Vraag en Aanbod

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Een lieve vriendin wil graag lid worden, maar zou graag een rubriek zien van ""vraag en en Aanbod"",.dus spulletjes, verloren contacten, herinneringen etc.
Jeroen, wat vind je ervan?

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Topidee...maarreh..kun je dan ook je vrouw inruilen voor een nieuwe???(geintje natuurlijk Emoticon: Devil

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Begin de details te vergeten

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Deze subfora zijn er vooralsnog in het Engels. Maar in het Nederands zou ik deze op korte termijn ook kunnen maken inderdaad. Echter hoop ik dan wel dat er meer mensen gebruik van gaan maken .. haha...

Zonnebloempje.
Gebruiker
User icon of Zonnebloempje.
spacer line

On 12-01-2007 21:17 merapi wrote:
Een lieve vriendin wil graag lid worden, maar zou graag een rubriek zien van ""vraag en en Aanbod"",.dus spulletjes, verloren contacten, herinneringen etc.
Jeroen, wat vind je ervan?

Hoi Merapi,

Bedankt voor dit topic. Wat lief van je. Lieve forum-leden, deze meid is heel erg lief en oprecht. Ik ken haar al twee jaar. Ze helpt graag de mensen.

Liefs, Zonnebloempje.

Zonnebloempje.
Gebruiker
User icon of Zonnebloempje.
spacer line

Een oproepje,

We zijn in april 1958 van Jakarta met de Willem Ruys naar Nederland vertrokken. Ik zoek mensen die ook met ons mee gereisd hebben. We hebben 2e klas gereisd. Ik wil graag weten wat hun belevenissen zijn. Misschien kunnen we gezellig over die tijd praten.

Groeten, Zonnebloempje.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Wie heeft ter overname voor mij deze boeken, ze zijn in de verhuizing zoekgeraakt.

De stille kracht van de Indonesische keuken, van Lonny Gerungan
Met vreemde ogen, van Rob Nieuwenhuys.
[fotografische documenten uit het oude Indie 1870-1920]

Ik zo er erg blij mee zijn!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,669,177 pageviews Een website van indahnesia.com