even lachen, wie heeft er een leuke mop!

Subforum Andere praat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Max loopt in de woestijn en smeekt om water.
Komt Max een man tegen die dassen verkoopt en Max smeekt water-water.
Zegt de man hier verder op kan je wat drinken.
Verder op komt Max een bar tegen en staat een grote uitsmijter voor de deur.
Max smeekt weer water-water.
Zegt de uitsmijter je komt hier niet binnen zonder das, Emoticon: Yummie! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Shalom

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Even een hele vlouwe.
Max klaagt tegen Sam mijn vrouw gaat altijd heel laat naar bed.
Vraagt Sam aan Max waarom gaat ze zo laat naar bed.
Zegt Max ze wacht altijd tot ik thuis ben. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Shalom

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Max loopt na 20 biertje het cafe uit en stapt op zijn fiets om naar huis te gaan. Hij rijd al slingerend over de weg en komt een agent tegen die hem aanhoud.
Vraagt de agent,meneer heeft u gedronken?
Waarop Max zegt,wat zegt u ober? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

De TROS gaat binnenkort een programma presenteren over ARUBA.
Ter land ter zee en in de lucht en nooit meer terug. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Shalom

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

--------------------------------------------------------------------------------

Porche en God
De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort.
Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen".
Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
God: "Hoe bedoel je?".
Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
De voorkant is niet aërodynamisch
Het maakt veel te veel lawaai
De onderhoudskosten liggen extreem hoog
Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
De achterkant hangt te los
Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
De koplampen zijn vaak te klein
Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen
met mijn uitvinding dan met de jouwe".

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dag mam

Een jonge man merkt in een supermarkt op dat een klein oud dametje maar om hem heen hangt.

Als hij stilstaat staat zij ook stil, en ze bekijkt hem voortdurend.

Tenslotte spreekt ze hem aan.

"Ik hoop dat ik je niet lastig val, maar je lijkt zo ontzettend op mijn overleden zoon."

Hij antwoordt: "Het geeft niet."

"Ik weet dat het gek is, maar zou je, als ik de winkel verlaat tegen me willen zeggen:
"Dag mam"? Je zou me zo gelukkig maken."

Ze gaat de winkel uit en als ze langs de kassa loopt roept de man "Dag mam."

Het oude dametje zwaait en lacht naar hem.

Blij dat ie haar een pleziertje kon doen gaat hij zijn boodschappen afrekenen.
"Dat is € 121.85," zegt de juffrouw aan de kassa.

"Hoe kan dat nou zoveel zijn, ik had maar 5 dingen..".

Cassière: "Ja, maar uw moeder zei dat u haar boodschappen ook zou afrekenen."

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Een man wandelde op het strand en was in diep gebed verzonken.
Plots zei hij luidop: "God, laat me een wens doen". De lucht brak open boven zijn hoofd en de luide stem van God riep: "Omdat jij Mij altijd trouw bent geweest zal ik je een wens toestaan". De man zei: "Bouw me een brug naar Hawaii,
zodanig dat ik naar ginder kan rijden telkens als ik dat wil".
God antwoordde: "Jouw wens is erg materialistisch, denk eens aan de enorme uitdagingen nodig om die brug te bouwen.
De steunpijlers zouden tot op de bodem van de zee moeten reiken, om dan nog niet te spreken van de afstand,heb je enig idee hoeveel ijzer en beton ik daarvoor zou nodig hebben?
Natuurlijk kan ik je wens wel volbrengen, maar toch zou ik liever hebben dat je iets minder aards wenst.
Denk even diep na en doe een andere wens".
De man dacht lang na en zei uiteindelijk: "Ik zou willen dat ik de vrouwen begreep, ik wil weten wat ze voelen,wat ze denken wanneer ze niet willen spreken, wat het wil zeggen als ze zeggen 'niets' en hoe ik ze werkelijk gelukkig kan maken".
Waarna God zei: "Die brug, moet dat met twee of met vier rijvakken zijn ?"
Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Karel komt bij de dokter en neemt plaats.
Dokter: Karel wat scheelt er aan?
Karel: Dokter als ik op mijn rechter bovenarm druk doet dat zeer!

Waarop de dokter antwoord, Karel dan moet je daar niet drukken!!

Wat flauwwww.....

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Onlangs vroeg mijn Belgische vriend Axel v. B. aan mij: “kent gij Urbanus van Anus?”
Antwoordde ik: “wel van gezicht”.

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Waar gebeurde mop.... Emoticon: Shiny

Gepubliceerd: gisteren 11:29
Update: gisteren 11:57

In een poging zijn mobiele telefoon uit de toiletpot van een trein te vissen, is een 26-jarige Fransman zondag muurvast komen te zitten. Voor de brandweer zat er niets anders op, dan de man met pot en al uit te zagen.

Met zijn arm nog in de toiletpot werd de man op een brancard afgevoerd, aldus getuigen. Volgens de Franse spoorwegen was het sterke afzuigsysteem de oorzaak van het ongelukje.

De trein was op weg van La Rochelle naar het West-Franse Bordeaux en liep twee uur vertraging op.

Emoticon: Party!

wablief?

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Max gaat naar een doe het zelf zaak en vraagt om een zak spijkers.
Zegt de man achter de bali: hoe lang moet je ze hebben.
Zegt max: hoe lang mag ik ze hebben. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Het is een mooie tropische dag een een muis loopt in in zwembroek te relaxen in het oerwoud, loopt een beetje rond. Hij zet zijn zonnebril nogeens recht en slaat rechtsaf langs een enorme liaan. De muis denkt plotseling iets te horen, hij spitst zijn oren en denkt, ja ik hoor iets. Hij loopt in de richting van het geluid en jawel na een poosje lopen is het geluid duidelijker en klinkt er een duidelijke roep om hulp.

In de richting van het hulp geroep lopend ziet de muis een enorm gat. Ver in de diepte ziet de muis een olifant. Wat doe je daar schreeuwt de muis het gat in. GEVALLEN ! beetje drank gehad gisteravond, wilde naar huis en viel in dit gat! Dat is geen kleinigheidje, maar als je even wacht, dan loop ik naar de parkeerplaats en haal mijn Mercedes 500 XLS en scheur je er wel uit. Merdcedes voor het gat, touw om de middel van de olifant en achter de Mercedes en na enig gas geven is de olifant weer vrij man.

Muis en olifant zijn vrienden voor het leven.

Het is een mooie zonnige dag in de tropen, de olifant loopt in zijn zwembroek te relaxen in het oerwoud. Zonnebril, zonnebrand creme en handdoekje opzoek naar een geschikte plek om eens een tukje te doen slentert de olifant door het oerwoud. Plotseling hoort hij hulpgeroep. Hij denkt, wat een bekende stem. Hij loopt in de richting van het geluid. Plotseling ziet hij een wel heel herkenbaar gat. Hetzelfde gat als waarin hij vorig jaar gevallen was. Hij tuurt de diepte in maar ziet niet.s Het stemmetje roept wederom om hulp. Zegt de olifant, ik zie je niet, maar ben jij die muis die me heeft gered vorig jaar? Ja piept de muis !. De olifant bedenkt zich niet en gaat wijbeens over het gat staan en laat zijn geslachtsdeel zakken. Beneden grijpt de muis het geslachtsdeel en de olifant haalt het zakie boven. Dankje wel zegt de muis, ik bne je vriend voor het leven !

Moraal van dit verhaal? Als een een grootgeslachtsdeel hebt, dan heb je geen Mercedes nodig Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Tomohon2009
Gebruiker
spacer line

Een vrouw loopt de Mercedes-showroom binnen.
Ze kijkt rond tot ze de perfecte auto ziet.
Ze gaat dichtbij kijken, maar als ze bukt om de leren bekleding te voelen,
laat ze per ongeluk een scheet.
Ze schaamt zich enorm, kijkt nerveus om zich heen of iemand het gehoord heeft.
Ze hoopt dat er nu geen verkoper naar haar komt.
Als ze zich omdraait staat er toch een verkoper die haar vraagt:
'Dag mevrouw, kan ik u van dienst zijn?'
Nog behoorlijk zenuwachtig informeert de vrouw naar de prijs van de auto.
De verkoper antwoordt:
'Mevrouw, als u al een scheet laat bij het aanraken van de bekleding,
denk ik dat u uw broek zal vol schijten als ik de prijs noem...'.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

OEPS

Loopt een man langs een café.
Er staat een groot bord buiten met de tekst: voltooi 3 opdrachten en verdien een maand lang gratis bier.
Nou denkt de man, dat lijkt mij wel wat.
Hij loopt het café binnen en gaat aan de bar zitten en vraagt aan de barman wat die opdrachten inhouden.
De barman begint te vertellen.

Opdracht 1: Pak de ton tequila de in de hoek staat, drink deze op zonder een spier te vertrekken.

Opdracht 2: In de tuin ligt een krokodil deze heeft kiespijn, je moet de krokodil helpen.

Opdracht 3: Boven ligt een vrouw en die heeft nog nooit een orgasme gehad, ook deze moet je helpen.

Nou denkt de man: daar begin ik niet aan en hij besteld gewoon een biertje. Het café is erg gezellig en de man blijft aardig lang zitten en drinkt best veel. Na een tijdje zegt hij, nou weet je wat, ik probeer het gewoon. Hij pakt de ton tequila en drinkt hem op zonder een spier te vertrekken!
Dan loopt hij naar de tuin. Er is een hoop gestommel in het café, dan horen ze een luide schreeuw. Maar daar staat de man toch weer met kleerscheuren en al in de deuropening en zegt: zo, waar lag die vrouw met kiespijn ook alweer?

hati hati, pelan pelan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"
en gooit de telefoon neer.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!!!!!!

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Na zoveel huilbuien van blijheid, van de verkiezingen van Obama,even iets anders lachen, met een traan.
Man onder de plak

Komt een man bij de dokter. “Ik heb zo’n last van mijn onderrug”. Dokter: “Niets bijzonders te zien, hebt u soms vluchtneiging of zit u onder de plak?” Man: “Zou kunnen, ik ben de echtgenoot van Rita Verdonk”. Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
===========================================================
Vrouw zegt tegen haar man "Wat zien die plinten eruit, kun je die eens overschilderen?
Zegt die man: 'Kom zeg, ik ben toch zeker geen schilder!'
Vrouw: 'Het raampje in de keuken is stuk, kun je het eens repareren?'
Zegt de man: 'Kom zeg, ik ben geen timmerman!'
's Avonds komt de man thuis; plinten keurig in de verf en het raampje gerepareerd.
Vraagt hij: 'Wie heeft dat zo mooi gedaan ?' Z'n vrouw: 'Oh, de buurman!
Nou nou, en wat vraagt hij daarvoor ? vraagt de man weer.
Antwoord z'n vrouw ' Hij wilde dat ik een lekkere appeltaart voor hem bakte, of een keertje met hem naar bed gaan !'
Zegt de man: 'En...heb je die appeltaart al gebakken?'
Zegt z'n vrouw: 'Kom zeg, ik ben toch zeker geen banketbakker!'. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Worship
=====================================================
Wat zei Adam toen hij Eva voor de eerste keer zag?
"Ga even opzij staan, want ik weet nog niet hoe lang hij wordt."

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Emoticon: Shiny hahahaha

wablief?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

De nieuwe pastoor

Een oude pastoor in een rustige boeren parochie gaat op rust. De nieuwe herder die hem moet vervangen is nogal zenuwachtig om de mis te doen. De ervaren eerwaarde geeft zijn jonge collega de raad om voordat hij de mis opdraagt een borreltje te drinken. In plaats van één glaasje drinkt het groentje een halve fles jenever uit. Wanneer de mis gedaan is krijgt de nieuwe pastoor tot zijn verwondering een warm applaus van de parochianen. Fier waggelt hij naar zijn voorganger en vraagt hem hoe hij het gedaan heeft. ' Goed, jongen, goed. Alleen klopten er enkele zaken niet.' ' Zoals?' ' Eerst en vooral, Adam heeft in de appel gebeten en niet in de pruim van Eva. Ten tweede de verloren zoon is met open armen ontvangen en niet met zijn kloten buiten gestampt. Ten derde het hoofd van de katholieken noemen wij de Paus en niet onze Pipo. Jezus is aan het kruis gestorven en niet gefusilleerd door de Romeinen. Tenslotte zeggen wij aan het eind van de preek amen maar niet, en kust ze nu allemaal".

de tweede dan
Telefonie
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden een interlokaal telefoonnetwerk hadden.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal telefoonnetwerk in hun bezit hadden. En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 5000 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden elke Belg reeds in het bezit was van een mobiele telefoon Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

In een ander topic maakte iemand een opmerking over het varen over de rode zee.

Er schoot me een opmerking te binnen van iemand. (Ik denk Malam)

Wat is het toppunt van liefde?

Als je smorgens wakker wordt met een vol gevoel in je mond, en er een blauw draadje uit de mondhoek hangt.
Emoticon: Party!

Vies he Emoticon: Devil

It's only kinky the first time.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zoon je bent een smeerpijp. Emoticon: Angry

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Net op TV, nieuw computerspel, met een schoen op de kop van het opperhoofd van de Yanks gooien en punten scoren.
Zelf wil hij de geschiedenis ingaan als de president van de vrede voor mij is het beter als hij de president van de gemiste schoen wordt genoemd in de toekomst.
Salam.
Jan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jan het is al even aan de gang veel op Youtube te vinden.
Maar dat van die schoen is geen mop Jan Emoticon: Confused

Komt een vertegenwoordiger laat aan bij een boerderij, en vraagt of hij daar mag slapen.
Ja zegt de boer heel vriendelijk je mag naast de herdershond slapen
Pardon zegt die vertenwoordiger ," dan ben ik in het verkeerde mop terecht gekomen.......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Maar dat van die schoen is geen mop Jan
Maar wel even lachen, daar begint de naam van het topic mee.
Het is zelfs niet even lachen maar steeds weer, de Indonesische TV kan er niet genoeg van krijgen en niemand toont ook maar een beetje medelijden.
Blijkt meteen hoe populair dat opperhoofd van de Yanks is in Indonesië.
Jan

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 19-12-2008 12:43 Tuti & Jan wrote:
Maar dat van die schoen is geen mop Jan
Maar wel even lachen, daar begint de naam van het topic mee.
Het is zelfs niet even lachen maar steeds weer, de Indonesische TV kan er niet genoeg van krijgen en niemand toont ook maar een beetje medelijden.
Blijkt meteen hoe populair dat opperhoofd van de Yanks is in Indonesië.
Jan

Het zou ronduit schandalig zijn als men in Indonesië nu de spot met Bush gaat drijven!!
Hoeveel miljoenen, beter gezegd miljarden zijn er onder zijn leiding wel niet naar Indonesië gestuurd…!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

100% off-topic
Heb je er als eens over nagedacht waarom de Indonesische luchtvaartmaatschappijen nieuwe Boeings aanschaffen en geen Airbus, zal niet toevallig zijn.
Amerika komt echt niet met geschenken, die weten verdomd goed dat er heel wat te halen valt in Indonesië.
Je kon er wel eens van schrikken hoeveel Indonesiërs die schoen zelf graag hadden gegooid.
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,016 pageviews Een website van indahnesia.com