Praathoek-Omong-omong.

Subforum Andere praat 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ehm, malam, heb jij nog ergens een kadaver zien liggen?

It's only kinky the first time.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Mag best schijndood zijn volgens mij, beetje warm nog ! Emoticon: Shut up!

Where there is a will there will be relatives.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

ach ja..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.telegraaf.nl/buiten(...)al_van_8_hoog__.html

vr 10 feb 2012, 20:43
Man maakt van acht hoog vrije val in lift

BOEKAREST - Het is de nachtmerrie van velen die in een lift stappen: de kabels begeven het en de lift maakt een vrije val. Het overkwam een Roemeen vrijdag toen hij vanaf de achtste verdieping van een flatgebouw naar de begane grond wilde gaan. Dat meldde de Roemeense televisiezender PRO TV.
Nadat de man in de lift was gestapt, stortte deze bijna onmiddellijk met donderend geraas naar beneden. Omwonenden schrokken zo van het lawaai dat ze meteen de politie belden, al hadden ze nog geen idee wat er aan de hand was. De politie vond het slachtoffer bekneld en gewond in de vernielde lift op de begane grond. Volgens de hulpdiensten is het een wonder dat de man de val heeft overleefd.

Weekendabonnement?

Zouden ze die foto hier op de even lachen, wie heeft er een leuke mop!
http://forum.indonesiepagina.n(...)er_een_leuke_mop.php

Op 03-02-2012 10:30 schreef zieleffe:
Een 15-jarige Asielzoeker jongen komt voor de eerste keer in zijn leven samen met zijn vader in een modern winkelcentrum.
Stomverbaasd kijken zij naar alles wat zij zien, en in het bijzonder naar twee blinkende zilveren muren die regelmatig open- en dichtschuiven.

De jongen vroeg: "Vader,wat is dit ? " Waarop de vader heel eerlijk antwoordde: "Zoon, ik heb nooit zo iets eigenaardigs in mijn leven gezien, ik weet echt niet wat het is".

Terwijl vader en zoon met open mond naar de zilveren muur stonden te kijken, komt een oude, dikke dame in een rolstoel aangereden en drukt op een knopje.
De muur gaat open, en de dame rijdt met haar rolstoel in een klein kamertje waarna de muur zich weer sluit.

Stomverbaasd kijken de jongen en zijn vader naar de kleine cijfertjes boven de muren, die één voor één oplichten, tot het laatste cijfertje bereikt is. Daarna beginnen zij in omgekeerde volgorde terug te branden.

Uiteindelijk gaan de muren terug open en een prachtige, rondborstige blondine komt uit het kleine kamertje tevoorschijn.
Waarop de vader, zonder zijn blik van het prachtige schepsel af te wenden, zachtjes tegen zijn zoon fluistert:
"Ga vlug je moeder halen !!!"

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 10-02-2012 13:11 schreef oyibo:
Ehm, malam, heb jij nog ergens een kadaver zien liggen?

Meestal plaatsen ze aan de grote teen een kaartje aan.............

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ja, dat is voor de post, weten ze waar ze die heen moeten sturen. Emoticon: Party!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ja zeker.......naar Malam Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Malam? Malam minggu (= saturday night, with or without -fever ) zal je bedoelen. Tijd voor een biertje.......

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Tijd voor een biertje??.......hierro met deze ijzige kou liever warme chocolademelk met slagroom.... Emoticon: Party!

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Ik dacht ook dat het een biertje was, helaas, Om Ziel, bovenop het nieuws had al een foto van YB n het zwembad, liggend onder, of beter gezegd, bedolven onder lege groen flessen van een niet nader te noemen merk. Biertje zegtie nog Emoticon: Party!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Hoe zou het met Senior gaan.....ben je al onderweg naar Thailand en daarna richting
Java of Bali? Gaat alles nog naar wens Senior...al helemaal opgeknapt?
Liefs Emoticon: Smile

Malam weer terug op zijn stek met zijn liefhebende Pop aan zijn zijde.....heerlijk die warmte hé Malam? Ik zit nog steeds hier te vernikkelen van de kou Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie
Maar helaas....het zit er niet in dat ik dit jaar naar Bali toe gaat Emoticon: Cry Emoticon: Cry Werkgeefster heeft besloten om haar praktijk van 16 juli t/m 12 augustus dicht te doen....Ik meteen kijken naar alle vluchten en ja hoor...dubbele prijzen Emoticon: Angry Emoticon: Angry Als ik in eind Sept of Okt. zou gaan zijn de prijzen voor de helft....ttssjjjj Emoticon: Frustrated

barubagus
Gebruiker
spacer line

waarom horen we niets meer van OOm Sid en Anne Mieke???
graag geen commentaar van anderen die dat dan niet erg vinden, want een beetje leven in de discussies is juist goed.

Tegendraadse mensen zijn juist goed, anders wordt het zo'n ingeslapen oude
lullen/wijven forum.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

.1,2...........1,2..........1,2............1,2...........1,2...............1,2...............1,2........1,2............1,2
Dat is het geluid van Om Sid, die zit al dagen zijn duiten te tellen.
Overweegt zijn Lada in een 10Ft container te doen. Overmorgen een topic van Om Sid in Gezocht en aangeboden. Waar een 10 footer te krijgen, hij wil zijn lada dwars parkeren en heeft daarom geen grote container nog. De Lada zit dan wel propvol met boodschappen van de Lidl. Alle gekheid op een stokje, Om Sid zit in RI een heeft het druk met zijn survey. En zit in RI

Anne Mieke is neem ik aan erg druk met hard werken, ik hoop voor haar dat ze momenteel veel overuren kan maken. Die kan ze opnemen voor een langere vakantie en het is haar gegund natuurlijk !

my 2 cents !

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 16-02-2012 02:37 oyibo wrote:
.1,2...........1,2..........1,2............1,2...........1,2...............1,2...............1,2........1,2............1,2
Dat is het geluid van Om Sid, die zit al dagen zijn duiten te tellen.
Overweegt zijn Lada in een 10Ft container te doen. Overmorgen een topic van Om Sid in Gezocht en aangeboden. Waar een 10 footer te krijgen, hij wil zijn lada dwars parkeren en heeft daarom geen grote container nog. De Lada zit dan wel propvol met boodschappen van de Lidl. Alle gekheid op een stokje, Om Sid zit in RI een heeft het druk met zijn survey. En zit in RI

Anne Mieke is neem ik aan erg druk met hard werken, ik hoop voor haar dat ze momenteel veel overuren kan maken. Die kan ze opnemen voor een langere vakantie en het is haar gegund natuurlijk !

my 2 cents !

Heeft om sid al wat gekocht Emoticon: Confused

In indo Emoticon: Confused

Heb wel een tal voor opties voor hem Emoticon: Party!

Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Nou laten we maar hopen dattie er van genoten heeft, bij terugkomst moet tie van Rutte weer aan de slag zag ik op TV. De vakanties zijn dan afgelopen.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 15-02-2012 22:53 barubagus wrote:
waarom horen we niets meer van OOm Sid en Anne Mieke???
graag geen commentaar van anderen die dat dan niet erg vinden, want een beetje leven in de discussies is juist goed.

Tegendraadse mensen zijn juist goed, anders wordt het zo'n ingeslapen oude
lullen/wijven forum.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. BB , ik heb paar leuke sightseeing gedaan en veel geleerd.
Zoals het heet ben ik nu een "zakenman" geworden met een bepaalde participatie.
En heb al 2 appartementen in Jkt-Bdg gekocht .
Op Bali ben ik indirect betrokken bij een bemiddelingspoging voor een Nederlander die genaaid werd door zijn nominee( 1 van de velen).
Mijn Bali avontuur gaat niet door , hoewel ik ook kan deelnemen/gevraagd voor 18 are , een soort eldery / woongemeenschap. Met internationaal karakter.
Eerlijk gezegd heb ik de fut niet meer om weer te "gaan werken/bijverdienen"in Indonesia.

In West Java ben ik te gast geweest bij een project van meer dan 15 hectare waar oudere mensen ( bangsa kita) die nog gezond zijn met gelijk gestemden in een woongemeenchap leven . Ook willen ze gezonde en niet onbemiddelde buitenlanders plaatsen.
Men kan participeren vanaf ongeveer 14/15 jut per kamer tot 20-21jut tot 24 jut per maand./Per appartement.

En als je ziet wie de "bescherm heren /dames"zijn dan zit je echt in de hogere klasse , als je daar woont in de complex kan je zelfs mss een medebewoner/buurman hebben in het complex , die pres van Indonesia is geweest.
We waren anderhalf uur rondgeleid , handjes geschudt etc.

Ook ziek geweest (bijna 1 week) op Bali( Hotperdom).
En nu zit ik in koude Amsterdam, net geland .

Aan Harly, ergisteren waren we in Bogor , om een objek (huis) te bekijken bij de Cimanggu. naast Taman Yasmin.
Veel te klein (400m grond-5 slpkmr voor ongeveer 600 jut) , ben gaan eten bij Bogor Permai en langs geweest bij Warung Jambu .
We hadden een volle programma , anders ben ik langs geweest bij Jln Dadali.
2 afspraken , kost mij bijna 1 volle dag.

bisa dicek of makemyday .

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Met jetlag maar wel geland in het kouwe kikkerlandje. Home sweet home Om Sid. En eerst weer boodschappen doen natuurlijk. Hopelijk start de lada met het kpude weer en stilstaan Om Sid.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 16-02-2012 07:45 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. BB , ik heb paar leuke sightseeing gedaan en veel geleerd.
En heb al 2 appartementen in Jkt-Bdg gekocht .
Op Bali ben ik indirect betrokken bij een bemiddelingspoging voor een Nederlander die genaaid werd door zijn nominee( 1 van de velen).
Mijn Bali avontuur gaat niet door , hoewel ik ook kan deelnemen/gevraagd voor 18 are , een soort eldery / woongemeenschap. Met internationaal karakter.
Eerlijk gezegd heb ik de fut niet meer om weer te "gaan werken/bijverdienen"in Indonesia.

In West Java ben ik te gast geweest bij een project van meer dan 15 hectare waar oudere mensen ( bangsa kita) die nog gezond zijn met gelijk gestemden in een woongemeenchap leven . Ook willen ze gezonde en niet onbemiddelde buitenlanders plaatsen.
Men kan participeren vanaf ongeveer 14/15 jut per kamer tot 20-21jut tot 24 jut per maand./Per appartement.

En als je ziet wie de "bescherm heren /dames"zijn dan zit je echt in de hogere klasse , als je daar woont in de complex kan je zelfs mss een medebewoner/buurman hebben in het complex , die pres van Indonesia is geweest.
We waren anderhalf uur rondgeleid , handjes geschudt etc.

Ook ziek geweest (bijna 1 week) op Bali( Hotperdom).
En nu zit ik in koude Amsterdam, net geland .

Aan Harly, ergisteren waren we in Bogor , om een objek (huis) te bekijken bij de Cimanggu. naast Taman Yasmin.
Veel te klein (400m grond-5 slpkmr voor ongeveer 600 jut) , ben gaan eten bij Bogor Permai en langs geweest bij Warung Jambu .
We hadden een volle programma , anders ben ik langs geweest bij Jln Dadali.
2 afspraken , kost mij bijna 1 volle dag.

Jammer was er eergister zelf ivm de ijssalon die we evt naast Harly's gaan bouwen

Had ik je een kop snert aan geboden daar we rookworsten uit nederland hadden Emoticon: Party!

En idd in teman yasmin vragen ze belachelijke prijzen voor huizen en grond veel te duur Emoticon: Cooool

Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

BB , ik heb paar leuke sightseeing gedaan en veel geleerd.
En heb al 2 appartementen in Jkt-Bdg gekocht

Welkom thuis
Oke om Sid dat is leuk en goed van u.
Maar is de prijs die u er voor betaald hebt een privé aangelegenheid.
u kan anders ook zo goed beschrijven hoe of wat het hier zo kosten zijn.
Is het waar dat je de lada hebt verkocht???

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 16-02-2012 11:39 zieleffe wrote:

[quote removed]

Welkom thuis

Maar is de prijs die u er voor betaald hebt een privé aangelegenheid.
u kan anders ook zo goed beschrijven hoe of wat het hier zo kosten zijn.
Is het waar dat je de lada hebt verkocht???

Voor de laatste keer Emoticon: Puh! , ik heb nog nooit een Lada gehad .
En ik voel m nu heppie , dat ik niet in een hotelkamer moet verblijven, buiten dat het duur is , is het Jakarta qua klimaat / bevolkingsdihtheid erg achteruit gegaan .
Ik "zal" nooit in Jakarta lang kunnen bivakkeren.

Geef mij maar Amsterdam(Ollanda) , waar ik in de lente/zomer nog in mijn tuin kan zitten, zonder luchtvervuiling , last van warmte etc.In onze Finseblok woning met grond van 340 meter waar ik wakker kan worden met vogels geluiden en eendjes voeren tijdens de lente.
Dat zal ik nooit in Jakarta(Jabotabek) kunnen doen , bijna nergens.
Ik kan met ogen dicht in Amsterdamse Ring Road autorijden. i.t.t met rijden ni Jakarta .
Het is een hel, mijn sterke verhaaltjes komt nog Emoticon: Nice .

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Ik begrijp DIT nu even niet ? Emoticon: Confused

Om ziel heeft een foto van de lada van om sid

Das dus duidelijk !!!!!!!!!!!!!!

Maar om sid zegt ik heb geen Lada Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Dan Gaat om sid helemaal naar indonesie voor zijn zaken en een korte jaarlijkse vakantie Emoticon: I love it

Waar zaken doen nu niet echt bepaald gunstig is,

ik weet wel landen waar het gunstiger is schoner niet te warm ! En waar het goed te inversteren is Emoticon: Cooool

Want rente en of winst idd in dit godvergeten land ??

Waar men bijna zonder mileu regels leeft !!

(Geef mij maar Amsterdam(Ollanda) , waar ik in de lente/zomer nog in mijn tuin kan zitten, zonder luchtvervuiling , last van warmte etc.In onze Finseblok woning met grond van 340 meter waar ik wakker kan worden met vogels geluiden en eendjes voeren tijdens de lente.)

????

Ik weet het even niet hoor maar ik Begrijp u en u Invest niet ?

Maar goed dan blijf je lada rijden hoor om sid
: Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 16-02-2012 12:23 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Voor de laatste keer Emoticon: Puh! , ik heb nog nooit een Lada gehad .
En ik voel m nu heppie , dat ik niet in een hotelkamer moet verblijven, buiten dat het duur is , is het Jakarta qua klimaat / bevolkingsdihtheid erg achteruit gegaan .
Ik "zal" nooit in Jakarta lang kunnen bivakkeren.

Geef mij maar Amsterdam(Ollanda) , waar ik in de lente/zomer nog in mijn tuin kan zitten, zonder luchtvervuiling , last van warmte etc.In onze Finseblok woning met grond van 340 meter waar ik wakker kan worden met vogels geluiden en eendjes voeren tijdens de lente.
Dat zal ik nooit in Jakarta(Jabotabek) kunnen doen , bijna nergens.
Ik kan met ogen dicht in Amsterdamse Ring Road autorijden. i.t.t met rijden ni Jakarta .
Het is een hel, mijn sterke verhaaltjes komt nog Emoticon: Nice .

Is het niet al sterk genoeg Emoticon: Wink
Twee appartementen in Bandung/Jkt voor een paar weekjes per jaar, terwijl het zo heerlijk toeven is in die Finse blokwoning in Amstelredamme? Emoticon: Confused

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

1 voor zijn vrouw, en 1 voor zijn vriendin Malam. Om Sid heeft een versnelde integratie.
Hij heeft zich in zijn vakantie het ware Indonesie ontdekt. Emoticon: Laugh out loud

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 16-02-2012 13:39 Anorak wrote:
1 voor zijn vrouw, en 1 voor zijn vriendin Malam. Om Sid heeft een versnelde integratie.
Hij heeft zich in zijn vakantie het ware Indonesie ontdekt. Emoticon: Laugh out loud

Ben al een oude man , hoeft niet meer te imponeren.
Mijn oud klasgenoten zijn zelfs al opa's en oma's geworden.
Ik ben nog steeds mijn wilde haren nog niet kwijt , wordt nog steeds als (oude)koboi geziendoor mijn oudvrienden/gang.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Harley,
het verhaal van LADA is een grapje geweest, blijft wel hangen .
Ik woon "prachtig"in Amsterdam , in een "woonerf" met kleine tuin , heb zelfs vanmorgen nog vogels zien fladderen, om zo'. n vetbol/pinda te eten.
En mijn achtertuin is groen .

Waar heb je dat in Jakarta ??
Zelfs in Menteng gebied is buiten je huis(full airco) nog steeds warm/klam .

In de zomer zit ik vaak in een amsterdamse volktuin(Finse blok) waar je een kleine "center park"gevoel hebt.

In Sentul City of Rancamaya kan je nog leuk wonen , maar dan heb je een auto/supir nodig .En dat kan ik niet permiteren voor een paar maanden West Javanieren.

Eergisteren ging ik vanaf Sentul via Jagorawi naar Jakarta Centrum(Gambir) gereden , vertrokken 16.30 en komt pas 19.15 in mijn hotel.
Daar kan ik de afstand van Amsterdam naar Brussel met gemak halen .
Het is een hel om deel te nemen in het verkeer in Jabotabek , afstand Sentul-Gambir (35 km) bijna 2.5 uur .

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Tja ik woon in de puncak

kijk vroeger vielen de mussen dood van het dak in amsterdam waar ik gewoond heb (o .a)

Ben mede eigenaar geweest van de bulldog.(s)

Nu zijn er geen mussen bijna meer in nederland !!

Hier in de puncak sterft het er s'morgens van op mijn dak .

Ik hoef ook niet te imponeren maar mijn woning !

(dan heb ik het niet over de tuin) is 260 vierkante meter!!!

maar zit vaak voor de computer en gebruik eigenlijk 8 vierkante meter van het huis

En zit op loop afstand van het safari park allemaal wel lekker Emoticon: Yes!

En zit dus zit wel goed Emoticon: Cooool

Auto's ja in de vakantie is het druk naar het park toe en in de weekends maar zit 600 meter van de weg daar heen

Waar doen we de dingen voor ?

harga voor de bule of indonesier alles hangt af van tijd geluk en geld Emoticon: I love it

Optrekje kost me nog geen 20 duizend eurotjes na renovatie

Emoticon: Yawn wauw dat ik zon oude lade had want ik vind het wel een geinige auto.

Maar ook al hadden we niks Emoticon: Cry we moeten het er maar wat van maken in dit toch wel zwoele duistere Indonesie mekaar wat helpen de bevolking omarmen en af en toe een trap onder de reet geven Emoticon: Stupid

Ja ondanks ook het mileu de troep en zo

Ik hou van Indonesie om sid Emoticon: Cooool Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,789 pageviews Een website van indahnesia.com