|
|
|
|
|
Malam en Poppy, 27 februari is het weer zover, instappen en wegwezen.
Een heel gezellig familiebezoek toegewenst en maak er een fijne vakantie van.
Groeten Yoke
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Nou Malam als je dit ziet wil je nooit meer terug komen
Je eigen niet druk maken, en vegeet even niet te kijken in je spiegel hoe je er nu uitziet, en straks als je terug komt, van wit naar bruin?
Of wel,  goede reis dinsdag, zijn je koffers al ingepakt, vergeet geen herkenings stikkers er op te plakken, of vind je dat niet nodig?
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Malam, vergeet je Diazepam niet mee te nemen voor je vliegangst? Ik zal je zeker erg missen, vooral jouw mooie gedichten, maar ook je heftige discussies. Ik wens jou en Poppy een goede reis toe.
Groeten, Zonnebloempje.
Met koffer in de hand
Ga ik lekker naar mijn geboorteland Indonesie
Lekker relaxen
Heerlijk genieten van de zon en mooie landschappen
Lekker eten en snoepen langs de weg
Ik heb er zin in
Mijn dag kan niet meer stuk
Lekker weg gaan
Dat is nu pas geluk
|
|
|
|
Hardstikke bedankt allemaal, ik zal trachten in een internetwinkel wat van ons te laten horen.
Om Ziel de stickers zijn al geplakt.
Ik hou niet zo van medicijnen Zonnebloem, ik pak wel een borrel en zet mijn blik op oneindig.
Zo als elk jaar komen uit alle hoeken en gaten weer allerlei spillen die Pop heeft gehamsterd en mee moeten.
Dus dinsdag mijn kabouter met haar beautycase en ik als een muilezel ernaast
Als ik ze haar gang laat gaan moeten we een aanhangwagen achter die Boeing hangen
Tot ziens allemaal.
|
|
|
|
Fijne reis gewenst vanuit Kuala Lumpur
|
|
|
|
|
|
Neem het er lekker van Malam. Laat de boel de boel hier en ff heerlijk relaxen.
Mzzl, Jan
|
|
|
|
|
|
On 26-02-2007 04:00 Yerun wrote: Fijne reis gewenst vanuit Kuala Lumpur
|
Yerun woensdagochtend plaatselijke tijd sta ik op Kuala Lumpur, vertel de bar daar maar dat er een ouwe blonde knappe Malam aankomt met zijn Indonesische kaboutertje, laat een paar knaken achter neem ik wat op jouw gezondheid
Begint mijn vakantie lekker goedkopies ook
Het is hier nu pakweg kwart voor tien ik ben net thuis uit de nacht, slapen kan ik vergeten, inpakken en Pop helpen bovendien loopt deze labberkak al elke 10 minuten naar de toilet om een plasje te doen van de zenuwen voor die rot vlucht.
Dangdude bedankt voor je posting doet me al met al goed dat mensen die ouwe kankerpit een fijne vakantie toewensen(Het is toch niet je middelvinger hè Jan )
|
|
|
|
Knaken? Heb jij die nog?
|
|
|
|
|
|
Lieve Malam en Po[p,
een hele fijne vakantie en breng wat tropenzon mee terug!!
Geen jenever, geen pillen denk maar lekker aan de tropen!
Behouden thuiskomst voor jullie beiden,
Liefs Merapi/Wilma
|
|
|
|
Om Ziel,Wilhelminamunten[zilver] is zeldzaam uit 1930.
Ik vond bij de erfenis van mijn oom een munt van een halve stuiver  ederlands Indie 1826,koper en totaal versleten.maar goed leesbaar,
en dan gaan je gedachten:hoeveel pasars heeft dit muntje meegemaakt, verhuizingen,kampen, mijn oom heeft in een Jappenkamp gezeten,
weet u misschien iets meer?
|
|
|
|
On 26-02-2007 11:24 zieleffe wrote: ...
Moet je in Solo zijn daar zal je ze nog wel tegen komen???
|
Hoezo in Solo Om Ziel, omdat daar een (bekende) muntenhandelaar woont?
Ik vertrouw die zogenaamde ‘zilveren’ munten die ze mij overal in de archipel te koop aan hebben geboden voor geen ‘cent’. Volgens mij zijn ze meestal nep. Het valt me op dat ze er altijd zo verdacht zwart tussen het reliëf uitzien, alsof de handelaar overdreven zijn best heeft gedaan om de munten er extra oud uit te laten zien.
|
Dangdude bedankt voor je posting doet me al met al goed dat mensen die ouwe kankerpit een fijne vakantie toewensen(Het is toch niet je middelvinger hè Jan )
|
En eh nee Malam, het is niet míjn middelvinger hoor, wel die van iemand anders.
|
|
|
|
|
|
On 26-02-2007 13:56 merapi wrote: Om Ziel,Wilhelminamunten[zilver] is zeldzaam uit 1930.
Ik vond bij de erfenis van mijn oom een munt van een halve stuiver ederlands Indie 1826,koper en totaal versleten.maar goed leesbaar,
en dan gaan je gedachten:hoeveel pasars heeft dit muntje meegemaakt, verhuizingen,kampen, mijn oom heeft in een Jappenkamp gezeten,
weet u misschien iets meer?
|
\
Heb eens in de catalogus gekeken, maar er zijn geen 2 1/2 cent uit 1826...
|
|
Ga staan waar geen plek is om te staan.
|
|
|
|
)ak Ronald, heb even goed gekeken:
ik heb helaas geen digicamera, anders had ik een foto gestuurd,
De munt  ederlands Indie - 1826, roodkoper.
Aan de voorzijde de Nederlandse leeuw met kroon en halve s
Ik weet te weinig van munten,dus ik hoop dat u mij een beetje wegwijs kan maken
|
|
|
|
|
een online catalogus staat op www.nomisma.nl
zal ook nog even verder zoeken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pak Ronald/merapi
Off topic hoor we zijn hier malam aan het uitzwaaien, open anders even een nieuw topic over munten, anders komt yerunce jullie straks wegvegen.
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Home < Luchthaven Schiphol < Aankomst- & vertrektijden
Vertrektijden op 27-02-2007
Lokale tijd: 2007-02-27 14:22
20:45 MH 9017 Jakarta Details SMS, e-mail
20:45 MH 9017 K.Lumpur Details SMS, e-mail
Malam je bent nog niet weg dus als je nog kijk in je computer, op Internet deze site , je hebt nog de tijd tot vanavond.
Of ben je door de WC gezakt, en durf je niet meer????
Groetjes, en doe ze daar de groeten, als je ze tegen kom???
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Malam zal wel onder de olie zitten, ben te laat:vliegangst is nergens voor nodig
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|