Adam Air wederom in de problemen !!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
RobertB
Gebruiker
spacer line

www.thejakartapost.com/detailg(...)0070221183226&irec=2

JAKARTA (JP): Adam Air plane flying from Jakarta to East Java capital of Surabaya posed hard landing at Juanda international airport in the East Java's city, a report says.

MetroTV television reported that the incident caused two following flights to the airport transferred to Ngurah Rai International airport in Denpasar, the provincial capital of Bali resort island.

The incident caused the body of the plane cracking, creating an angle of some 35 decrees, according to the television. But there is no report of serious wound and casualty from the incident.

Another Adam Air plane went missing with its 108 passengers on its way from Surabaya to North Sulawesi capital of Manado on Jan. 1. Rescuers could find small parts of the plane, but failed to locate the main body and the passengers.

Heeft iemand hier foto's van gezien?

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Ziet er niet best uit die foto's. Ik weet zeker dat Adam Air het toestel nog wel kan fiksen door wat plakband rondom het toestel te plakken. Ik adviseer Scotch Magic tape voor deze kwestie; vervolgens afkitten met Pritt. Zo kan ie weer een paar jaartjes mee.

(want de overheid grijpt toch niet in).

Wat een zieke vertoning toch weer.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 21-02-2007 14:18 Richy wrote:
Check out: http://foto.detik.com/index.ph(...)338/idkanal/157/id/1

Hmm Adam Air kennende proberen ze dit vliegtuig nog op te lappen toch Rich? Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 21-02-2007 22:23 kiwimave wrote:

...

Hmm Adam Air kennende proberen ze dit vliegtuig nog op te lappen toch Rich? Emoticon: Party!

Ja natuurlijk... op de manier zoals Adrianto aangeeft. Emoticon: Yes!

Ik las ergens dat de overheid de B737-300 van Adam Air aan de grond houdt tot het onderzoek is afgerond... alleen vallen de -400/-500 in dezelfde serie... en daar werd weer niet over gesproken Emoticon: Frustrated

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

ferryardx
Gebruiker
spacer line

On 21-02-2007 23:07 Richy wrote:

...

Ik las ergens dat de overheid de B737-300 van Adam Air aan de grond houdt tot het onderzoek is afgerond... alleen vallen de -400/-500 in dezelfde serie... en daar werd weer niet over gesproken Emoticon: Frustrated

En gelijk heeft de overheid........

What goes up, must come down. En hopefully will be in one piece..... (An aircraft)

Jesses
Gebruiker
User icon of Jesses
spacer line

Ha, wat een grap: ik lees net in The Jakarta Post dat het management van Adam Air het vliegtuig in kwestie wit heeft geschilderd, zodat het niet meer als hun vliegtuig herkenbaar is!

Typisch toh...

zieleffe
Gebruiker
spacer line

On 22-02-2007 10:24 ferryardx wrote:

...

En gelijk heeft de overheid........

waarin heeft die overheid dan in gelijk aan de grondhouden?, of de andere toestellen ongemoeid laten terwijl ik er op uit maakt van Richi dat het ook ondingen zijn, of die hun vlieguren al er op hebben zitten.
En daardoor die zelfde overheid daarin te kort schiet????? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja Richi de juist heid kon ik er niet aan aflezen ik ken geen serie's en types van vliegtuigen het ging mij er om waarom die overheid gelijk had???? Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 22-02-2007 11:18 zieleffe wrote:

...
of de andere toestellen ongemoeid laten terwijl ik er op uit maakt van Richi dat het ook ondingen zijn, of die hun vlieguren al er op hebben zitten.
En daardoor die zelfde overheid daarin te kort schiet????? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Dit hoor je mij niet zeggen Ziel, het enige wat ik aangeef is dat de overheid niet eenduidig is. De -400 is langer en de -500 is korter maar voor de rest zijn ze identiek (qua systemen e.d.) aan de -300. Dus of alles aan de grond of niets... Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,737,916 pageviews Een website van indahnesia.com