uitzwaaien !

Subforum Andere praat 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam en Poppy, 27 februari is het weer zover, instappen en wegwezen.
Een heel gezellig familiebezoek toegewenst en maak er een fijne vakantie van.

Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou Malam als je dit ziet wil je nooit meer terug komen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Je eigen niet druk maken, en vegeet even niet te kijken in je spiegel hoe je er nu uitziet, en straks als je terug komt, van wit naar bruin? Emoticon: Red face
Of wel, Emoticon: Yeah right! goede reis dinsdag, zijn je koffers al ingepakt, vergeet geen herkenings stikkers er op te plakken, of vind je dat niet nodig? Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Zonnebloempje.
Gebruiker
User icon of Zonnebloempje.
spacer line

Malam, vergeet je Diazepam niet mee te nemen voor je vliegangst? Ik zal je zeker erg missen, vooral jouw mooie gedichten, maar ook je heftige discussies. Ik wens jou en Poppy een goede reis toe.

Groeten, Zonnebloempje. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Met koffer in de hand
Ga ik lekker naar mijn geboorteland Indonesie

Lekker relaxen
Heerlijk genieten van de zon en mooie landschappen
Lekker eten en snoepen langs de weg

Ik heb er zin in
Mijn dag kan niet meer stuk
Lekker weg gaan
Dat is nu pas geluk

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hardstikke bedankt allemaal, ik zal trachten in een internetwinkel wat van ons te laten horen.
Om Ziel de stickers zijn al geplakt.
Ik hou niet zo van medicijnen Zonnebloem, ik pak wel een borrel en zet mijn blik op oneindig.
Zo als elk jaar komen uit alle hoeken en gaten weer allerlei spillen die Pop heeft gehamsterd en mee moeten.
Dus dinsdag mijn kabouter met haar beautycase en ik als een muilezel ernaast Emoticon: Angry
Als ik ze haar gang laat gaan moeten we een aanhangwagen achter die Boeing hangen Emoticon: Confused
Tot ziens allemaal.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Fijne reis gewenst vanuit Kuala Lumpur Emoticon: Bye bye

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Neem het er lekker van Malam. Laat de boel de boel hier en ff heerlijk relaxen.
Mzzl, Jan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 26-02-2007 04:00 Yerun wrote:
Fijne reis gewenst vanuit Kuala Lumpur Emoticon: Bye bye

Yerun woensdagochtend plaatselijke tijd sta ik op Kuala Lumpur, vertel de bar daar maar dat er een ouwe blonde knappe Malam aankomt met zijn Indonesische kaboutertje, laat een paar knaken achter neem ik wat op jouw gezondheid Emoticon: Wink
Begint mijn vakantie lekker goedkopies ook Emoticon: Yes!
Het is hier nu pakweg kwart voor tien ik ben net thuis uit de nacht, slapen kan ik vergeten, inpakken en Pop helpen bovendien loopt deze labberkak al elke 10 minuten naar de toilet om een plasje te doen van de zenuwen voor die rot vlucht.
Dangdude bedankt voor je posting doet me al met al goed dat mensen die ouwe kankerpit een fijne vakantie toewensen(Het is toch niet je middelvinger hŤ Jan Emoticon: Angry )

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Knaken? Heb jij die nog?

Emoticon: Wink

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 26-02-2007 09:58 Yerun wrote:
Knaken? Heb jij die nog? Emoticon: Wink

Moet je in Solo zijn daar zal je ze nog wel tegen komen???
Anders in Amsterdam.
Hoeveel miljoenen was de Nederlandse bank aan gulden en rijkstdaalders dus munten kwijt?
Kunnen allemaal nog in Indonesie liggen.
Laatst vorig keer In Indonesie, bood iemand mij een zilvere knaak aan van Wilhelmientje van welk jaar tal ben ik vergeten in iedergeval jaren 1930.
Oja was ik bijna vergeten ik heb een oudere broer in BelgiŽ wonen die heeft een grote verzameling munten en papieren geld te koop aangeboden.
Had nog een papieren gulden, en mark in zijn verzameling.
Hoeveel hij er voor wilt hebben is mij niet bekend? Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink Emoticon: Shut up! Emoticon: Laugh out loud
Malam nogmaals goede reis, en bij turmenlentie niet uitstappen Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

• Adah harus ...... susa jadi gelap ...... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! malam sudah lari .....

• Ik dacht al wat wordt het 'laat donker' ..... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! hij is op de loop ....

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Lieve Malam en Po[p,
    een hele fijne vakantie en breng wat tropenzon mee terug!!
    Geen jenever, geen pillen denk maar lekker aan de tropen!
    Behouden thuiskomst voor jullie beiden,
    Liefs Merapi/Wilma Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Om Ziel,Wilhelminamunten[zilver] is zeldzaam uit 1930.
    Ik vond bij de erfenis van mijn oom een munt van een halve stuiver Emoticon: Nooo ederlands Indie 1826,koper en totaal versleten.maar goed leesbaar,
    en dan gaan je gedachten:hoeveel pasars heeft dit muntje meegemaakt, verhuizingen,kampen, mijn oom heeft in een Jappenkamp gezeten,
    weet u misschien iets meer?

dangdude03
    Gebruiker
    User icon of dangdude03
    spacer line

On 26-02-2007 11:24 zieleffe wrote:

...

Moet je in Solo zijn daar zal je ze nog wel tegen komen???

Hoezo in Solo Om Ziel, omdat daar een (bekende) muntenhandelaar woont?
    Ik vertrouw die zogenaamde Ďzilverení munten die ze mij overal in de archipel te koop aan hebben geboden voor geen Ďcentí. Volgens mij zijn ze meestal nep. Het valt me op dat ze er altijd zo verdacht zwart tussen het reliŽf uitzien, alsof de handelaar overdreven zijn best heeft gedaan om de munten er extra oud uit te laten zien.

Dangdude bedankt voor je posting doet me al met al goed dat mensen die ouwe kankerpit een fijne vakantie toewensen(Het is toch niet je middelvinger hŤ Jan )

En eh nee Malam, het is niet mŪjn middelvinger hoor, wel die van iemand anders. Emoticon: Laugh out loud

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

On 26-02-2007 13:56 merapi wrote:
    Om Ziel,Wilhelminamunten[zilver] is zeldzaam uit 1930.
    Ik vond bij de erfenis van mijn oom een munt van een halve stuiver Emoticon: Nooo ederlands Indie 1826,koper en totaal versleten.maar goed leesbaar,
    en dan gaan je gedachten:hoeveel pasars heeft dit muntje meegemaakt, verhuizingen,kampen, mijn oom heeft in een Jappenkamp gezeten,
    weet u misschien iets meer?
    \

Heb eens in de catalogus gekeken, maar er zijn geen 2 1/2 cent uit 1826...

Ga staan waar geen plek is om te staan.

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

)ak Ronald, heb even goed gekeken:
    ik heb helaas geen digicamera, anders had ik een foto gestuurd,
    De munt Emoticon: Nooo ederlands Indie - 1826, roodkoper.
    Aan de voorzijde de Nederlandse leeuw met kroon en halve s
    Ik weet te weinig van munten,dus ik hoop dat u mij een beetje wegwijs kan maken

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

een online catalogus staat op www.nomisma.nl
    zal ook nog even verder zoeken

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

zozo,,dat koste wat moeite....
    is dit 'm ????
    http://cgi.ebay.nl/MP3312-Halv(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

4yoke4
    Gebruiker
    User icon of 4yoke4
    spacer line

Pak Ronald/merapi
    Off topic hoor we zijn hier malam aan het uitzwaaien, open anders even een nieuw topic over munten, anders komt yerunce jullie straks wegvegen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

pak ronald
    Gebruiker
    User icon of pak ronald
    spacer line

U heeft gelijk..... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

< Home < Luchthaven Schiphol < Aankomst- & vertrektijden
    Vertrektijden op 27-02-2007
    Lokale tijd: 2007-02-27 14:22
    20:45 MH 9017 Jakarta Details SMS, e-mail
    20:45 MH 9017 K.Lumpur Details SMS, e-mail
    Malam je bent nog niet weg dus als je nog kijk in je computer, op Internet deze site , je hebt nog de tijd tot vanavond.
    Of ben je door de WC gezakt, en durf je niet meer????
    Groetjes, en doe ze daar de groeten, als je ze tegen kom??? Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Malam zal wel onder de olie zitten, ben te laat:vliegangst is nergens voor nodig

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,741,146 pageviews Een website van indahnesia.com