|
|
|
|
|
|
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Wat is het verschil tussen het kabinet en Prins Willem Alexander
Het kabinet naait de minima..........
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Verkeerd email adres!!!!!!!
(een goeike)
Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in het zelfde hotel als waar ze 20 jaar geleden, op huwelijksreis waren.
Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
Toen de man naar zijn hotelkamer ging, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was.
Dus besloot de man een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter......
De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man.
Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw.
Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer.
Op het scherm las hij het volgende bericht:
Beminde echtgenote,
Ik ben goed aangekomen.
Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen.
Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag.
Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
p.s. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
Tot vrijdag schat.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
De pastoor had erg veel last van muizen in de kerk.
Die beesten renden zelfs tijdens de mis door het godshuis.
De pastoor strooide gif, zette klemmen, liet een paar katten los,maar het hielp niets.
Altijd liepen er wel weer muizen.
Op een zondag, voordat hij met de preek zou beginnen, vroeg hij hulp van de beminde gelovigen. Wie van hen had een oplossing tegen de muizenplaag.
Een wat oudere vrouw stond op en zei: "Pastoor, u moet die muizen dopen".
Dopen mijn dochter? Hoe zo helpt dat dan?
Jawel, meneer pastoor. Ik heb 11 kinderen, allemaal gedoopt en er komt er geen een meer in de kerk.....................
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
een nadenkendtje
Een vrouw stuurt haar man naar de winkel.
Zegt ze:
"Eén krat bier...
... en als ze eieren hebben; neem je er zes."
Na een poosje komt de man thuis.
Zegt zijn vrouw:
"Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?"
Zegt de man:
"Ze hadden eieren!"
|
|
|
|
|
|
Wat is het verschil tussen een dom blondje en een frikandel?
In een frikandel zitten hersens.......
Nog een:
Wat is de overeenkomst tussen een tsunami en een blondje?
Als ze komen is het heftig, als het over is ben je je huis en auto kwijt....
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
In een treincoupe zitten een Amerikaan, een Arabier, een Nederlander en een Marokkaan.
Staat ineens de Amerikaan op en pakt z'n koffertje, maakt het open en telt het geld dat erin zit.
Vervolgens doet hij het koffertje dicht en smijt het koffertje uit het raam, en zegt tegen de anderen:
"Het is maar een beetje wat er in zit. In Amerika stikken we van het geld".
Daarop staat de Arabier op en pakt een vaatje olie, ruikt eraan, smijt het vaatje uit het raam en zegt tegen de anderen:
"Het is maar een beetje olie wat erin zit. Bij ons in Koeweit stikken we van de olie".
De Marokkaan en de Nederlander kijken elkaar aan, zegt de Marokkaan:
"Je waagt het niet, he?!"
|
|
|
|
|
|
Twee vrouwen waren aan het golfen en eentje gaf een ferme dreun op het balletje.
Het vloog recht naar de volgende hole waar mijn vriend en ik stonden te spelen en uitgerekend ik werd geraakt.
Ik viel meteen op de grond en vloekte van de pijn.
De vrouw snelde naar mij toe.
Intussen lag ik ineengekrompen met mijn handen tussen mijn kruis.
Zij: “Kan ik helpen?”
Ik: “Neen laat maar, straks gaat het wel beter.”
Zij: “Ik ben therapeute en kan u misschien helpen.”
Ik: “Neen,echt niet.”
Mijn handen nog steeds krampachtig in mijn kruis gevouwen.
Zij: “Toe,ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen.”
Ik: “Ok,doe maar.”
Zij trok mijn handen tussen mijn benen vandaan en legde ze naast mij neer.
Ze deed voorzichtig mijn broek los, stak er haar hand in en begon zachtjes met een massage van mijn jonge heer om de pijn weg te nemen.
Na enkele minuten vroeg zij :
“En,voelt dat niet beter?”
Ik: “Jawel......, maar ik denk dat mijn duim nog steeds gebroken is.”
|
|
|
|
|
|
Een non neemt een taxi naar Brussel en merkt dat de knappe chauffeur haar voortdurend in 't oog heeft.
Ze vraagt hem waarom hij haar constant zo intens bekijkt.
Hij antwoordt: "Ik wil u iets bekennen, maar ik wil u niet in verlegenheid brengen".
Ze stelt hem gerust: "Mijn zoon, ge kunt me niet kwetsen, als je non was en zo oud als ik heb je zo goed als alles al gezien en gehoord.
Ik weet zeker dat je me niets kan zeggen of vragen dat voor mij beledigend of kwetsend kan zijn".
Hij: "Wel, ik droom altijd opnieuw dat een kloosterlinge me heel passioneel kust".
De non: "Wel, dan kijken we wat daaraan kan gedaan worden. Eerst en vooral moet je vrijgezel zijn en daarnaast ook katholiek".
De taxichauffeur, al helemaal opgegeild, antwoordt: "Jaja, ik ben vrijgezel én katholiek!"
"Oké", zegt de non, "sla maar de eerstvolgende landweg in".
Daar voldoet ze aan zijn fantasie met een overtuiging die de meest geroutineerde straatmadelief zou doen blozen.
Als ze de weg voortzetten begint de chauffeur te huilen.
"Mijn kind", zegt de non, "waarom huil je nu toch?".
"Vergeef me dat ik gezondigd heb. Ik moet bekennen dat ik gelogen heb: ik ben getrouwd en ben een jood".
De non antwoordt: "Trek het je niet aan. Ik heet Dirk, ben homo en ik ben op weg naar 't carnaval in Aalst ".
|
|
|
|
|
|
Het verschil tussen oma's en opa's
Iedere zondagmorgen nam opa zijn 7 jarige kleindochter mee uit in de auto om de band tussen opa en kleinkind levendig te houden, dus toog hij samen met zijn kleindochter in de auto op pad.
Tot op een zondag opa zich vreselijk voelde van een verkoudheid en liever in bed bleef liggen.
Gelukkig kwam oma met het idee om daarvoor de plaats van opa in te nemen die dag en zei, '' Ik neem onze kleindochter vandaag wel mee uit met de auto, blijf jij maar liggen en ziek jij maar even uit in je bed!''
Toen ze weer terug waren van de autorit, rende het meisje opgewonden de trap op om te kijken hoe het met opa ging.
" En, was het leuk in de auto met oma vandaag?" vroeg opa.
" Ja, geweldig leuk!" antwoordde het meisje "en weet je wat opa ? We zijn vandaag niet één klootzak, blinde oen, zondagsrijder, amateur, kuttekop, droplul, ouwe zak, mietje, stomme fluit, Hollandse sukkel, trage slak, stom verke of wegpiraat op de weg tegengekomen... Fijn hé Opa ???"
|
|
|
|
|
|
De telefoonrekening is extreem hoog.........
Vader roept het hele gezin bij elkaar en zegt :
'Zo'n telefoonrekening dat kan niet meer. Wat voeren jullie uit ?
Ik ben het niet. Ik telefoneer bijna altijd op mijn werk !
Moeder reageert: 'Ja maar, ik gebruik ook altijd de telefoon op mijn werk. Ik ben het ook niet.'
Waarop de dochter zegt: 'Ik zeker niet, ik bel altijd met de telefoon op mijn stageplaats.'
Alle blikken wenden zich naar Fatima de werkster, waarop deze reageert:
'Wat kijken jullie nu naar mij, jullie bellen toch ook vanaf je werk ?'
|
|
|
|
|
|
Moos gaat biechten en zegt tegen de priester:
“Ik ben bijna vreemd gegaan vorige week.”
“Hoe bedoel je bijna?” vraagt de priester.
“Nou,” zegt Moos, “we hebben ons uitgekleed en toen heb ik ‘m er alleen even tegenaan gewreven en ben toen gestopt.”
De priester zegt:
“Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen blijf je bij die vrouw uit de buurt.
Om je zonden te vergeven zeg je 5 weesgegroeten en je stopt zo €50,- in de kerk collectebus bij de uitgang.”
Moos verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 weesgegroeten en loopt naar de collectebus.
Hij blijft er even bij staan en loopt dan de deur uit.
De Priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde rende achter hem aan de kerk uit en zei:
“Dat zag ik! Je hebt niets in de collectebus gedaan!”
“Nou,” zegt Moos, “ik heb die €50,- er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin doen.”
|
|
|
|
|
|
Je hebt wel eens dat je uit gel*lt bent over alles, maar hier slaat alles door....
OPGELET !!!
Een primeur voor Europa.
Nieuwe snelheidscontrole.
Een motor van de verkeerspolitie met een zwarte doos (lees flitser).
Deze flitsdoos staat gemonteerd achteraan op de anonieme motor.
Deze radar is geijkt en werkt perfect.
Alsof we nog niet genoeg boetes krijgen langs alle kanten.
De mobiele flitsmotor zal vanaf 1 november a.s. ingezet worden op de autowegen.
Het proefrijden had vorige zaterdag plaats op de autoweg E 35 van af de Duitsegrens richting Arnhem.
Een spotter had het geluk enkele foto’s te kunnen nemen.
Opletten dus voor deze onopvallende zwarte doos!!!
">
">
|
|
|
|
|
|
Tip voor de komende winter.!
Pastoor op vakantie!.
Mijnheer pastoor wint een reis naar Zwitserland voor twee personen, en
vraagt Moeder overste mee.
Daar aangekomen zijn alle hotels volgeboekt behalve één, waar de bruidssuite nog vrij is.
'Ah nee', zegt Moeder overste, 'Ik heb de kuisheidsgelofte afgelegd en mag niet met een man slapen.'
'Ofwel slapen we in de bruidssuite, ofwel je blijft hier de hele nacht staan', zegt mijnheer pastoor.
Ze gaat dan maar akkoord en ze gaan naar de kamer.
Daar aangekomen rent Moeder overste naar het raam en neemt een handvol sneeuw, ze trekt haar rok omhoog en smeert de sneeuw tussen haar benen.
'Wat doet u nu?' vraagt mijnheer pastoor.
'Ik ben mijn maagdelijkheid aan 't bevriezen' zegt Moeder overste.
Waarop mijnheer pastoor zijn broek laat zakken en zijn Rosenkrans rond zijn vaderschap draait.
Maar mijnheer pastoor, wat doet u nu?' vraagt Moeder overste.
'Nou', zegt mijnheer pastoor, 'ik doe mijn sneeuwkettingen om, het kan wel eens glad worden vanavond...........................
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Ha ha hij is goed Yoke
Piet was 87, Marie was 85.
Ze ontmoetten elkaar op een alleenstaandenbijeenkomst en ontdekten gaandeweg dat ze graag in elkaars gezelschap waren.
Na verschillende afspraakjes voor een kopje koffie vroeg Piet Marie mee uit voor een etentje.
Zeer tot zijn genoegen accepteerde Marie de uitnodiging.
Ze hadden een heerlijke avond in het meest romantische restaurant van de stad.
Ondanks hun leeftijd belandden ze toch in zijn appartement voor een drankje.
De dingen hadden hun natuurlijke loop, hun leeftijd bleek geen spelbreker: Marie en Piet belandden in bed.
Toen ze nog even lagen na te genieten van de bijzondere momenten, waren ze allebei verdiept in hun eigen gedachten.…
Piet dacht: “Als ik had geweten dat ze nog maagd was, zou ik wat voorzichtiger zijn geweest...”
Marie dacht: “Als ik had geweten dat hij het nog steeds "kon", had ik m´n panty uitgetrokken…....
Groeten blijven lachen......................
|
|
|
|
|
|
Niet te geloven! Maar toch..., het leven is keihard!
Gisteravond zaten mijn vrouw en ik na het eten
aan tafel nog zo over het een en ander na te praten
tot het gesprek op euthanasie kwam.
Bij dit delicate onderwerp,
over de keuze tussen leven en dood,
zei ik haar: 'Laat mij nooit leven als een plant,
waarbij ik afhankelijk ben van een machine en
gevoed word met een vloeistof uit een fles.
Als je mij in die toestand ziet, koppel dan die toestellen, die mij in leven houden, maar af.'
Zij is opgestaan,
heeft de stekkers van de TV en
van mijn computer er uitgetrokken en
al mijn bier weggespoeld!
DE TRUT!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Het is offerfeest en nen Tsjouk-Tsjouk gaat naar den beenhouwer om een schaap te kopen.
"Ha zo," zegt dien beenhouwer, "gij wilt dus een schaap kopen? En waar gaat gij dat schaap dan zetten?"
"Tuis, ikke heb nof" zegt de marouf, "taar ik chaap aan koor bin."
"Jaja," zegt de beenhouwer, "in de nof. En als 't nu regent hé? En da schaap wordt nat, wat gaat ge er dan mee doen?"
Marouf: "Ikke mak afdakske vor chaap, dan chaap blijf droog."
"Een afdakske hé?" zegt de beenhouwer weer " ja, da's goed voor de regen, maar als 't koud wordt en 't ga vriezen, wat gaat ge dan met uw schaap doen?"
Zegt de marouf: "Dan ikke pak chaap binne in uis."
Beenhouwer: "Binnen in uw huis?! En die stank dan zeg? Wat gaat ge daar dan aan doen?"
Marouf: "Chaap moet daar tegen kunne…."
|
|
|
|
|
|
Nog bof dat ze het beest wilde eten en niet eerst willen .....,.,.,
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Onderwerp: Wat zei hij?
Wé zee tie?"
Een ouder echtpaar is in Italië op vakantie geweest en gaat weer naar huis.
In de taxi op de luchthaven Schiphol vraagt de chauffeur waar de reis heen gaat.
"Naar thoes", zegt de man.
Zijn vrouw die wat doof is vraagt: "Wat zeeré ?"
"Hij vreug woer we he gung!"
Dan vraagt de taxichauffeur: "In welke stad woont u?"
"In Enschede, antwoordt de man.
Z'n vrouw vraagt: "Wat zeeré ?"
"Hij vreug in welke stad we wonen."
Zegt de taxichauffeur vervolgens:
Enschede" ? Daar heb ik de slechtste wip van mijn leven gemaakt."
"WAT zeeré?" vraagt zijn vrouw weer.
Antwoordt de man: "Hè kent oe nog van vroger!" ......
|
|
|
|
|
|
Allee zulle ,
fout parkere is fout parkere hè, bij ons in België!!!
Dit kan alleen in België !!!!
|
|
|
|
|
|
|
leuke foto, jammer dat ie in London genomen is!
|
|
|
|
Donderju daar heb je nog gelijk in ook, zal de afzender eens op het matje roepen........
|
|
|
|
|
|
Dit is de laatste van dit blad.
Hij is 80.
Zij is 20.
Het was het gesprek van de dag toen de oude
man van 80 jaar trouwde met het meisje van 20.
Na een jaar beviel ze in het ziekenhuis van haar
eerste kindje.
De verpleegster feliciteerde de oude man en zei "Dit is voor uw leeftijd
een grote prestatie en ik vraag mij af hoe u dat doet"
Hij antwoordde "Je moet de oude motor draaiende houden."
Het volgende jaar beviel de jonge bruid opnieuw. Dezelfde zuster zei
"U verbaast mij weer, hoe doet u dat toch?"
En weer zei hij "Je moet de oude motor draaiende houden."
Hetzelfde gebeurde in het volgende jaar.
De zuster zei: ''Wel, wel, wel, u kunt er echt wat van."
Hij antwoordde "Je moet de oude motor draaiende houden."
De zuster zei: "U moet nu wel de olie vervangen, want deze is zwart!"
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|