Op zoek naar Nora Pattiasina

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
156 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
gjvoostr
Gebruiker
spacer line

Het past niet helemaal in dit forum maar ik ben ten einde raad.
Ik ben op zoek naar Nora Pattiasina, ik heb 6 jaar een relatie met haar gehad en zou met haar trouwen, alleen 1 probleem, geloof.
Ze in nu zoek en ik heb gehoord dat ze met een ander getrouwd is.
Haar familie weet ook niet waar ze is.
Ze was reisleidster bij Agung Holidays op Bali (Oad).

Ze schijnt nu in Nederland te wonen maar ik kan er niet achter komen waar.

Kent iemand haar, laat alsjeblieft even weten als je haar kent en waar ze ongeveer woont.

Gert-Jan

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Laat me raden, ze was vast geen Hindu of Christen of Buddhist he?

Succes in ieder geval met je zoektocht

Gracias. Sama sama

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Ha Gert Jan,

Ik heb even een google gedaan, en heb wat links voor je, waarschijnlijk van weinig betekenis, maar wie weet toch weer wat nieuwe aanknopingspunten.

1. http://www.gorcumsreisburo.nl/(...)g_indonesie_java.htm

2. http://monzonsminutes.blogspot(...)minutes_archive.html

3. http://www.agung-holidays.com/

Op 1 en 2 wordt haar naam genoemd en via 3 (feedback) kun je misschien haar email / adres achterhalen.

succes,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

gjvoostr
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. kiwimave.., Jawel helaas was ze christen, bekeerd door amerikaanse dominee op Bali, dus een beetje extreem.
Hij ontkende ook het bestaan van dinosaurussen en zo.
Had geen goed woord over voor Europese geloofsgemeenschappen.
zo'n type.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Ardianto, ik heb haar via Oad (excursie) leren kennen in 1999.
Ik weet van de rondreizen op java en zo, dat ze die deed, belde haar minimaal 3 keer per week.
Ook het seminar op de Filippijnen, daar heb ik haar nog mee geholpen de papieren in te vullen en te faxen, ze was toen in Nederland.
Na de Filippijnen ben ik haar uit het oog verloren, en haar familie heeft ook niets meer vernomen van haar.

Agung heeft mij verteld dat ze ging trouwen, heb ik laatst ook nog contact mee gehad en die wist ook niet beter dan dat ze naar Canada ging, daar heb ik haar dus ook gezocht.
Zit nu door al dat gezoek / gereis redelijk aan de grond dus moet ik het maar weer achter de PC uitzoeken.
Haar familie heeft echt geen idee waar ze mee bezig is, ik ben dus bang dat er een "rare" man in het spel is.
Toen ze hier bij mij was belde ze elke week haar moeder, nu al een jaar niks meer.

Maar in ieder geval bedankt alvast.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,003,754 pageviews Een website van indahnesia.com