Tips gevraagd voor goedkoop ticket eind Aug. begin Sept.

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
saartje
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket Amsterdam-Denpasar.
Ik wil samen met mijn vriend 3 weken rondreizen op Bali en Lombok.
Eind Augustus, begin September willen we weg.
De ticketprijzen vind ik behoorlijk hoog.
Bij D-reizen heb ik tot nu toe de goedkoopste tickets gevonden. Heeft iemand nog tips?
Is het misschien beter om een reis met hotel te boeken? Alle info is zeer welkom!
Alvast bedankt!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Als eerste zou ik zeggen ga niet in die maanden, maar dat heb je wellicht niet voor het kiezen.

Verder zou je kunnen zoeken naar tickts met als bestemming Kuala Lumpur. Vanaf daar pak je dan Air Asia voor een paar tientjes rechtstreeks naar Denpasar. Je hebt dan wellicht een flnke overstaptijd, maar dan is het wel (flink) goedkoper.

raymondvd53
Gebruiker
spacer line

Hallo Saartje,

Kijk ook even naar de website van Travelmap.nl, t.w. www.travelmap.nl
De tickets zijn hier enkele tientallen euro's goedkoper dan tickets via D-reizen.

Succes

On 13-03-2007 22:56 saartje wrote:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket Amsterdam-Denpasar.
Ik wil samen met mijn vriend 3 weken rondreizen op Bali en Lombok.
Eind Augustus, begin September willen we weg.
De ticketprijzen vind ik behoorlijk hoog.
Bij D-reizen heb ik tot nu toe de goedkoopste tickets gevonden. Heeft iemand nog tips?
Is het misschien beter om een reis met hotel te boeken? Alle info is zeer welkom!
Alvast bedankt!

saartje
Gebruiker
spacer line

Waarom kan je beter niet in die maanden gaan?

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-03-2007 17:00 saartje wrote:

Dan is het nog hoogseizoen, de mnd november is goedkoper. Tot 31 okt. is het nog hoogseizoen.
Je zou ook een soort start kunnen maken naar Bali door een 10 daagse reis te boeken voor Bali incl. hotel en van daar uit tochten maken over het eiland.Daarna de boel zelf regelen op Bali en of Lombok
Is best te doen maar je moet wat onderhandelen en voor 15 tot 20 euro per nacht heb je wel een kamer voor 2 personen in een redelijk hotel voorzien van airco, bad of douche en toilet incl. ontbijt. Er is ook veel duurder en nog veel goedkoper. Zo'n startreis incl. ticket is soms goedkoper dan een los vliegticket.
Je zou voor de laatste paar dagen hier in Nederland ook al het hotel kunnen boeken. Succes Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 14-03-2007 17:00 saartje wrote:

Saartje bekijk deze link eens : forum.indonesiepagina.nl/topic(...)ervice_amsterdam.php

Verder is hoogseizoen bij elke maatschappij verschillend ! ik vloog laatst met SQ tussen kerst en nieuw ! dat was laagseizoen bij hen...tot einde maart, terwijl het bij anderen hoogseizoen was of tussenseizoen.
Ga je met cathay pacific eind sept tot ergens begin dec die hebben dan laagseizoen en andere tussenseizoen of hoog, vanaf 21 okt heeft SQ laagseizoen...enz enz ff checken Emoticon: Wink

Heb laatst een ticket gereserveerd scheelde 350,- euro omdat zij laagseizoen handteerde en andere weer niet.

Live life to the max.......

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Martin-solo heeft gelijk wat seizoenen betreft, iedere maatschappij verschilt, je hebt hoog seizoen, tussenseizoen, laagseizoen enz. Soms een last min. ticket voor als je niet kieskeurig bent wat tijd betreft. Informeer gewoon hier en daar en jullie hebben maar een maandticket nodig, dat scheelt ook vaak in de prijs.
Gewoon af en toe ff googlen op vliegtickets indonesie en dan komen er vanzelf diverse maatschappijen te voorschijn die aangeven hoe, wanneer en voor hoeveel geld je kunt reizen.
Let ook op de taxen die je moet betalen dat verschilt ook per mij. maar vanaf 1 april (dacht ik) zijn ze verplicht om alle kosten in de prijs mee te vermelden, dus een totaalprijs per ticket.

Wij zelf hebben hoofdzakelijk in November geboekt en waren dan het goedkoopst uit.
We gaan nu in Juni met Oad 977 euro, 10dg =vliegticket + 7 dagen hotel ( een los ticket was duurder )en de overige 3 weken regelen we zelf daar, wel je terugreis vast laten leggen.
Informeer eerst maar eens of er wel tickets zijn voor eind augustus!!!!!!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

saartje
Gebruiker
spacer line

Oktober/November dan is toch het regenseizoen?

Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

Misschien niet de goedkoopste, maar hier een recente aanbieding:
www.cathaypacific.com/cpa/nl_N(...)06&WAemail=CXPECIALS 854
Emoticon: Smile

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Wat ook een goede route is, is via Dubai. (een van de grootste knooppunten in het midden oosten)
Met KLM vlieg je dan al voor ongeveer 365 a 400 naar Dubai, Turkish Airlines doet het voor 279.
Vanuit Dubai kun je ook voor ongeveer 400 naar Jakarta (Gulf air kost 331).
Waarschijnlijk kun je alles wel boeken via vliegwinkel.nl

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

(van Dubai naar Den Pasar is moeilijker, maar ook te doen voor 450)

Ga staan waar geen plek is om te staan.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-03-2007 13:25 saartje wrote:
Oktober/November dan is toch het regenseizoen?

Nee hoor, niet op Bali en Lombok
daar regent het in dec, jan, febr en soms in maart nog af en toe
Maar ik ben er ook wel de hele maand Dec. geweest en vrijwel geen regen gehad, bovendien en tropische regenbui kan de boel aardig opfrissen. Meestal zijn de buien kort maar hevig.
Overal op de wereld is de natuur in de war en dus ook in Indonesie is er een verandering in het seizoenspatroon.
Ik ben er in Maart, April, Mei Juni, Juli ,Augustus,September ,Oktober, November en December geweest maar nog nooit in Januari en Februari, dan valt er de meeste regen, heb ik van horen zeggen van mensen die er wel waren.
November 2006 was het erg warm op Bali en die paar druppels die er gevallen zijn die waren te verwaarlozen.
Zoek wat meer informatie voor dat je aan de reis begint !
Reisgidsen genoeg.

ucup2
Gebruiker
User icon of ucup2
spacer line

Trouwens, het is zeker niet aan te raden om tussen kerst en nieuw jaar te gaan, want dan is het in Bali overvol met domestics, die daan ook met vakantie gaan. Guesthouses en hotels zijn dan fully booked

saartje
Gebruiker
spacer line

Misschien is het beter om Oktober/November te gaan. Dat valt wel te regelen met mijn werk. Bedankt voor alle tips, het heeft me geholpen met zoeken naar tickets.

carina
Gebruiker
spacer line

saartje, ik heb een ticket met SQ naar Bali all-in voor 728 euro, elke dag even kijken op internet want elke dag had je andere tarieven. Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,212 pageviews Een website van indahnesia.com