internet op bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
patricia12
Gebruiker
spacer line

Hoi Hoi,

Op 29 maart gaan wij weer naar bali Emoticon: Smile
Nu willen wij onze laptop meenemen omdaar toch een beetje mobiel te blijven.
Kan iemand mij vertellen ofdat je daar umts heb of gprs.
wij kunnen het helemaal nergens vinden snik snik.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet patricia

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Patricia,
Er zijn in Bali enkele plaatsen met een hotspot, daar kan je met een laptop werken.
Wat er precies nodig is weet ik niet en het kan ook een reclamekreet zijn waarmee klanten worden gelokt.
Met een mobiele telefoon lukt het ook, is de vraag of het zich loont voor een vakantie.
Heb geen hoge verwachtingen van internetcafe's op Bali, soms zitten een paar jonge knapen naar een film panas (blue movie) te kijken en die gebruiken bijna alle bandwith die toch al niet hoog is.

Kijk eens op http://www.indonesie.tomaatnet.nl/internet.html
Succes en geniet van de vakantie!
Jan

patricia12
Gebruiker
spacer line

Hoi Jan,

Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag.
Ik moet eerlijk zegen dat wij in 2005 ook in bali zijn geweest en ook in internet cafe,s.
Het probleem vinden wij dat ze daar om 12 hun tijd natuurlijk sluiten.
En wij dan net even lekker aan het chatten zijn met onze familie.
Wij hebben straks weer een hotel en er schijnt daar wel internet aanwezig te zijn maar niet op onze kamer en dat vinden we een beetje jammer.(beetje verpest zijn we wel)
We zijn op het moment bezig met vodafone datacard maar maandag gaan we verder op onderzoek uit.En we hebben erg veel zin in onze vakantie.
Alleen de vlucht zien we toch wel tegen op maar okeey dan heb je ook wat natuurlijk.

groetjes van patricia Emoticon: Bye bye

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Ayodya ***** hotel heeft breedband op de kamer dus daar kun je 24/7 chatten met je familie, klik hier voor info

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 11-03-2007 16:49 patricia12 wrote:
Het probleem vinden wij dat ze daar om 12 hun tijd natuurlijk sluiten.
En wij dan net even lekker aan het chatten zijn met onze familie.

Jepp chatten kun je ook eerder aan beginnen voordat de tent sluit Emoticon: Yawn ...een klein beetje inplannen doet wonderen !

Live life to the max.......

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

je kunt trouwens ook sms'en vanuit bali, kost bijna niks meer en je hoeft geen laptop mee te slepen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

patricia12
Gebruiker
spacer line

On 11-03-2007 17:12 Martin-Solo. wrote:

...

Jepp chatten kun je ook eerder aan beginnen voordat de tent sluit Emoticon: Yawn ...een klein beetje inplannen doet wonderen !

Hallo,

Ja met dat inplannen moet ook je familie wel kunnen hoor.
En het gaat ook niet alleen om de familie wij hebben ook nog personeel dus wel zo makkelijk dan. Emoticon: Shiny

Groet patricia

patricia12
Gebruiker
spacer line

On 11-03-2007 17:02 ardianto wrote:
Ayodya ***** hotel heeft breedband op de kamer dus daar kun je 24/7 chatten met je familie, klik hier voor info

Hallo,

Bedankt voor de tip mischien iets voor de volgende keer.
Wij zitten namelijk in het ramayana hotel mischien weet je hier ook iets van.

Groet patricia Emoticon: Party!

mpr10-8
Gebruiker
spacer line

als er geen internetverbinding op de kamer is kun je ook gewoon via de telefoonlijn inbellen.
gebruikersnaam: telkomEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.instan
wachtwoord: telkon
telefoonnummer: 0809-89999
kosten zijn volgens mij Rp 150 per minuut.

mpr10-8
Gebruiker
spacer line

wachtwoord: telkom
sorry

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste mpr10-8,
Internetten via telkomnet heb ik omschreven met de juiste settings op de pagina waar ik naar verwijs.
Dit lukt niet in een wartel omdat de telefoons daar alleen maar een uitgaande lijn gebruiken en met internetten heb je uitgaand en inkomende verbinding nodig, dat zelfde probleem is meestal ook op een hotelkamer omdat de inkomende lijn via de telefooncentrale van het hotel gaat.

De kosten zijn 165 Rupiah/minuut en zoals je van een telefoonmaatschappij mag verwachten komt daar nog 10% taks bij.
Jan

Relvis
Gebruiker
spacer line

Ga naar restaurant Soho in Jalan Oberoi, is 24 uur per dag open, kun je hotspotten tot je erbij neervalt en werkt prima. Is in Jalan Laksmana in Oberoi

robertbali
Gebruiker
spacer line

>>We zijn op het moment bezig met vodafone datacard maar maandag gaan we verder op onderzoek uit<<

Hebben jullie al iets ontdekt over de bereikbaarheid, snelheid en de kosten met zo'n vodafone card (of die van de kpn) ?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 13-03-2007 04:23 Relvis wrote:
Ga naar restaurant Soho in Jalan Oberoi, is 24 uur per dag open, kun je hotspotten tot je erbij neervalt en werkt prima. Is in Jalan Laksmana in Oberoi

Of naar rest. Blue Ocean aan het Blue Ocean strand bij Jl. Double Six, Seminyak. Lekker aan het strand met een koele zeebries aan het hotspotten. Aan een tafel of lekker onderuit in de kussens.

patricia12
Gebruiker
spacer line

On 30-03-2007 14:26 robertbali wrote:
>>We zijn op het moment bezig met vodafone datacard maar maandag gaan we verder op onderzoek uit<<

Hebben jullie al iets ontdekt over de bereikbaarheid, snelheid en de kosten met zon vodafone card (of die van de kpn) ?

hallo,

Sorry dat ik nu pas reageer maar wij zijn zaterdag uit bali gekomen.
De datacard van vodafone heeft bij ons niet gewerkt.
Daarbij moet je ook 2 abonnementen afsluiten.
Eentje voor in nederland en de andere voor in het buitenland.
Helaas heeft het bij ons niet gewerkt.
Hoop dat als je het aanschaft dat het wel werkt.

Groet Patricia

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Patricia-12 yth.,

• There are 9 WiFi locations at Bali:
    Select a City:

Canggu (1)
    Denpasar (7)
    Kuta (1)

Try at: www.jiwire.com/browse-hotspot-(...)id-bali--1000014.htm

Hope you have a great time !!!

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,090 pageviews Een website van indahnesia.com