Hoera!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
526 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Edith is vanmorgen 07.40 bevallen van ons zoontje Jordy-Marc.Moeder en pa maken het net als de baby oke. Emoticon: Yes!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hee, gefeliciteerd papa! (en mama natuurlijk!)

Yerun

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Bedankt Yerun...en tot ziens Emoticon: Wink

Pardi
Gebruiker
spacer line

Papa en Mama Veer van harte gefeliciteerd met jullie zoon, is dat jullie eerste? Dat wordt wennen aan een leven die je volledig in beslag neemt de komen de jaren, maar je krijgt er veel moois voor terug. En papa ga je nu dromen en hopen dat het net zo'n voetballertje wordt als de zoon van Johan K die ook Jordi heet. Overigens de "J " word in spanje als G uit gesproken. Ik vindt het een prachtige naam, mijn 3 kinderen hebben ook allemaal spaanse namen.

Heel veel geluk en sterkte en beterschap voor mama

Pardi

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Pardi bedankt,ik geef het door aan edith...en het is onze eerste,niet onze laatste Emoticon: Nice

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Gefeliciteerd met jullie kind!
Alle gezondheid en geluk voor jullie alledrie.

Hilmar

- Let us live simply so that others may simply live -

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Helaas kunnen beschuit met muisjes niet virtueel verzonden worden, nog niet in ieder geval. Maar van harte gefeliciteerd.

Sepp

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Sorry als ik laat reageer,maar het is hier erg druk met onze baby.We zijn blij met jullie reacties,klasse Emoticon: Shiny

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Veel geluk! Onze 2e komt over 7 weken!
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik wens jullie uiteraard ook heel veel succes met jullie aanomende tweede Emoticon: Yes!

Confy
Gebruiker
User icon of Confy
spacer line

gefeliciteerd Emoticon: Very funny

budowono1
Gebruiker
spacer line

Selamat ya

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,761,671 pageviews Een website van indahnesia.com