satelliet ontvanger Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lopanjang
Gebruiker
User icon of lopanjang
spacer line

Voor mijn vakantiehuis in West Bali wil ik graag weten of een schotelontvanger daar tot de mogelijkheden behoort en zo ja, wat gaat dit ongeveer kosten en wat kan ik dan ontvangen? Ik ben geinteresseerd in Nederland en Engelstalige zenders.

sayah pikir sayah imoed

dutchbird
Gebruiker
spacer line

Is zeker mogelijk!
'Star' satelite ontvanger en schotel voor oa BVN (Nederlandstalige televisie)
en 'Indovision' ontvanger en schotel voor Engelstalige zenders.
Als ik me goed herinner heb ik voor beide schotels en ontvagers (inclusief installatie ed) ongeveer IDR 5 miljoen betaald.

DB, Seminyak Emoticon: Smile

NGS stock photos

Jantje
Gebruiker
spacer line

[/URL]

In Semarang ontvang ik met deze onder meer: BVN, BBC, CNA, ABC-ASIA.
Zonder abonnement.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Minder dan 3 miljoen is helemaal niet duur voor de zenders die je kunt ontvangen inderdaad.

Ik heb hier Indovision, vooral voor de paar extra kanalen die ik we de moeite waard vind om te kijken. Helaas merk ik dat het aantal uren dat ik tv kijk hier in Indonesie erg laag ligt in vergelijking tot Nederland. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Een andere optie: http://www.astro-nusantara.com/
Aansluitkosten en installatie momenteel gratis,daarna IDR150.000 per maand voor minimaal 1 jaar.
Beeld en geluid perfect, idem voor telkomvision en indovision.
Succes,
Jan
P.S. Voor degene die kan wachten tot half maart hebben wij nog een compleet werkende installatie voor Indovision, over te nemen voor een leuke prijs, eventueel met Thoshiba TV en voor de echte liefhebber het hele huis met inboedel erbij.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Maar nog geen antwoord op de vraag, Emoticon: Talk to the hand Nederlandse zenders te ontvangen zijn?????????????? Emoticon: Blush Emoticon: Confused

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Alleen BVN is mogelijk met een schotel met een diameter 2 meter.
Volg de ontwikkelingen van TV via internet, daar zijn meer zenders te bekijken en de snelheid van de internetverbinding gaat sneller worden net als in Europa.
Jan

lopanjang
Gebruiker
User icon of lopanjang
spacer line

Hartelijk dank voor jullie reacties, maar waarom moet die schotel een diameter van 2mt r. hebben, ik zie regelmatig schotels van de in Nederland gangbare maat.
Internet kan ik voorlopig wel vergeten want er is niet eens vaste telefoon in het dorp. Emoticon: Party!

sayah pikir sayah imoed

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Lopanjang,
Internet is op meer manieren mogelijk, het werkt al met een mobiele telefoon met bijvoorbeeld Telkom Flexi maar er zijn veel meer bedrijven die dat aanbieden.
Laat Google eens zijn werk doen en je wordt heel zeker een stuk wijzer, ook wat de diameter van de schotels voor satelit betreft.
Succes,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,800 pageviews Een website van indahnesia.com