Aziatische prijsvechter Air Asia slaat brug naar Europa

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

De Maleisische luchtvaartmaatschappij AirAsia gaat goedkope vluchten aanbieden naar Europa. De onderneming heeft daarvoor de onderneming AirAsia X opgericht en werkt daarbij samen met de branchegenoot Fly Asian Express. Een Maleisische krant meldde eerder deze week nog dat AirAsia de handen ineen zou slaan met easyJet en Virgin, maar later ontkenden de beide Britse maatschappijen dit stellig. AirAsia kondigde de nieuwe alliantie vrijdag aan.

Aziatische prijsvechter slaat brug naar Europa

Dit zal voor vele Europeanen toch weer een mooie extra optie zijn om naar Europa te kunnen vliegen. Vanuit Indonesi´┐Ż heeft Air Asia op dit moment de meeste buitenlandse verbindingen van alle maatschappijen die op Indonesi´┐Ż vliegen, dus voor velen is het redelijk goed naar Kuala Lumpur vliegen dacht ik zo.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Nou voorlopig denkt men alleen aan de route UK --> KL.

Als er ook vanaf AMS, DUS, FRA of BRU gevlogen wordt voor 300 euro retour betekent het pas echt een vooruitgang.

Gracias. Sama sama

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-01-2007 10:45 kiwimave wrote:
Nou voorlopig denkt men alleen aan de route UK --> KL.

Als er ook vanaf AMS, DUS, FRA of BRU gevlogen wordt voor 300 euro retour betekent het pas echt een vooruitgang.

Haha ik dacht met Malaysia Air via Kuala Lumpur naar Jakarta met mijn 825 Ç al redelijk geboekt te hebben.

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

nou ja, alvast een begin. beter dan niets. zal wel lekker zijn als er retourtjes zijn voor 300 euries

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

825 is ook zeker niet slecht, zeker niet met Malaysian. En voor die 300 euro moet je natuurlijk geen vergelijking maken met Malaysian of Singapore Airlines. Dan kom je altijd bedrogen uit.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-01-2007 18:27 Yerun wrote:
825 is ook zeker niet slecht, zeker niet met Malaysian. En voor die 300 euro moet je natuurlijk geen vergelijking maken met Malaysian of Singapore Airlines. Dan kom je altijd bedrogen uit.

Dat is duidelijk, ik geloof dan ook niet echt in 300 Euro, dat het met een maatschappij die een plaatsje tracht te veroveren goedkoper kan als 800 Euro geloof ik wel.
Vegelijking van het eten maak ik nooit, het eten bij welke maatschappij dan ook vind ik waardeloos, is gewoon maagvulling.
Veel belangrijker vind ik dat het materiaal waar de maatschappij mee vliegt goed onderhouden en veilig is, daar heb ik best wat meer geld voor over.
Vliegen is zo wie zo al mijn hobby niet, ik zit altijd nog 16 uur met stijve kuiten.

ferryardx
Gebruiker
spacer line

De kans dat AMS aangevlogen zouden worden, denk ik, is heel klein. Ik denk dat de landingsgeld van Schiphol iets te duur is voor de maatschappij. De kans is er wel, maar wel tegen een hogere prijsklasse.

What goes up, must come down. En hopefully will be in one piece..... (An aircraft)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,934,867 pageviews Een website van indahnesia.com