkantoor verzenden, en vermelden wat er in dat doos zit. Emoticon: Worship Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Vroeger wilde ik nog wel eens pakketjes naar Indonesie sturen per post (TNT, TPG, of hoe ze tegenwoordig mogen heten).

Geen enkel pakketje kwam terecht op plaats van bestemming, ondanks duidelijke adressering etc. Blijkbaar was 'pak pos' erg geÔnteresseerd in de inhoud. Geen aanrader dus. Probeer DHL of andere zakelijke aanbieders, die bieden tegenwoordig ook 'tracking' van je zending aan. Succes.

salam,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

rspelmink
Gebruiker
spacer line

UPS/DHL zijn zo verschrikkelijk duur... pakketje van nog geen kilo 85euro!
Zit er over te denken om het toch maar via de TNT/postkantoor te doen. aangetekend wordt het dan 22,25euro. weet alleen niet of het dan aankomt en hoe lang het duurt?! pakketje moet er half mei zijn... dan begint de officiele cursus...

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Hallo RSpelmink,

Tot nu toe heb ik een drietal pakketjes naar Indonesie gestuurd via TNT.
Dan wel niet naar Surabaya maar naar Jakarta.
Deze zijn alle drie aangekomen.
De persoon in kwestie moet het pakket dan ophalen op het postkantoor, wordt dus niet bezorgd.
Wel krijgt zij bericht dat zij het kan ophalen.
Vul het formulier in en vertel daar ook precies in wat er in zit.
Zorg er ook voor dat het adres goed is.

Met vriendelijke groet,

august
Gebruiker
User icon of august
spacer line

Ik heb vorige week ook een inburgeringspakkettje gestuurd van 2,2kg en wel naar het eiland Sumbawa, het plaatsje heet Dompu. Gewoon via het postkantoor en dan Priority. Ben benieuwd of het aankomt.

Bij de Inburgeringspakket " Naar Nederland " zit geen lesmateriaal. Alleen een kennismaking met Nederland. Van daaruit kan ze dus geen NL taal leren.
Je hoeft alleen een vd 4 cd op te sturen. Alleen waar Indonesia op staat en PAL. De rest is het zelfde maar voor een andere taal. Je moet dus apart een cursus NL opsturen en liefst vanuit het Indonesisch. Voor vragen kun je mij altijd mailen : augustEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.amtravel.nl

Groet,
August

rspelmink
Gebruiker
spacer line

Nieuwe info: Pakketje aangekomen na 22dagen over de wereld vliegen/zwerven... ME HAPPY en het oefenen kan beginnnen voor mijn vrouw Emoticon:

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,403,858 pageviews Een website van indahnesia.com