|
|
|
|
|
Hallo,
Wie weet of de film My blue heaven uit 1990 ergens te verkrijgen is, hetzij op video of DVD.
Alvast bedankt.
Ucup
|
|
|
|
Bedoel je die met Ruud de Wolf en Koen Wouters?
|
|
|
|
Schot in de roos Senang, weet je waar deze te verkrijgen is??????
|
|
|
|
ucup,ben aldoor aan het zoeken  kan helaas niets vinden  zoek nog wel even verder.selamat  senang
|
|
|
|
|
Bae sonde bae, tanah timor lebe bae
|
|
|
|
|
Bae sonde bae, tanah timor lebe bae
|
|
|
|
Topic even verplaatst naar 'Vraag & Aanbod'
|
|
|
|
|
Makasih Tikus. Ga dit hier bestellen
Ucup
|
|
|
|
 Selamat siang ucup.De film die je zoekt is nog niet op dvd of video uitgebracht ben ik achter gekomen.Je kan hem wel bekijken op rtlvideo.nl.Succes  selamat senang
|
|
|
|
On 10-03-2007 14:22 senang wrote: Selamat siang ucup.De film die je zoekt is nog niet op dvd of video uitgebracht ben ik achter gekomen.Je kan hem wel bekijken op rtlvideo.nl.Succes selamat senang
|
Hallo Senang,
Ik heb ze al besteld, kost 10 rup hehehe ik bedoel 10 EURO, 2 DVD's. .1 voor mijn Pa voor zijn verjaardag en een voor mij maar besteld, danks voor de tip
|
|
|
|
Hallo UCUP2,
Kan je mij doorgeven waar jij de film My Blue Heaven hebt gekocht?
Dank je
Suli
|
|
|
|
Hallo Senang,
Weet jij waar UCUP2 My Blue Heaven heeft geplaats?
Wij willen deze film in Theater Gigant (Indische week) gaan draaien. Beschikken alleen over de originele 35 mm fil maar kunnen deze niet draaien.
Suli
|
|
|
|
Hallo mensen
Jullie zochten My Blue Heaven met Ruud de Wolf.
Die heb ik.Ik heb ze van VIDEO NAAR DVD omgezet..
De DVD versie is nog niet uit..Er zit wel kwaliteit verschil tussen VIDEO en DVD>
Heel goed om te kijken.
En als jullie het graag willen hebben ,dan geef mij dan een berichtje
Groetjes storm
|
|
|
|
Hallo Storm,
Kan ik ook een exemplaar bij jou bestellen? Zo ja kun je dan aangeven hoe dat mogelijk is. Ben al zo lang op zoek.
gr. Linda
|
|
|
|
Sorry
De Film My Blue Heaven kan ik niet meer leveren
|
|
|
|
Dag lindachristine,
Ik kan je helpen
Ik ben in bezit van een kopie op DVD.
Groetjes
Stephan
|
|
|
|
Beste Stephan,
Zou je voor mij ook kunnen helpen aan een kopie van de film? Vanzelfsprekend hoeft het niet voor niets...
Groet,
Erik
|
|
|
|
hallo, ik zoek my bleu heaven van Ronald Beer uit 1990. Wie kan mij daar an helpen?
Kameleon.
|
|
|
|
Wie helpt mij aan Bleu Heaven uit 1990 van Ronald Beer?
Kameleon
|
|
|
|
hallo,
waar kan ik een dvd kopen van" my blue heaven''?
kan iemand mij helpen?
bedankt! juul daemen.
|
|
|
|
Hallo,
Ik ben heel erg opzoek naar My blue heaven. Heb de film inmiddels 2 x bekeken via rtl movie maar wil heb graag bij naast max havelaar, oeroeg zetten. Ik vind de film een goed beeld geven over hoe het was om vanuit nederlands-indie in Nederland opnieuw te moeten beginnen.
Wie kan mij hier bij helpen?
Alvast bedankt! Dirk
|
|
|
|
En dat onderwerp is al bijna een jaar gesloten
|
Ho Lee Fuk
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|