Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik ben momenteel bezig met een nieuwe website die al te zien is op http://www.parpulo.com/
Graag zou ik daar een fotoalbum maken met typische zaken in IndonesiŽ die we in Nederland niet zien zoals bijvoorbeeld de volgende onderwerpen: vervoer (becak, trein, overvolle bemo), eten en drinken (kaki lima etc), hoe de mensen bijvoorbeeld werken in de bouw of op het land, lange rijen wachtende aan een loket, kortom alles wat voor een buitenlander die de eerste keer IndonesiŽ bezoekt nieuw is.
De foto's worden uiteraard voorzien van de tekst van wie ze afkomstig zijn.
Alvast bedankt,
Tuti & Jan

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Tuti & Jan,
Hier een paar plaatjes van mij, mogelijk kan je ze gebruiken.
mzzl, Jan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mooie foto's dangdude03

Weet niet of je er wat aan heb, kijk in je e-mail Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo Tuti en Jan,

Als je wilt kan ik je ook een aantal fot sturen naar je e-mail adres. Emoticon: Nice
Wij zijn nu 3 keer naar Indonesie geweest en ik heb allerlei foto's geschoten.
Je kunt ook nog aangeven wat je wilt. Als je naar mijn e-mail adres mjcmvriensEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.home.nl mailt stuur ik ze jullie graag toe. Emoticon: Yes!

Groetjes vanuit een vochtig brabant Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Je vraagt je geef antwoord, en doe de vraag terug, en je hoort niets meer.
terwijl hij wel op de site in een andere topic wel weet te reageren.
Vreemd als je zo de vraag stelt om je website wilt verbeteren, geen antwoord meer geef ja dan denk ik dat je voor niets iets hebt beantwoord.
Jan van Tuti je heb in Indonesie zeker je eigen aangepast je bent er schijnbaar er een geworden.
Jam karret................................................ Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Zieleffe,
Slecht geslapen??

Tinie Vriens heeft zoals mag worden verwacht een fatsoenlijk antwoord gekregen, niet hier op het forum maar persoonlijk zoals ik altijd doe als ik een email krijg van iemand.
De foto's bewaar ik en het zal inderdaad even duren voordat het foto album klaar is.

Nu een vraag aan Zieleffe, heb je als eens geprobeerd om in IndonesiŽ een website te uploaden?
Groetjes,
Jan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb via uw e-mail in u website enkel foto's meeverzonden, en gevraagd of u interesse heeft voor meer foto,s
Tot heden geen antwoord.U had hier best kunnen antwoorden
Maar ook zag ik dat u wel ergens anders op reageerde.
Ja ik ken het de traagheid op internet,die in Indonesie plaats vind, dat is hier ook bekend.
Maar als u wel reageert op een andere topic zou ik zeggen laat eerst deze beantwoorden, en dat als interesse te tonen voor uw gestelde eigen vraag.
Men voelt dat als betrokkenheid, en serieus met je vraag omgaan.
Onder de foto staat kijk even in je e-mail, Schijnbaar niet ontvangen??.... Emoticon: Wink Emoticon: Yeah right! Emoticon:

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Zieleffe,
Mijn welgemeende excuses dat ik uw mail niet heb beantwoord.
Die mail had ik opgeslagen in de webmail om deze niet via Outlook Express te hoeven downloaden, zeker wat grotere files zoals deze keer de foto's gebruiken te veel bandwith en die download ik op momenten dat het kan.

Waar ik straks die foto's ga publiceren weet ik nog niet, het is via mijn webserver mogelijk om ze op http://www.parpulo.com/fotoalbum/main.php te plaatsen.
Groetjes,
Jan

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Het album is voorlopig te zien op: http://picasaweb.google.com/parpulo

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Een tip voor de fotoliefhebbers hier.
Bij www.aol.nl/ kun je zowat onbeperkt foto's toevoegen ook video's en zelf rechten/authorisaties toekennen.
Ook voor video. Wel eerst een account aanmaken.
Los daarvan, AOL lay-outs zien er ook super uit.

Emoticon: Cooool

wablief?

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Hi Dutchess , bedankt voor de info.
Ga even proberen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jan uw excuus is geaccepteerd.
Ja het is de tijd die je nodig hebt met het binnen halen van een foto.
je niet zo een andere provider vinden die meer gb hebt, en of te wisselen van provider.
er is nu duidelijkheid, en succes met de site Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

testen foto tekst
  • De geld teller
    De geld teller
    De geld teller
    De geld teller
    De geld teller De geld teller De geld teller

• Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Dutchess
    Gebruiker
    User icon of Dutchess
    spacer line

Leek me wel interessant link hier te plaatsen.

Scholieren lopen stage op vuilnisbelt in IndonesiŽ
    http://www.360mag.nl/in-het-ni(...)nisbelt-in-indonesie

Jaja...die zgn invloedrijke ouders van deze stagelopers kijken het probleem kennelijk weg....

wablief?

Pak Pupyes
    Gebruiker
    User icon of Pak Pupyes
    spacer line

On 24-02-2012 09:38 Dutchess wrote: Jaja...die zgn invloedrijke ouders van deze stagelopers kijken het probleem kennelijk weg....

Wordt er aandacht aan besteed, is het weer niet goed. De katholieken (veelal Chinezen) hebben in Yogya de terechte reputatie sociaal voelend te zijn, en niet alleen `voelend' maar ook `doend.' Ik ken de school en de leerlingen van De Britto (mijn dochter kent de leerlingen beter in het kader van pacaran omdat het de zusterschool van haar school is), en er is weinig mis mee, tenzij je natuurlijk `rijk zijn' alleen al als een slechte eigenschap ziet.

MAD

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,827 pageviews Een website van indahnesia.com