Subforum Andere praat

forum.indonesiepagina.nl 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Geweldig ......verhaal Anis, ik)heb er... van genoten?????, kan je zien hoe argwanend bule's zijn Emoticon: Angry ..........
Ik ga Emoticon: Clown nu ...... je overige. .24......... postings van deze week...... lezen. Emoticon: Yes!
Best interessant. Emoticon: Yummie! ...,,!!!!! soms een beetje warig Emoticon: Yawn vaak niet te volgen Emoticon: Nooo maar ````(ik blijf het...... proberen. Emoticon: Yes!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 19-02-2007 17:18 Malam wrote:
Geweldig ......verhaal Anis, ik)heb er... van genoten?????, kan je zien hoe argwanend bules zijn Emoticon: Angry ..........
Ik ga Emoticon: Clown nu ...... je overige. .24......... postings van deze week...... lezen. Emoticon: Yes!
Best interessant. Emoticon: Yummie! ...,,!!!!! soms een beetje warig Emoticon: Yawn vaak niet te volgen Emoticon: Nooo maar ````(ik blijf het...... proberen. Emoticon: Yes!

Goede en slechte tijden wisselen elkaar af, maar dit verhaal liet aan duidelijkheid niets te wensen over, al denk ik dat die bule dacht dat de indo de botol cebok, die onder zijn jasje verborgen zat gevuld was met jajem i.p.v water.
Doeiiiiiiiii Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

OOOOOOOOHH ......... ik begrijp....... Bule dacht zeker.......hij Indo wilde bruin oog met deze schoonvegen aduh seh. ..........

Beter verder...... gaan met topic(.....Ouders hebt geduld met uw dochters.
Ikke ..... ben blij ikke heb dochter die niet......... froeg rijp was...... is ook echte bule toh.
oei..... oei ik blij.........

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Ik heb het ook over sommige Nederlanders en tante Yo, die argwaan was ˇˇk bij het 'plegen van een plas(je)' ...... overigens ik vond mensen in de 'grote steden' meestal niet zo argwanend hˇˇr ..... vooral in het 'westen' !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 20-02-2007 15:37 AnisJ wrote:
Ik heb het ook over sommige Nederlanders en tante Yo, die argwaan was ˇˇk bij het plegen van een plas(je) ...... overigens ik vond mensen in de grote steden meestal niet zo argwanend hˇˇr ..... vooral in het westen !!!

Anis,
een grapje over een botol cebok mag toh!

Wij waren vroeger ook niet argwanend in het Noorden, maar ja misschien valt Groningen ook onder de grote steden.
Het is maar net hoe je opgevoed bent!!!!!!!!!!!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Natuurlijk 'mama Yo' ..... grote steden, in 't westen, is eerder bedoeld ... in 't algemeen stad/platteland ....... dat verhaal is mischien niet algemeen, misschien is het wel 'een uitzondering' ...... gelukkig zijn niet alle Nederlanders zˇ .......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Anis........ kaf zal ...... altijd onder het koren..... zitten.
Nog noooit.... een regering gelukt.... het kaf... van het koren .. te scheiden.
Tja...... wie is...... het kaf....... en wie is het ...... koren.
That's the question.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-02-2007 22:11 Malam wrote:
Anis........ kaf zal ...... altijd onder het koren..... zitten.
Nog noooit.... een regering gelukt.... het kaf... van het koren .. te scheiden.
Tja...... wie is...... het kaf....... en wie is het ...... koren.
Thats the question.

Malam, ze zeggen wel eens waar je mee om gaat word je mee besmet.
Een puntentikker is genoeg hoor! Emoticon: Stupid
Volgens mij ben je hard aan vakantie toe Emoticon: Cooool

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten Yoke.
Nog...... fff....... ga ik naar INDOSnesos, naaar.......Yerunce...... toe.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-02-2007 23:34 Malam wrote:
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten Yoke.
Nog...... fff....... ga ik naar INDOSnesos, naaar.......Yerunce...... toe.

Doe hem de groeten!

Wacht maar als jij terug bent mag ik weer op 25 juni java en bali met kids en kleinkids!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hmmmmmm Maar ik ben eerst hahahaha.
Jij nog ff wachte nog ff wachte PIZZA

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-02-2007 23:38 Malam wrote:
Hmmmmmm Maar ik ben eerst hahahaha.
Jij nog ff wachte nog ff wachte PIZZA

Er is altijd baas boven baas maar ik ben ook nog maar net 2 Żmaand terug en mijn tijd komt nog, probeer nog eens langs te komen op Indah als je in sukabumi zit, kunnen we mee genieten, het zal hier stil worden in die 6 weken dat je weg bent.
Maar het is jullie van harte gegund, voor ik het op het laatst vergeet alvast een fijne vakantie en met een leeg hoofd ( en dompet) weer terug Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 22-02-2007 00:22 4yoke4 wrote:

...

het zal hier stil worden in die 6 weken dat je weg bent. Emoticon: Bye bye

Hmmmm Yoke is dat goed of slecht bedoelt.
Je hebt Om Ziel toch nog Emoticon: Yes!
Dat is de zelfde billenknijper als ik.
Al zijn we het niet altijd met elkaar eens. Emoticon: Nooo

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Je hebt Om Ziel toch nog

Nou Malam je kan mij niet koppelen, wij zitten niet in dating, TV man bijt hond.
Ja ik blijf dit jaar thuis, heb daar verschillende reden voor, ieder die mijn postes volgt, zal het begrijpen.
Mijn vriendin gaat wel een maand je, naar Indonesie, haar moeder weer ophalen, en haar kinderen, en klein kinderen bezoeken.
vooral mijn gezondheid blijf ik liever thuis dan weer daar in ziekenhuis terecht te komen, moet nog oppassen, dat is het eerste belang.
maar troost mij er zijn hier nog meer die hun gezondheid niet op peil heeft, en genoeg pijn kennen om voorzichtig te zijn. Emoticon: Shiny Emoticon: Wink Emoticon: Emoticon: Yeah right!
Voor hen ook, echt, hoop op jullie beterschap

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 22-02-2007 01:08 Malam wrote:

...

Hmmmm Yoke is dat goed of slecht bedoelt.
Je hebt Om Ziel toch nog Emoticon: Yes!
Dat is de zelfde billenknijper als ik.
Al zijn we het niet altijd met elkaar eens. Emoticon: Nooo

Wat dacht je nou Malam, vissen naar een complimentje?
Als ik nou zeg laat eens wat uit Sukabumi horen, or where ever you are in de tropen. Dan spreekt dat voor zich, we zullen je missen.

Vroeger had je hier een Amsterdammer met een grote mond, nu een Rotterdammer. De eerste begon voor zich zelf zonder succes, 21 leden en alleen maar ""meegenieters"". Ik had zelf altijd het idee dat ik wel met hem op kon schieten maar zie nu een compleet ander persoon en herken niet meer de persoon van vroeger, wat de reden ook moge zijn.
De Rotterdammer kwam, heeft vaak een grote mond net als die Amsterdammer had, gaat nu op vakantie maar komt vast wel weer terug na 6 weken, met een hele hoop sterke verhalen, al was het maar hoe duur de rijst was.
See you later alligator Emoticon: Wink

En Om Ziel, die neemt vast de honneurs wel waar om de tantes te vermaken. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

89,798,664 pageviews Een website van indahnesia.com