ChinaTown Beverwijkse bazaar onderdrukt hun tenthouders

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

Iedere tenthouders in ChinaTown Beverwijk is verplicht om de borden van Organisator te nemen en het kost 25 cent per bord, ze zien een goudmijn in China Town, per dag zal wel meer dan 10.000 borden en maal 25 cent, reken maar zelf uit, wat is de winst per dag...

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja slim zijn ze zeker daar, wordt dat gecontroleerd welk bord je moet gebruiken want tegen slimheid moet je ook weer slimmer kunnen zijn.
Zou zeggen houd wat borden achter bij de vaat kapot gegaan.
Of tellen ze de scherven ook nog?
Ja je moet er maar op komen slimmerikken die mensen, zijn dat chinezen?
Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

RobertB
Gebruiker
spacer line

Erg leuk dat dit soort dingen geroepen worden zonder dat er een bron wordt gegeven. Zo kan ik ook van alles roepen en in de wereld helpen.

Heb je hier ook een bron voor of moeten we je op je woord geloven? Emoticon: Bye bye

waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

Natuurlijk kan je me geloven, er is geen bron of wat dan ook, want ik ben een van de slachtoffer, en in het begin zegen ze van niets, en precies, op tijd dat je huurovereenkomst willen tekenen, beginen ze allemaal, een nieuwe regels te verzienen...ik zal dit alles vertelen aan de ombudsman.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Tja, dit heeft natuurlijk niets met Indonesie te maken verder. Emoticon: Smile

waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

Ja...kijk maar dit is toch algemeene praat, en iedereen hier ook niet te maken met indonesia, en wat denk je van indische tent die onderdrukt in ChinaTown Beverwijkse bazaar daar??? Heeft dat niet te maken met Indonesia???

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,051 pageviews Een website van indahnesia.com