Praathoek-Omong-omong.

Subforum Andere praat 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Luo Ni,
Ha, ha,ha, die klompen, dat is een goeie!!!!! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Dank je Yoke . Emoticon: Blush
Eigen ontwerp , het kwam nu aardig op zijn plaats vond ik.
M.a.w wie de schoen ( klomp ) past trekke hem aan Emoticon: Smile

Fijne dag verder
Permisi , zaijian
Luo Ni Emoticon: Smile

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik ben een Indonesische Ziel.....gezien ik jou onderhand "kent " voel ik mij
niet écht op mij tenen getrapt....gezien deze Ibu wel een Gewone normale IQ heeft..... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Tóch maar weer prettig dat je in Nederland wordt geholpen met operatie Ziel.....dan is Nederland voor jou tóch ergens goed voor hé ?? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! En zeker met je AOW .....dat het in Nederland bijna uniek is in de wereld..!! Emoticon: Party!

Respect naar elkaar toe is altijd prima.....behalve op Geloof, Liefde en Politiek.....
dát is een ander verhaal.....en ik ben zéér bewust dat ik op een bepaalde Geloof... die kan ik
helemaal afschieten...dat weten de meesten denk ik al...toch? Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Neen, hoor Malam ik kom dagelijks langs en leest ook van jou over hoe het gaat met de
politiek daar zo, maar gezien wij sinds 1958 eruit zijn getrapt door Bung Soekarno
en alleen met de vakantie terug keert naar mijn geboortegrond waar mijn geboortewortels in Soerabaya nog liggen.....kan ik helaas niet over mee praten wat er allemaal in Indonesi√ę gebeurt....

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Ode aan Ziel Emoticon: Blush .
-----------------------------
Ik hou niet van bewegen, sporten is echt niets voor mij,
Ik heb twee stijve benen en het derde hangt erbij.
M'n vrouw wilde dat andersom, ik zei dus tegen haar:
"Ik ben al dat geklieder beu, zeg Truus, de deur is daar!".

M'n vrouw had een aquarium waar ene vis is zat.
Steeds zwom dat ondier heen en weer, nooit was het afgemat.
Nog met m'n vuile sokken aan ben ik gaan pootje baaien.
Na luttele seconden moest dat beest het reeds bekaaien.

Haar kat verdween meteen via het dakraam door de goot,
Een plant stond op de vensterbank, die ging vanzelf al dood.
Haar foto's en haar souvenirs, haar inboedeltje gleden,
dezelfde avond nog via de koker naar beneden.

Sindsdien zit ik hier lekker met m'n lichaam onderuit,
ik zweer bij bier en internet, soms kijk ik door de ruit,
dan zie ik mensen jakkeren met een verhitte smoel,
wat heb ik het dan naar m'n zin, hier in m'n luie stoel !

Geniet van elke dag C.. ( sorry Ziel ) want niemand weet wat de volgende dag gaat brengen. Emoticon: Party!
Permisi , zaijian
Luo Ni Emoticon: Smile

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 10-03-2018 20:57 Malam wrote:
Overigens wekt het wel verbazing bij mij dat ik de enige ben die commentaar geeft op jouw stelling dat alle Indonesische vrouwen een laag IQ hebben en golddiggers zijn. Emoticon: Blush

Ik moet bekennen dat ik de bijdragen van Ziel meestal aan mij laat voorbijgaan. De teneur is toch steeds dezelfde. Bovendien heb ik geen zin in dergelijke welles-nietes spelletjes.

Ik spendeer mijn schaarse vrije tijd aan bijdragen die wel een meerwaarde bieden, zoals die van jou Malam.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Luo Ni een leuke gedicht, ik hoorde ergens op het internet dat het woord leuke niet gebruikt mocht worden, waarom en waar dat was ben ik vergeten.
Dan stel ik voor dat het een mooi gedicht is en dat neemt niet weg tussen leuk en mooi mijn gevoel minder er om is.
Ja je kwam weer eens langs en dat doet mij weer goed, iets van je te vernemen.
Heb gisteravond weer een heel vrolijk mixed gezelschap,een gezellig avond gehad, met twee Nederlanders en een Irisman, Algerijn en iemand uit Qatar.
Daar zou jij als China kenner ook goed tussen gepast kunnen hebben. Emoticon: Shiny

Kembang ik wist van je afkomst maar ik heb het over Indonesische vrouwen in Indonesi√ę en ik heb mijn gevoelens laten gaan, omdat ik de laatste keer weer geconfronteerd werd met een probleem die mij erg aantrok. Emoticon:

Ik heb een kennis die was getrouwd met zo'n vrouw en die vrouw was gestorven en hij heeft mij het een en ander verteld van zijn leven met haar.
Daar bij opgeteld het geen wat ik zelf mee maak, heb ik dit naar buiten gebracht, in de hoop dat mensen eerst eens na gaat denken, dan zo maar een relatie aan te gaan met een andere cultuur. Emoticon:
En dan kom ik op die gevoelens van verliefdheid en respect.
Dan vind ik dat je respect voorop moet stellen, dan verliefd worden en ieder weet dat het slijt na zo veel jaren bij elkaar zijn.
En als je dan elkaar in zijn waarde kan laten, dan is dat wel vol te houden Emoticon: Shiny

Erwin je hebt gelijk hoor dat je mijn bijdrage negeer, want ik denk dat we van leeftijd ook groot verschillen met elkaar, ja je hoef niet overal verstand van te hebben Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 10-03-2018 22:22 Malam wrote:
Ach Madrotter, jij weet net zo goed als ik waarom we de scherpheid van YB moeten missen, compleet monddood door zijn functie, jij en ik weten welke. Emoticon: Yes!
Er wordt namelijk meegelezen en als je te kritisch bent dan gaat dat je parten spelen en ik begrijp YB wel, een stuk zelfbescherming wat vroegaaaaah misschien niet nodig was, maar misschien is ie inmiddels op zijn vingers getikt. Emoticon: Bye bye

En ja, ik weet van jou dat je incidenteel Indah door neemt en nu toevallig tegen deze pikkentrapperij over Indonesische partners aan loopt.
Ik verbaas me alleen dat trouwe Indahvolgers waarvan ik weet dat ze ook al een aantal/vele jaren een Indonesisch skatje hebben dit zomaar over zich heen laten komen. Emoticon: Angry

Namen noemen: In dit geval jij en ik, voorheen Wouter, Jan, Yoke, Pierre, Yerun, Jak, Marcel, Havana, Meggie, YB, dat zijn zomaar namen die even in mij opkomen in dit forum. Emoticon: Blush
Volgens Ziel allemaal dombo's die een domme partner hebben gekozen om het maar even zwart wit te stellen. Emoticon: Shut up!
En ik kan het beter zwart wit stellen, anders gaat het helemaal de kant op van Wilders en Baudet en gaat Ziel elke keer een stukje verder in zijn zucht om een verkeerde discussie uit te lokken zoals die twee Nederlandse nestbevuilers dat dag in dag uit ook trachten te doen. Emoticon: Angry

Beste Malam
Net te druk maken wat Ziel allemaal zegt,over IQ heeft die nog gelijk ook. Alleen niet alle vrouwen,wel de meesten.

Beter je druk maken over Soros en de Bilderbergjes de Agenda 21 en wat de Clintons de Bushs en Obama in het middenoosten hebben aangericht. Vergeet niet de rothshlds De enorme sunami van gevechtsklaar mannen naar Europa sturen is in scene gezet.
Die rothschilds sturen zo'n beetje nu de hele wereld aan.

Er is geen rechts of links meer in Nederland. Ik durf te zeggen was altijd VVD nu niet meer, en jij Malam? Nog steeds het Oude??
Nee ook geen Wilders en FvD Emoticon: Party! Emoticon: Party! ben je alvast voor.

Dat Jakarta snacks afgeeft over de Eu, hij heeft groot gelijk!!! dat het soms in andere topics is is minder is ook niet belangrijk. Gaat helemaal net goed in Europa.

Becik ketitik olo Ketoro

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Marcel70
Heb er voor gewaarschuwd verschillende keren op deze site, dus ja uitkijken voor die Bilderberg groep waar Pechtholt en Kajsa Ollongren bij horen dus op D66 stemmen ben je de grootste oen van Nederland.
De grootste wereld problemen is gebeurd en voor zulke mensen kan je dan ook niet met respect benoemen
Ja J-S heeft gelijk om wat hij schrijf de beoordelen als een waarschuwing.
een gewaarschuwd mens telt voor twee. Emoticon: Stupid

Respect; hoe kan je respect hebben met die Indonesische mentaliteit die vol zit met discriminatie onderling die een tukan en bantuan rumah tangga als tweederangs burger word gemaakt en hoe kan je die mentaliteit verklaren, door duidelijk stelling te nemen niet zo te doen voor je eigen gevoel, door de manier hoe ze in Indonesi√ę met elkaar omgaat.
Er gewoon er niet aan mee doen.
Ik gebruik die bediendes in die cafeetjes als mens niet als Ne of mas en netjes trima kasih zegt, voor het brengen van een fles bier
Neem alleen het verkeer maar onder de loep, je hebt toch geen respect meer voor die idioten in het verkeer..... Emoticon: Angry .

Oh ja Erwin er zijn al mensen die overwegen Indonesi√ę te verlaten en te verkassen naar Maleisi√ę of ergens anders Emoticon: Bye bye

Petroek
Gebruiker
User icon of Petroek
spacer line

Jammer dat er forumleden zijn die elkaar niet in hun waarde willen laten. Laat mij duidelijk zijn dat ik nu, net als een jaar geleden, partij voor ziel kies. Eenvoudig omdat ziel van zijn hart geen moordkuil maakt en een uniek beeld van zijn omstandigheden in Jakarta en elders geeft. En ik denk niet dat ziel ooit mensen met gore taal van dit forum heeft gejaagd. Wat wel regelmatig voorkomt bij zijn jaloerse tegenstander.

Niet om je druk over te maken; wel om rekening mee te houden.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Bedankt Petroek

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Emoticon: Bye bye

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Wow....petroek is weer terug..... Emoticon: Emoticon:

elsbeth
Gebruiker
spacer line

heerlijk, iedereen is weer terug op het honk, toch wel een beetje dankzij de wijze woorden van Malam wat mij betreft. Er is inmiddels al veel over gezegd (wat mij betreft de beste uiteenzetting van Malam), maar het lijkt mij ook niet echt een IQ kwestie, maar meer een mentaliteitskwestie die voorkomt uit cultuurverschillen. Er zijn hier de afgelopen jaren nogal wat zielige verhalen geweest van mannen die erin zijn geluisd door een Indonesische vrouw. Ik heb daar weinig mee. Vaak gaan er vele waarschuwingen aan vooraf, maar nee, de liefde is zo groot.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om op individuele gevallen in te gaan, ga ik ook niet doen.
Wat betreft korte lontjes: wat mij betreft zijn er geen anderen die hier zo scherp en objectief kunnen analyseren als Malam.
Ik heb flink wat keren met hem in de clinch gelegen, maar ik blijf erbij dat hij als geen ander een situatie helder kan bekijken en beschrijven. Het is heel spijtig dat anderen kritiek van hem als jaloezie bestempelen, dat is een enorm zwaktebod. Verder mag iedereen hier lekker schrijven wat hij wil en soms wordt de bal dan terug gekaatst, moet je tegen kunnen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Oeps en dat van de dame die mij ongebreideld keer op keer de oren heeft gewassen Emoticon: Blush
Ik ben een uur naar mijn schoenen op zoek geweest, waren vlakbij, ik liep er alleen maar naast. Emoticon: Laugh out loud

Om op jaloezie terug te komen Ziel, ja zeker ben ik jaloers op jou, je gezondheid laat het toe om lekker te freewheelen in Jakata, dat lukt Pop en mij niet meer, jampie maar helaas, maar dat neemt niet weg dat we dat jou van harte gunnen. Emoticon: Yummie!
Wat voor een luis zou ik zijn om jou dat niet te gunnen, afijn dat heb ik al eerder aangegeven Emoticon: Yes! , je hebt het ook enorm naar je zin, dus ik snap ook niet dat je soms zulke rare stellingen op de digitale snelweg plemt waarmee je ander mensen schoffeert. Emoticon: Confused
Er zit ook een enorm verschil tussen jouw avond en ochtend schrijven, Ziel de ochtendschrijver kan ik mee omgaan, Ziel de avondschrijver is vaak agressief en is een lul, let daar eens op. Emoticon: Blush

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Welnee joh, ik ben het ook zo vaak roerend met je eens geweest en heb dat ook regelmatig laten blijken. Daarom heb ik ook geen enkele moeite om af en toe kritiek op je te hebben. Maar zeg zelf....da's best een tijd geleden. Ik lees hier nog vaak mee, maar heb het even druk met van alles. Bovendien niet zoveel onderwerpen waar ik mij echt in thuis voel. Ik ben toch meer van de reisadviezen dan van de bespiegelingen van de Indonesische maatschappij. Als ik er te weinig vanaf weet, voel ik mij niet geroepen te reageren.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 11-03-2018 01:51 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]

WOWOWOWWWw Malam, attack modus? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Telegram stijl
1)
Je doet de aanname dat er zo weinig reactie op stelling van Ziel komt, etcetc.:
Niet iedereen zit hele dag aan forum gekluisterd OF leest wel, maar nog geen mogelijkheid/tijd/zin om te reageren.
"Assumption is the mother of all fuck ups" Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Laat ik nu als geen ander in kunnen schatten als dagelijkse gebruiker, wie wel en niet dit forum dagelijks volgt. Emoticon: Yes!

c) Ik wel degelijk heb gezegd dat OVER HET ALGEMEEN het IQ hier lager ligt ( Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! ) dan de mensen die daarvoor in NL speciaal worden behandeld.....;

Gaan we dan uit van IQ of cultuur? Dat zijn namelijk twee verschillende dingen, of ga je beweren dat de IQ van je vrouw duidelijk te wensen over laat Emoticon: Confused En dat je geen huishouden maar een koeienstal bent begonnen toen je trouwde/samen ging wonen. Emoticon: Confused

d) Meerdere keren heb gezegd dat zich hier een milieuramp onttrekt die z'n weerga niet kent Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo . Dus doe nou niet dat dat plots nieuwe informatie is aub.

Ik dacht dat ik dat zelf al diverse malen had aangegeven, onder andere op jouw vraag van het zinken van Jakarta Emoticon: Yes!

Kortom, zoals jij t schrijft is (ook) te kort door de bocht, klopt niet.
Ik denk het wel, bij "alle Indonesische vrouwen" reken ik ook mijn Indonesische schone, die meer in haar pink heeft zitten als Ziel in zijn grote kleiaardappel. Emoticon: Bye bye

Dan terug op opmerking van Ziel. Veel te kort door de bocht.
JA, het GEMIDDELD IQ ligt schrijnend laag (ik verwijs, MALAM LET OP, naar m'n eerdere posts en voorbeelden).
Dat houdt echter niet in dat iedereen zo is. Niet mannetjes, niet vrouwtjes.
Er is nergens zwart/wit en nergens is het gras groener.
Ook jij maakt de fout om IQ met cultuur te verwarren en een derde wereldland met een Westers land te vergelijken, de eerste de beste kampungdame met enkel SD kan na een opleiding in Nederland zomaar een hooglerares worden, dat heeft geen ruk met IQ te maken maar met cultuur en opleidingsmogelijkheden. Emoticon: Yes!

Mea culpa hoeft niet hoor Malam, doe maar een keer een biertje. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! . Trakteer ik jou wel op de lekkerste Surinaamse broodjes van Rotterdam. En dat kan wel eens heel snel zijn.
Een lekker biertje ben ik altijd beschikbaar voor, zonder forumperikelen, dat is namelijk maar een schijnwereld Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 12-03-2018 21:45 elsbeth wrote:
Welnee joh, ik ben het ook zo vaak roerend met je eens geweest en heb dat ook regelmatig laten blijken. Daarom heb ik ook geen enkele moeite om af en toe kritiek op je te hebben. Maar zeg zelf....da's best een tijd geleden. Ik lees hier nog vaak mee, maar heb het even druk met van alles. Bovendien niet zoveel onderwerpen waar ik mij echt in thuis voel. Ik ben toch meer van de reisadviezen dan van de bespiegelingen van de Indonesische maatschappij. Als ik er te weinig vanaf weet, voel ik mij niet geroepen te reageren.

Ach Elsbeth, het was bij wijze van spreken, je weet nu toch inmiddels wel wat mijn schrijfstijl is Emoticon: Laugh out loud
Ik gebruik jouw posting om iets kenbaar te maken. Emoticon: Wink
Als ik schrijf, "Dankjewel lieve Eslbeth, wat hebben we gisteren lekker zitten beppen", dan is het effect toch helemaal weg. Emoticon: Confused
Ik doe net of ik je helemaal niet ken en dat we vorige week geen Holiday on ice show samen hebben weg gegeven hahahaha.

Aan de ander kant meen ik het wel, jij, Yoke en ook Anne Mieke zijn de hardliners van dit forum die mij in het verleden heel veel keren terecht hebben gewezen. Emoticon: Yes!
Dat heb ik zonder hard feelings geslikt en getracht er van te leren, lukt me best goed hé Emoticon: Blush Laat ik ook Kembang niet vergeten, soms wat aan de extreme kant. maar ze is er altijd weer als een duveltje uit een dosie bij. Emoticon: Yes!
Nah ik ben gek op wilde wieven, worden die aangevallen dan wordt ik wakker, alleen als het mijn Poppy raakt dan ben ik niet alleen wakker, maar dan wordt ik weer de gemene pleurislul van voorheen die geen blad voor zijn mond heeft. Emoticon: Angry

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik neem ook helemaal geen blad voor mijn mond, als ik alleen in Jakarta op een flat zou zitten, dan zou ik echt niet gaan zitten verpieteren, alleen in mijn nest, boterhammetje klaar maken, een beetje internet surfen en daarna naar de bier toko. Emoticon: Talk to the hand
Hap snuf laten bezorgen, tv kijken en/of weer naar de biertoko, ik nam lekker zo'n golddigger in huis, mijn hap snuf klaar maken en lekker warm in bed, mijn liefje wat wil je nog meer. Emoticon: Yummie!

Als het ze op een dag niet meer lukt om me op te warmen omdat mijn doedelzak de geest heeft gegeven, pech dan, dan heeft ze toch enkele jaren bestaanszekerheid gehad. Emoticon: Bye bye
Simpel en doeltreffend naar twee kanten toe, beter als neussie drukken in Nederland en begonia's snuiven in je eentje, dan heb je in ieder geval nog één die om je treurt omdat ze haar beschermde leven kwijt is. Emoticon: Wink
Maar ja als je zo'wijffie afblaft dat ze niet jouw Nederlandse additude aan neemt en geen spruitjes met aardppelen voor je klaar maakt en niets meer of minder als een babu is Emoticon: Blush , dan kan je het wel vergeten, ook een Indonesissche babu heeft haar grenzen, dan ga je ook geen skatje vinden. Emoticon: Nooo

Dan ga je op de digitale snelweg ventileren hoe slecht die wijven wel zijn, ik moest ze als ouwe lul van mijn lijf afslaan als vliegen Emoticon: Blush , omdat ik mijn eigen prinses/echtgenote al had, maar zou ik die niet gehad hebben, dan zou ik op basis van een paar centen de beste ouderdomsverzorging hebben die ik me zou kunnen wensen, maar ik behandelde ze dan ook allemaal als een gelijke zonder ze af te blaffen als een ouwe koloniaal. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zo, hatsekidee, je wilde een discussie, welnu je hebt hem, nu even over je eigen opstelling over vrouwen en dan helemaal tegen over Indonesische vrouwen die wat gevoeliger zijn voor asociaal gedrag(naar Indonesische normen). Emoticon: Blush
Heb ik schijt aan hoor ik je al zeggen, maar je bent wel gast in Indonesi√ę. Emoticon: Confused
In Nederland zou je helemaal niks klaarmaken Ziel, daar zouden de dames je afbranden tot aan je enkels, in Indonesi√ę is dat wat anders, daar pikken de dames het nog wel, maar zelfs niet van jou, dus wat voor een ongelikte beer moet je dan wel zijn. Emoticon: Confused
Heb je daar wel eens bij stilgestaan. Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hap snuf laten bezorgen, tv kijken en/of weer naar de biertoko, ik nam lekker zo'n golddigger in huis, mijn hap snuf klaar maken en lekker warm in bed, mijn liefje wat wil je nog meer. Emoticon: Yummie!

Aan alles wat je geschreven heb Malam leg ik mij gewoon naast mijn neer. Emoticon: Bye bye
Ik weet wel dat je ogen niet goed zijn, heb je zelf wel eens over geschreven en ik denk dat het komt, omdat daar de geilheid van seks uitstraalt want je babu moet niet schoonmaken maar ook jou helpen je kwakkie kwijt te moeten raken. Emoticon: Stupid
Want in je betoog komt ook veel het woord LUL in voor en waar je hart van vol is loop je mond van over. Emoticon: Party!
Kijk en daar ben ik al over heen, ik gebruik geen vrouwen voor mijn eigen behoefte te moeten voldoen en gelukkig heb ik geen babu nodig, omdat ik zelf ondanks elke dag pijn te moeten onder gaan, doe ik alles nog zelf..
En als het te smerig word, dan lopen hier schoonmaak bedrijven die je tent even komt schoonmaken en dat zijn jonge jongens, soms meiden, die met een grote rug zak met alles schoonmaak middelen je tent in een uurtje schoonmaakt Emoticon: Yeah right!
Ik ga jou niet verder afbreken wat jij mij wel aan doet, door de steun van Elsbeth, voel jij je een hele grote man,maar neen ik weet beter.. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Ik zou ook nooit meer een Nederlandse vrouw een relatie meer mee willen hebben, als je een echte Aziatische vrouw heb gekend, maar dan word dat ook geen Indonesische vrouw meer.
Trouwens ik zal ook nooit meer een vrouw met kinderen op mij nemen, daar kunnen de mensen ook voor gewaarschuwd worden,want ik heb het zelf ervaren wat je dan kan over komen Emoticon: So funny

Ik heb een kennis 78 jaar, waar ik al over schreef,na velen 10 tal jaren, een Indonesische vrouw hebben gehad, die heeft nu een invalide Chinese vrouw en ze hebben samen een mooie leven .
Zelfs heeft hij haar een Nederlandse verblijfsvergunning gekregen en zijn vrouw is geopereerd in Nederland en ze gaan vaak op en neer naar China en Nederland.
Daar heb ik groot respect voor zulke mannen, die niet alleen voor de seks een vrouw heeft.maar om niet alleen door het leven te hoeven en veel respect voor elkaar hebben. Emoticon: Shiny Emoticon: Laugh out loud

Natuurlijk kijk ik graag naar mooie meiden en die lopen er veel rond hier prachtige exemplaren.
Laatst 'e'en die zo mooie was, daar zou ik wel mijn bed mee willen delen, maar nuchter als ik zal zijn dat het nooit zal gebeuren, want zo iemand ziet liever een knape vent met ster allures Emoticon: Shiny
Maar verder zal ik nooit een meid van boven de 20 jaar willen opknopen, omdat het kind voor haar verdere leve,n zich niet meer zal goed kunnen functioneren en dat wil ik hun niet aandoen. Emoticon: Cooool
Hier is een Ier getrouwd en die heeft wel ieder week een leuke pop om met hem te spelen en hij gebruik zijn geld, omdat het een vieze vetzak is die lichaam zou ik als vrouw nooit willen verwennen, maar hij is getrouwd pas nog in Ierland.
Wie is dan een echte man??? die zich zijn wellusten op hen wel zal bot vieren, maar zijn verstand zegt neen om geen schade aan die meiden te brengen, als je een echte man ben. Emoticon: I love it
Ik krijg vaak suggesties in die trant van, dat ze mij wel ziet zitten, maar mijn verstand zegt begint er niet aan, want je heb zo weer een hoop zorgen op je nek genomen en daar pas ik voor Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 12-03-2018 23:29 schreef Malam:
Ik neem ook helemaal geen blad voor mijn mond, als ik alleen in Jakarta op een flat zou zitten, dan zou ik echt niet gaan zitten verpieteren, alleen in mijn nest, boterhammetje klaar maken, een beetje internet surfen en daarna naar de bier toko. Emoticon: Talk to the hand
Hap snuf laten bezorgen, tv kijken en/of weer naar de biertoko, ik nam lekker zon golddigger in huis, mijn hap snuf klaar maken en lekker warm in bed, mijn liefje wat wil je nog meer. Emoticon: Yummie!

Als het ze op een dag niet meer lukt om me op te warmen omdat mijn doedelzak de geest heeft gegeven, pech dan, dan heeft ze toch enkele jaren bestaanszekerheid gehad. Emoticon: Bye bye
Simpel en doeltreffend naar twee kanten toe, beter als neussie drukken in Nederland en begonias snuiven in je eentje, dan heb je in ieder geval nog één die om je treurt omdat ze haar beschermde leven kwijt is. Emoticon: Wink
Maar ja als je zowijffie afblaft dat ze niet jouw Nederlandse additude aan neemt en geen spruitjes met aardppelen voor je klaar maakt en niets meer of minder als een babu is Emoticon: Blush , dan kan je het wel vergeten, ook een Indonesissche babu heeft haar grenzen, dan ga je ook geen skatje vinden. Emoticon: Nooo

Dan ga je op de digitale snelweg ventileren hoe slecht die wijven wel zijn, ik moest ze als ouwe lul van mijn lijf afslaan als vliegen Emoticon: Blush , omdat ik mijn eigen prinses/echtgenote al had, maar zou ik die niet gehad hebben, dan zou ik op basis van een paar centen de beste ouderdomsverzorging hebben die ik me zou kunnen wensen, maar ik behandelde ze dan ook allemaal als een gelijke zonder ze af te blaffen als een ouwe koloniaal. Emoticon: Laugh out loud

Ben ik dan zielig Malam dit schrijf je omdat je echt jaloers ben hoe ik mijn oude dag hier door breng, ben pas 75 geworden en heb vele mensen bij mijn verjaardag gehad en leuk gehad met vele mensen, want zoals jij het schrijf neen Malam dat is geen eentonig leven ik heb een variatie van leven. Emoticon: Yummie!
Ik ben geen wellusteling oversekst en ja daar heb jij wel last van zo te lezen
Als ik jou leven beoordeel dan was jij een ongelukkig zielige man, die met zijn solex in Sugabumi dagelijks naar de Chinees ging een blik bier neem, dat is eentonig .
Je eigen opwarmde door mooie meisje te kijken en thuis eten wat moet ik nog medelijden hebben met mij zelf, gelukkig niet
Neen ik heb hier te kust en te keur en ga naar verschillende terrassen hier .
Je ziet hier heel weinig hoofddoeken ook door echte Javanen en mooie vrouwen ook van hogere leeftijd dat is pas genieten lekker een pilsje drinken eten en dan weer naar je kot gaan die gezellig is ingericht door wijlen Wouter.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Fittie.
Relax mensen. Leven is veel te kort.

Oneens met IQ en cultuur. Het is wel degelijk IQ.
Als ik een universitaire pipo vraag een procedure te schrijven en na 4 weken weet ie nog niet hoe ie moet beginnen, maar wel om de haverklap voor elk wissewasje eruit naait is het zijn IQ. Geen reet met cultuur te maken.
Ik leg het hem uit.
Weer aan de slag.
Weer verkeerd.
Ik ga over tot LBO niveau.
Weer aan de slag,
Weer niks
Ik ga over tot kleuterschool niveau.
Nog niks.
Laat maar.

Kantjes ervan aflopen, probleem wegduwen EN diverse malen uitleg, steeds een stap simpeler, want HIJ SNAPT HET GEWOON NIET.
Voor een uni clown geldt dan: JA, gebrek aan IQ.

Ach ja

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Hallo Elsbeth.

Ik las net dat je het heel druk hebt.....maar volgens mij zijn jouw kinderen
toch al het huis uit ? Hoe gaat het met de studie ? Zijn ze weer verder gekomen
of gestopt ná een verkeerde keuze....óf nog steeds met plezier aan het leren Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Inderdaad wat Malam schrijft ben ik meestal wel mee eens, ook zijn schrijfwijze d√°√°r
lig ik regelmatig in een deuk....Maar het is een vent ...ruwe bolster met een blanke pit ....
en daar heb ik respect voor !!

Inderdaad zie ik af en toe AM langs komen juist voor goede reisadviezen... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Yoke en jij zie ik af en toe langs komen... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny
Zelf lees ik elke dag wat op het forum plaatst vindt en af en toe plaats ik een berichtje....of het wel of niet van iemand een antwoordt krijgt dat zie ik dan wel weer.....
Maar écht actief ben ik niet meer....er zijn andere dingen die ik leuker vindt en waar ik mijn aandacht erbij nodig hebt.

Gezellige en leuke dagen toegewenst voor allen op het forum .....en een hartelijke/ lieve groet voor jou Elsbeth.. Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Het Parool Geverifieerd account Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.parool
Ouderverstoting: Papa is een enge psychopaat, toch?
'Je schaadt de ontwikkeling van kinderen als je één ouder uitgumt'
Emoticon: Stupid

Hoe minder kinderen bij die papie die vreemd wilt gaan er komt hoe minder schadelijk dat is Emoticon: Cooool
'Wanneer wordt erkend dat de Wallen een schandvlek zijn?' vraagt predikant Julia van Rijn zich af Emoticon: Cry

Van de Wallen moet je afblijven, maar wel die regulieren dat het onder controle blijft.
Ander krijg je met al die buitenlandse vluchtelingen die hun portie seks wil?
Toch niet door verkrachting van vrouwen werk je daarmee in de hand. Emoticon: Angry

Misschien word ik oud, maar soms is nadenken over het leven fijner dan doen alsof alles leuk en geweldig is. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

onderbroekenlol heren? Emoticon: Nice Het IQ staat hier momenteel ook op een laag peil Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,704,403 pageviews Een website van indahnesia.com