De Chineesen tenthouder van Beverwijkse ChinaTown zijn boos

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

De Chineesen, Indisch, Vietnaamees, en Thais tenthouder van Beverwijkse ChinaTown zijn boos op de organisator van China Town, omdat de organisator houdt niet aan de oorspronkelijke afspraak.
Daarom vanaf het begin krijgen alle tenthouder van China town, alleen concept huurovereenkomst, en nu op het moment det iedereen de echte huurovereenkomst moet tekenen, plotseling, komen een andere regelement die ervoor nooit in de concept beschreven, ze denken mischien dat de chinezen dom zijn en makelijk te manipuleren, maar nu heeft de organisator een echte probleem, omdat veel chinezen tenthouder de huurovereenkomst niet wil tekenen, en daardoor de uitstel van de China Town opening.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

De Chinezen werden toch de Joden van Azie genoemd//
In Den Haag gaat het prima met China town,de gemeente Den Haag conroleert alles, dus geen verscholen goktenten, geen drugshandel, geen louche acupunctuurpraktijken[tegen woeker prijzen] geen China bordelen in een restaurant., geen woekerleningen
De Wagenstraat [China town]in Den Haag is schoongeveegd.
Maar elders gaan ze weer rustig verder.

Waroeng,dit is wel de werkelijkheid, het criminele circuit van de Chinezen.
begrijp wel, dat ik niet iedereen over een kam wil scheren, maar ik probeer weer te geven hoe de situatie in Den Haag is

waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

On 26-02-2007 19:16 merapi wrote:
De Chinezen werden toch de Joden van Azie genoemd//
In Den Haag gaat het prima met China town,de gemeente Den Haag conroleert alles, dus geen verscholen goktenten, geen drugshandel, geen louche acupunctuurpraktijken[tegen woeker prijzen] geen China bordelen in een restaurant., geen woekerleningen
De Wagenstraat [China town]in Den Haag is schoongeveegd.
Maar elders gaan ze weer rustig verder.

Waroeng,dit is wel de werkelijkheid, het criminele circuit van de Chinezen.
begrijp wel, dat ik niet iedereen over een kam wil scheren, maar ik probeer weer te geven hoe de situatie in Den Haag is

Nee... Merapi, je heb een andere beeld van China town in je achterhoofd, De China Town in Den Haag of Amsterdam, is een straat met veel Chinees winkel, maar de China town in Beverwijk is binnen de bazaar, zoals in Pasar Malam Besar....je weet toch Pasar Malam Besar in Malieveld Den Haag, en zo kan je voorstellen de China town in Beverwijk, en het is hartstikke commercieele China town, die verzorgt door Beverwijkse Bazaar, en dit heeft niet te maken met Chinees of mafia of wat dan ook!! ....Het is gewoon veel professionaale en commercieele Nederlander, die probeert een graantje mee te pikken met de opening van de China town in Beverwijk.
Ze zien een goudmijn in Chinatown in Beverwijk, en nu hij onderdrukt de chinees, indonesisch/indisch, thais en vietnaamees tenthouder, door de nieuwe regeling in de huurovereenkomst toe te voegen, en dat is ten koste van alle tenthouder!!!
En nu alle tenthouder protesteert tegen de organisator van de China town (de Kaskop, niet de chinees mafia of wat dan ook)...en dit is werkelijkheid!!!...Merapi, geen Chinees Mafia film, vergeet maar met de chinees mafia film hier!!!....Alle tenthouder zijn nu onderdrukt door diw overmacht Chinatown organisator.
En tot nu toe alleen maar 4 tent houder die tekent de huurovereenkomst, en de rest wil het niet tekenen!!.....
Als dit door gaat De China town kan April open met alleen 4 restaurant i.p.v. 35 restaurant.....armzallig toch!!!...De Grootste overdekte China Town in Europa open met alleen maar 4 restaurantje, en dit kan echt gebeuren als er geen verandering binnenkort!!

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Waroeng, even een vragje:hoe heet die Nederlander, ik kan de wethouder aanspreken, mogelijk kan hij iets doen,
Lieve Waroeng, je kunt de Pasar Malam in Den Haag niet vergelijken met nu; toen echt Indisch,kleinschalig.
Nu :volledig beheerst door uitgekookte verkopers,Hindustanen,Chinezen,Afrikanen.
Je loopt binnen en je wordt gelijk aan je jas getrokken om te kopen.
Het echte Indische is weg, sayang
in de wijk zijn we bezig om kleine pasars op te zetten, maar echt alleen Indisch,
Waroeng, als je wilt geef even de naam door van de kaaskop-verhuurder, zal ik checken en gelijk inschrijving KvK

johnvdB
Gebruiker
spacer line

On 26-02-2007 21:03 merapi wrote:
Waroeng, als je wilt geef even de naam door van de kaaskop-verhuurder, zal ik checken en gelijk inschrijving KvK

Mevrouw Merapi,

Ik verbaas me al langere tijd wat u hier op dit forum te zoeken heeft vooral nadat ik ergens las dat U NOG NOOIT in IndonesiŽ bent geweest.
Maar nu met uw laatste opmerking dat u wel eens even de organisatie gaat checken wordt het echt lachwekkend. Denkt u nou werkelijk dat de Beverwijkse Bazaar niet staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Emoticon: Yawn
Het gaat hier om een miljoenen bedrijf, maar u bent er waarschijnlijk nog nooit geweest.

Ik denk dat u beter op ze plek ben bij dat andere forum van de Vrienden van Bali. Zijn ook allemaal zich vervelende huisvrouwen.
Maar ja, eigelijk heeft ook daar niks te zoeken want u bent nog nooit in Bali geweest.

ben nieuw hierzo...

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Merapi,
De beverwijkse bazaar is een groots opgezette overdekte markt, zo groot dat je er in een dag niet door heen komt. Er zijndiverse hallen met allerlei artikelen en een oosterse bazaar met allemaal allochtone handelaren die diverse artikelen verkopen, de winkel van sinkel is er niets bij + shoarmatenten, eethuisjes enz. een hele computerhal, kledinghallen enz. te veel om op te noemen. Het is een dorp/stad op zich.
Ik denk dus dat jij niet veel in te brengen hebt bij een wethouder Emoticon: Nooo , sorry maar wilde je even waarschuwen.
groeten Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 26-02-2007 22:03 johnvdB wrote:

...

Mevrouw Merapi,

Ik verbaas me al langere tijd wat u hier op dit forum te zoeken heeft vooral nadat ik ergens las dat U NOG NOOIT in IndonesiŽ bent geweest.
Maar nu met uw laatste opmerking dat u wel eens even de organisatie gaat checken wordt het echt lachwekkend. Denkt u nou werkelijk dat de Beverwijkse Bazaar niet staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Emoticon: Yawn
Het gaat hier om een miljoenen bedrijf, maar u bent er waarschijnlijk nog nooit geweest.

Ik denk dat u beter op ze plek ben bij dat andere forum van de Vrienden van Bali. Zijn ook allemaal zich vervelende huisvrouwen.
Maar ja, eigelijk heeft ook daar niks te zoeken want u bent nog nooit in Bali geweest.

Tis wat als je je gal moet spuwen......

Ga staan waar geen plek is om te staan.

waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

Sorry Merapi(maar Merapi heeft goede bedoeling)....maar tante Yoke heeft gelijk, merapi je weet nog niet, hoe groot de kapitaal in Bazaar is, en nu met de opbouw van nieuw bouw van de China town(dit wordt echt de grootste van Europa hoor, en verslaat de London's China Town), dat is niet paar tienduizendend euros kapitaal, maar zeker gaat om miljoen, dus ze zijn echt door grote zaken(professioneel) mensen gedraaid, en je kan niet zomaar ertussen, ondanks ze niet eerlijk speelt.

Luister' s tante Yoke, in het begin zegen ze van niets, en nu plotseling, ze zegen dat iedere tenthouder zijn verplicht boorden te gebruiken van hun, en het koste 25 cent/bord....en weet je hoeveel borden wordt per dag gebruik?...dat kan mekelijk 10.000 borden per dag....en maal 25 cent...reken maar zelf uit, en de andere regel is drankjes zijn verplicht van hun ook, terwijl de maand huur is niet goedkoop daar, het is verschrikelijk duur...hoe moeten de tenthouder terugverdienen dan???....echt ziellig die tenthouder, ze proberen te protesteeren, maar ze zijn allemaal genegeerd door big boss.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

dat is niet zo leuk Waroeng, wij komen er niet zo vaak, 2x per jaar of zo, gewoon een uitstapje.
Maar het is niet meer zo als vroeger het wordt erg commercieel en inderdaad het is een miljoenen organisatie van vader op dochters overgegaan toch?
voor merapi zie: http://www.debazaar.nl

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 26-02-2007 23:24 waroeng wrote:
het is verschrikelijk duur...hoe moeten de tenthouder terugverdienen dan???....echt ziellig die tenthouder, ze proberen te protesteeren, maar ze zijn allemaal genegeerd door big boss.

Het is die oude piraat (figuurlijk) toch gelukt om en kleine imperium op te richten.
Kom al jaren daar in Beverwijk , het is nu echt commercieel.Miljoenen zaak!!!!

De oude heer heeft in het begin ook illegaal gewerkt , voordat hij de zondagverbod voor de hollandse standhouders kan krijgen.Was een rechtzaak geweest .De turkse deel heeft vrijstelling.
Het "zeuren" van de standhouders bij de turkse deel was ook ooit op de tv geweesst , ze moesten toen voor 8 dagen openen al ong. tot 1500 gulden betalen.En toch doen ze het nog steeds , dat betekent dat de baat nog steeds groter dan kosten zijn.
Aan de andere kant kunnen de aspirant standhouders ook boykotten .
Het is kapitalisme . DE aanhouder wint.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Joh, waroeng, weer zo'n topic? Stop er eens mee, dit hoort niet op een forum over Indonesie. Je kunt er beter zelf een website over openen.

Ook deze gaat dus op slot.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,692 pageviews Een website van indahnesia.com