dolfijnen kijken in bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
santhe
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Wat is de beste tijd van het jaar om dolfijnen te kijken in bali.

Groetjes Sandra

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Het is een schatting maar hou het op ongeveer 364 dagen per jaar Emoticon: Yes!

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Die dolfijnen bij Lovina? Ik weet niet wanneer dat kan maar volgens mij niet het hele jaar...afgelopen oktober waren ze er in ieder geval wel weer.

Overigens vind ik dat allemaal erg gehyped die beesten. In australie en nieuw zeeland kan je veel meer van die beesten zien. En ze zien er lief uit maar eigenlijk zijn het gewoon de grootste smeerlappen van de zee. Maar ja, een lief snoetje maakt veel goed he Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

andre
Gebruiker
spacer line

Toen wij in Lovina waren stelden de dolfijnen ons teleur... een enkele vin op 200+ meter afstand Emoticon: Nooo

Vanwege het gebrek aan dolfijnen kon ik wel een mooie deal maken om met dezelfde boot te gaan snorkelen later die dag Emoticon: Smile

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Dolfijnen genoeg in Lovina maar dan van hout, in alle maten te koop.
Tot vervelens toe worden ze aangeboden. Ze beginnen met een grote en als je niet toehapt worden ze steeds kleiner en de prijs dus ook. Emoticon: Very funny
Ha, Ha, Maar echt soms zijn er dolfijnen te zien en soms helemaal niet.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

santhe
Gebruiker
spacer line

wij gaan in september naar indonesie en zijn dan eind september op bali

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Afgelopen juli hadden wij eens een keer geluk: wel honderden. Echt ongelooflijk. Maakte de andere keren dat we ze niet in grote aantallen zagen, helemaal goed!

Begin de details te vergeten

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,790 pageviews Een website van indahnesia.com